Nee je hebt werkelijk niks aan hem.
Niet te vertrouwen en ook nog liegen..dan moet hij toch wel IETS meehebben, zijn uiterlijk ofzo??
Hihi!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maaykuhhh schreef:Hmmm...fijn dan!
Nee je hebt werkelijk niks aan hem.
Niet te vertrouwen en ook nog liegen..dan moet hij toch wel IETS meehebben, zijn uiterlijk ofzo??
Hihi!!![]()
My_Lady schreef:Ik weet het niet.
Ik denk dat hij gewoon heeeeel goed kan liegen.
Vind het ook stom van z'n vriendin want als ik haar was had ik het tot op de bodem uitgezocht.
Vientje schreef:Ik weet het echt heel zeker, als ik niet hoteldebotel van iemand ben dan ga ik er geen relatie mee aan. En aangezien ik pas 1 keer echt helemaal ondersteboven ben geweest van iemand (en da's nu al bijna 8 jaar geleden, ben nu 25) zie ik dat niet zo een twee drie gebeuren
Soms mis ik het wel hoor, die roze bril. Maakt alles zo veel makkelijker
.. geen idee of dat betekent dat ik heel kieskeurig ben of dat ik niet snel onder de indruk ben van iemand
Maar goed, ik heb een leuk leven, dus er is alleen plaats voor iemand die mijn leven nóg leuker kan maken, dan wel iets toe te voegen heeft.
maaykuhhh schreef:My_Lady schreef:Ik weet het niet.
Ik denk dat hij gewoon heeeeel goed kan liegen.
Vind het ook stom van z'n vriendin want als ik haar was had ik het tot op de bodem uitgezocht.
Naja, ze moet het natuurlijk zelf weten.
Maar je hebt nu niks meer van hem gehoord?

maaykuhhh schreef:Mooie jongen, jouw vriendje.Ik weet wel dat ik super gek ben op deze jongen en ik hou super veel van hem!
Ik vond hem wel leuk enzo, maar nadat we 2 weken met mekaar hadden is het omgeslagen in houden van. Hij vertelde mij toen dat hij van plan was geweest om mij te playen, 1x pakken en weer naar de volgende. Maar in die week is er iets gebeurt waardoor hij me ging zien als iemand waar hij wat aan heeft, en toen ben ik ook van hem gaan houden.
fiekhe schreef:Mooie jongen, jouw vriendje.![]()
Ik had vroeger de indruk dat ik àltijd verliefd was. Tot ik "echt" verliefd werd, dat gevoel was toch nog een stuk heftiger dan die gevoelens daarvoor. Ik heb niet de indruk dat ik snel verliefd word (ik dacht dus van wel maar nu weet ik dat dat geen verliefdheid is), maar ik kom ook gewoon geen leuke jongens tegen. Ik kom niemand tegen om verliefd op te worden.

Nu, na 7 maanden, is verliefdheid deels overgegaan is houden van. Toch heb ik nog altijd vlinders als ik hem na een week weer zie of 's ochtends naast hem wakker word hoor