Moosje schreef:Ik ben op zoek naar een thuiswerkbaantje wat ik kan combineren met mijn studie.
Ben op zoek naar mensen die ervaring hebben met thuiswerkbedrijven, omdat ik nogal wat negatieve verhalen hoor.
Dus barst maar los!
Ik doe thuiswerk (of werken vanuit huis) met mijn webwinkel en naast mijn huidige banen,
eigen inzet en werken wanneer het mij uitkomt! 
Op die manier hou ik dus mijn eigen inkomsten onder controle.
IK moet er uiteraard wel iets voor doen, stil zitten niksen en geld verdienen bestaat gewoon niet.
Ik verkoop armbanden, horloges, assieraden en nog een aantal dingen via mijn eigen leveranciers,
en Parfum via een groothandel waar ik eerst lid van moest worden via iemand die al lid was daar. (kosten 51 euro + 6.95 voor een startersset van 163 proefgeuren zodat ik wist wat ik verkocht en het aan de klanten kan laten ruiken, je kan immers geen producten verkopen zonder dat je zelf weet wat je verkoopt!) Daarnaast heb ik verder geen verplichtingen aan de groothandel
Dus als ik er ooit mee wil stoppen heb ik geen gezeur achteraf. Als ik 1 jaar niks bestel bij hun word ik automatisch zonder bijkomende kosten uitgeschreven
Ik kan de geuren via internet verkopen of ik kan Parfumparty's geven, aan het laatste ben ik nog niet toegekomen ivm mijn andere banen en mijn nogal drukke leven, maar in de toekomst ga ik dit zeker doen 
Op de parfums krijg ik een winstmarge en punten die ik uit kan laten betalen of die ik kan gebruiken voor kortingen, hardstikke handig dus en voor mij in ieder geval een win-win situatie 
100% legaal, geen addertjes onder het gras, en producten van goede kwaliteit was voor mij het belangrijkste.
Het eerlijke van dit systeem is dat hier sprake is van loon naar werken, dus je bent zelf verantwoordelijk over je eigen inzet en inkomsten 
Edit: ik had geen Kvk nummer nodig, alles was snel geregeld en die 51 euro voor de startersset (+6.95 verzendkosten) had ik er snel weer uit verdiend. Met de verkoop van de parfum's ben ik begonnen bij vrienden kennisen en familie, mond op mond reclame van tevreden klanten werkt toch nog steeds het best