Tips gevraagd over (betrouwbaar!) thuiswerk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flew

Re: Tips gevraagd over (betrouwbaar!) thuiswerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 13:32

De eerste maand had ik 2.69.

_Liez

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 16:32

Even een vraagje als je je aanmeld dan moet je nog ergens anders aanmelden toch. staat dat vermeld op de site als je je aanmeld

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 10:53

Klopt.
Infonu is voor het plaatsen van artikelen, Google Adsense is voor de advertenties (en inkomen) :)

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 20:49

Ik heb al 33 cent in 3 dagen :D

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 23:00

Moosje schreef:
Ik ben op zoek naar een thuiswerkbaantje wat ik kan combineren met mijn studie.
Ben op zoek naar mensen die ervaring hebben met thuiswerkbedrijven, omdat ik nogal wat negatieve verhalen hoor.
Dus barst maar los!

Ik doe thuiswerk (of werken vanuit huis) met mijn webwinkel en naast mijn huidige banen,
eigen inzet en werken wanneer het mij uitkomt! :))
Op die manier hou ik dus mijn eigen inkomsten onder controle.
IK moet er uiteraard wel iets voor doen, stil zitten niksen en geld verdienen bestaat gewoon niet.
Ik verkoop armbanden, horloges, assieraden en nog een aantal dingen via mijn eigen leveranciers,
en Parfum via een groothandel waar ik eerst lid van moest worden via iemand die al lid was daar. (kosten 51 euro + 6.95 voor een startersset van 163 proefgeuren zodat ik wist wat ik verkocht en het aan de klanten kan laten ruiken, je kan immers geen producten verkopen zonder dat je zelf weet wat je verkoopt!) Daarnaast heb ik verder geen verplichtingen aan de groothandel :n :) Dus als ik er ooit mee wil stoppen heb ik geen gezeur achteraf. Als ik 1 jaar niks bestel bij hun word ik automatisch zonder bijkomende kosten uitgeschreven :) Ik kan de geuren via internet verkopen of ik kan Parfumparty's geven, aan het laatste ben ik nog niet toegekomen ivm mijn andere banen en mijn nogal drukke leven, maar in de toekomst ga ik dit zeker doen :j
Op de parfums krijg ik een winstmarge en punten die ik uit kan laten betalen of die ik kan gebruiken voor kortingen, hardstikke handig dus en voor mij in ieder geval een win-win situatie :j
100% legaal, geen addertjes onder het gras, en producten van goede kwaliteit was voor mij het belangrijkste.
Het eerlijke van dit systeem is dat hier sprake is van loon naar werken, dus je bent zelf verantwoordelijk over je eigen inzet en inkomsten :j

Edit: ik had geen Kvk nummer nodig, alles was snel geregeld en die 51 euro voor de startersset (+6.95 verzendkosten) had ik er snel weer uit verdiend. Met de verkoop van de parfum's ben ik begonnen bij vrienden kennisen en familie, mond op mond reclame van tevreden klanten werkt toch nog steeds het best ;)

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-09 23:38

Zijn het de 'bekende' merken parfum?

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 23:44

Je kan eventueel op mijn site kijken (onderschrift en zie dan menu parfums ;) ) Daar staat alle info over de parfum, de makers, de geuren en het thuiswerk :j Als je vragen hebt kun je ze mij altijd stellen (het liefst per PB zodat ik het niet over het hoofd zie ;) )