wie ow wie heeft er hier op bokt ook een brommobiel??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kiara

Re: wie ow wie heeft er hier op bokt ook een brommobiel??

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 22:53

Voor een gezonde jongere vind ik het persoonlijk een 'vreemd' gezicht en zéker niet 'cool'.
Ik associeer ze nog te veel met bejaarden en minder valide mensen.
Reden voor mij dus om er niet in te stappen (hoewel ik qua leeftijd al redelijk in de buurt van de eerste groep kom Knipoog ).
Ik denk dat ik het VMBO-gebouw dat naast mijn werk staat niet durf te passeren zonder vermomming Haha!

Serieus: een jongere die zonder rijbewijs en niet op het fietspad de snelheid van 45 km overschrijdt is wel zeeeer onverantwoord bezig. Hersenen ontwikkelen zich meen ik nog tot het 21e jaar, en de leeftijd van 18 komt daar dichterbij dan die van 16.
En soms moet een ouder hun kind tegen zichzelf in bescherming nemen.....

IneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 22:57

Ben het met sommige hier eens..
In België is er toch wel een andere mening over deze brommobielen.. Ik vind het ook niet altijd even verantwoord..
Ben het voor een groot deel met Kiara eens.. Ik zou er eigenlijk ook niet in gezien willen worden.. Bloos

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 23:04

maar ja als je niet anders kan als ik kon kiezen zou ik ook voor een gewonen auto gaan maar ja helaas zit dat er voor mij niet in.ik heb ook zo scootmobiel daar rijden ook alleen ouderen in maar ja ziektes kent geen leeftijd.

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 23:07

Spuit12 ik denk dat jij dan ook onder de doelgroep valt waar in mijn ogen deze brommobielen het meest geschikt voor zijn.
Wanneer ik geen gewone auto kon of mocht rijden (boven de 18 jaar dus) zou dit type ook een zegen zijn Lachen

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 23:13

idd en ik heb er heel lang over na moeten denken hoor en nog steeds denk ik van ja dag daar ga ik niet mee rijden. Nagelbijten / Gniffelen maar ja tegenwoordig zijn ze wel lux alles der op en der aan.en ja en steeds afhankelijk zijn word je ook zat Bloos

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-08 11:30

of je er niet uit ziet in zon ding maakt toch niet uit ik ben de laatste die lacht hoor als ik lekker droog en warm zit met een heerlijk muziekje mee loop te bleren. ;)

Moderatoropmerking:
Er zijn een aantal berichten uit dit topic verwijderd. Het is namelijk niet de bedoeling oude topics omhoog te schoppen, tenzij de nieuwe berichten echt iets aan het topic toevoegen.
Laatst bijgewerkt door Karl66 op 19-01-09 00:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: nieuwe berichten uit een oud topic gesplit