Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

__Martine__ schreef:Heeft iemand een idee hoe ik die voetensteuntjes van een rolstoel kan maken?
saannee1 schreef:Weet iemand hoe ik een pan kan maken?
Me moeder kookt elke dag .. en wou als surprise een pan maken.
Iemand alsjeblieft een idee?
sarah_m schreef:Ik ga een surprice maken voor mijn vriendin maar ik weet niet goed wat.
Ze houd erg van haar kat & ratjes en van dansen (al helemaal op spietsen(?) )
Maar ik wil eigenlijk iets origineels... Toen dacht ik eraan om een mega mond te maken met beugel en dan elk slotje een andere kleur. Ze neemt nl altijd gekleurde elastiekjes, soms wel 2 kleuren en ik vind dat altijd vreselijk
Maar is dat wel leuk?
xx
sarah_m schreef:saannee1 schreef:Weet iemand hoe ik een pan kan maken?
Me moeder kookt elke dag .. en wou als surprise een pan maken.
Iemand alsjeblieft een idee?
Kijk even in het topic van vorig jaar, daar had iemand een pan gemaakt. Ik geloof ikenindy
dan kan je het haar vragen
sarah_m schreef:sarah_m schreef:Ik ga een surprice maken voor mijn vriendin maar ik weet niet goed wat.
Ze houd erg van haar kat & ratjes en van dansen (al helemaal op spietsen(?) )
Maar ik wil eigenlijk iets origineels... Toen dacht ik eraan om een mega mond te maken met beugel en dan elk slotje een andere kleur. Ze neemt nl altijd gekleurde elastiekjes, soms wel 2 kleuren en ik vind dat altijd vreselijk
Maar is dat wel leuk?
xx
oh en ik was nog vergeten dat ze Yvette heet en dus bijna nooit een chocoladeletter met de Y krijgt omdat die meestal op zijn. (ik heb er nu wel een gevonden) dus ik zou ook een mega Y kunnen maken en versieren maar das misschien wat te makkelijk?
Dapnik schreef:Oke, help!
Heb weer mijn vader getrokken met lootjes.
Ik ga een DVD triple box kopen en ik weet echt niet wat voor surprise ik moet maken, hij houd erg van vissen en trance muziek.

saannee1 schreef:WIE OH WIE KAN MIJ MET EEN IDEE HELPEN.
ik heb me moeder getrokken ... ze heet Willy. Kookt vaak. Laat de hond regelmatig uit. Winkelen doet ze..

Patty14 schreef:Kan iemand mij misschien helpen met een surprise. Ik moet er 1 maken voor mijn zusje van 12. Ze houd van dansen/muziek, lezen, is gek op winkelen en make-up. Ze heeft pas een nieuw konijntje gekregen. Ik heb echt geen idee wat ik moet maken. Ik zat de denken aan een spin ofzoiets maar ik heb geen idee hoe is dat moet doen, kan iemand mij helpen?

) Chrissie_ schreef:Ik wil voor een meisje uit me klas een volleybal gaan maken.
Dat lijkt me papier mache het handigst, alleen hoe doe je dat ook alweer?
Tis alweer een hele lange tijd geleden dat ik dat voor het laatst heb gedaan ( groep 8, basisschool)
deze in niet al te grote strookjes/stukjes knippen.