Ben zo te lezen niet de enige die dat kreng verschrikkelijk vind..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Nanne schreef:*stikt bij het lezen van Silence i kill you omdat ze dan aan iets anders moet denken*
Ik moet er dan wel bij zeggen dat ik dan niet meer bereikbaar ben.. Als mensen bellen neem ik dus echt niet op! Lekker laten trillen!
Citaat:Citaat:Redrumfox schreef:
Oh die is echt geweldig! Denk dat ik daar ook maar eens voor ga kijken, iloveit.
Ach laat anderen toch lekker ordinair zijn, wat maken mensen zich toch druk om wat anderen doen. Ik heb een gouden naamketting en loop wel eens met een vest met een gigantisch playboykonijn op mijn rug, ordinair he.. zegt inderdaad ontzettend veel over mijn karakter (wat eigenlijk wel klopt, want het geeft aan dat het me geen reet interesseerd dat er mensen zijn die het niet aanstaat dat ik draag wat IK wil en wat IK mooi vind). Maar om mij dan meteen als ordinair te bestempelen.. kom op zeg..
Wat is er nou ordinair aan een konijn wat bij een seksmerk hoort.. zijn jullie vies van seks ofzo.. Ik vind het trouwens heel veel klasse hebben, het design - ook zonder konijntje - is bijzonder chique.
Oh ja, als je iets ordinair vind ben je vies van seks
. Ik persoonlijk denk echt dat er iets goed mis is met je zelfrespect als je alleen