PinkyBubble schreef:iets breken is altijd poedersuiker, of t nu je kleine teen is of je koffiekopje

Doe mij dan toch maar het koffiekopje. Heb er nog wel een paar staan waar ik geen seconde aan terugdenk als die sneuvelen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
PinkyBubble schreef:iets breken is altijd poedersuiker, of t nu je kleine teen is of je koffiekopje

Katja schreef:PinkyBubble schreef:iets breken is altijd poedersuiker, of t nu je kleine teen is of je koffiekopje![]()
Doe mij dan toch maar het koffiekopje. Heb er nog wel een paar staan waar ik geen seconde aan terugdenk als die sneuvelen.
Katja schreef:De vraag is of je ook was gaan janken om dat kopje als je niet sowieso al gefrustreerd was.
alhoewel ik nu nogmaar 2 kopjes heb
Katja schreef:De vraag is of je ook was gaan janken om dat kopje als je niet sowieso al gefrustreerd was.
Colunder: Na 8 dagen?? Wat heb je mazzel gehad zeg voor hetzelfde geld heb je onherstelbare schade door zo'n geintje.
Daarom ga ik ook liever met dit soort dingen naar de EHBO die zijn meestal iets doortastender dan de huisartsenpost.

Katja schreef:Ik heb nog wel een paar kopjes voor je. Moet je ze even komen halen.
Katja schreef:Kan ze ook opsturen maar of ze daar zoveel beter van worden.
colunder schreef:Ja hoor fietsen gaat prima, beter dan lopen!
Ik heb wel mijn zadel wat lager gezet zodat ik makkelijker op en af kan stappen en op het zadel kan blijven zitten als ik moet stoppen.
Fietskar er achter en dan gaat de hond ook mee,kan hij lekker in de wei rennen(scheelt weer een keer uitlaten).

Katja schreef:Wanneer krijg je loopgips?

Katja schreef:Dat zou mooi zijn.
Tipje van mij, verheug je er niet teveel op ik zou dinsdag ook een brace krijgen maar dat viel toch tegen.
Hoe laat moet je naar het ziekenhuis? Ik mag me op 13.15u weer melden.
PinkyBubble schreef:Jammer dat we niet naar hetzelfde ziekenhuis gaan hadden we elkaar nog een beetje kunnen vermaken.Katja schreef:Dat zou mooi zijn.
Tipje van mij, verheug je er niet teveel op ik zou dinsdag ook een brace krijgen maar dat viel toch tegen.
Hoe laat moet je naar het ziekenhuis? Ik mag me op 13.15u weer melden.
13.45

(van paard gevallen!) en dat vind ik al best onhandig... dus voor jou is het nog veel rotter natuurlijk!
mardjai schreef:Hey mutzzzzzzzzz
Hoe is het nu met je pootje??
Gaat het al iets beter?? ik hoop van wel voor je