Wauw fiffil wat een spannende droom, al ben ik nog niet wakker genoeg om hem te begrijpen haha..
Ook ik heb vannacnt gedroomd maar toen in me laptop openhad was ik m alweer kwijt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Riant schreef:Ik heb zelf een (weinig) aantal voorspellende dromen gehad.. mijn idee is dat ook mensen die niet meer bij ons zijn in dromen nog bij ons komen ...
Sja naar de TS.. Zingen kan je misschien niet goed (maar iedereen kan het) .. maar het zingen kan ook staan voor spreken, huilen, de wens het te kunnen. Misschien kan je wel heel erg veel gevoel kwijt in het luisteren naar muziek?
Ik zit ook maar gewoon achter mijn PC maar ik denk dat je het denken schrijven en wat je te persoonlijk is ook echt voor jezelf moet houden ... maar je tekeningen en ideëm wel zou kunnen delen meid.. Je bent enorm creatief, met een erg rijke fantasie.. ga na zo veel dromen er in het echte leven wat mee doen !!!!
Einstein zei ooit: Logica brengt je van A naar B.. fantasie brengt je overal!
Fiffill schreef:Riant schreef:Ik heb zelf een (weinig) aantal voorspellende dromen gehad.. mijn idee is dat ook mensen die niet meer bij ons zijn in dromen nog bij ons komen ...
Sja naar de TS.. Zingen kan je misschien niet goed (maar iedereen kan het) .. maar het zingen kan ook staan voor spreken, huilen, de wens het te kunnen. Misschien kan je wel heel erg veel gevoel kwijt in het luisteren naar muziek?
Ik zit ook maar gewoon achter mijn PC maar ik denk dat je het denken schrijven en wat je te persoonlijk is ook echt voor jezelf moet houden ... maar je tekeningen en ideëm wel zou kunnen delen meid.. Je bent enorm creatief, met een erg rijke fantasie.. ga na zo veel dromen er in het echte leven wat mee doen !!!!
Einstein zei ooit: Logica brengt je van A naar B.. fantasie brengt je overal!
Trouwens, over voorspellende dromen, dat heb ik ook wel vaker gehad. Ik wist als enige dat mijn oma dood zou gaan. Los daarvan weet ik ook vaak wanneer vrienden van me ziek zijn ofzo.