Hotelkamer voor een avond? 18+

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mri

Re: Hotelkamer voor een avond? 18+

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 10:27

Relaxed schreef:
ma_rie_tje schreef:

Ik heb dus ook in zo'n hotel gewerkt...
En lachen dat we soms deden... hahahaha
zeker als je ze vlakdaarna nog een keertje ziet lopen met vrouw erbij!

Wou je zeggen dat die mannen zo stom zijn om met hun vrouw nog een keer naar hetzelfde hotel te gaan?! Clown

Ja, zo stom zijn sommige mannen....

maar ik heb nog wel een mooi verhaal... Ik heb in een hotel achter de bar gewerkt, ik werkte altijd in het weekend, en dan was er ook vaak een man met zn vrouw en 2 kinderen (jaar of 6 en 8 denk ik??) Heel leuk stel samen!

Een collega vroeg of ik voor hem een keer doordeweeks wou invallen, dus ik stond daar op woensdag avond.
En ja hoor, dezelfde man was er, maar nu met een jongere gozer (denk 25-27 jaar oud dat hij was), beetje aan elkaar plukken en vozen. Getver.
De man ging naar het toilet, en andere hotelgastedie aan de bar zaten zagen de kans schoon om ook even met deze jonge gozer te "friemelen". Man kwam terug, andere gasten weer weg.
En vervolgens samen (als een verliefd stelletje) weer naar hun kamer (denk ik).

En ja hoor, marie stond op vrijdag en zaterdag weer achter de bar, en wie komt daar aanlopen met zn vrouw en kinderen!.
Dezelfde man, die een paar dagen daarvoor met zijn mannelijke geliefde op dezelfde oplek aan da bar zat.

Hij verschoot lichtelijk van kleur toen hij me zag, maar heb een dikke fooi gekregen (en mn mond gehouden)

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 10:39

Ik zou niet zo snel een hotel boeken voor zo iets, ik ben een ' cheap ass' haha. Nee, de buitenlucht heeft wel wat maar een tip: denk nooit dat steenwol wel comfortabel is om leuke dingen op uit te proberen. Zelfs niet als het nog in de folie zit....

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 13:35

ma_rie_tje schreef:
Ja, zo stom zijn sommige mannen....

maar ik heb nog wel een mooi verhaal... Ik heb in een hotel achter de bar gewerkt, ik werkte altijd in het weekend, en dan was er ook vaak een man met zn vrouw en 2 kinderen (jaar of 6 en 8 denk ik??) Heel leuk stel samen!

Een collega vroeg of ik voor hem een keer doordeweeks wou invallen, dus ik stond daar op woensdag avond.
En ja hoor, dezelfde man was er, maar nu met een jongere gozer (denk 25-27 jaar oud dat hij was), beetje aan elkaar plukken en vozen. Getver.
De man ging naar het toilet, en andere hotelgastedie aan de bar zaten zagen de kans schoon om ook even met deze jonge gozer te "friemelen". Man kwam terug, andere gasten weer weg.
En vervolgens samen (als een verliefd stelletje) weer naar hun kamer (denk ik).

En ja hoor, marie stond op vrijdag en zaterdag weer achter de bar, en wie komt daar aanlopen met zn vrouw en kinderen!.
Dezelfde man, die een paar dagen daarvoor met zijn mannelijke geliefde op dezelfde oplek aan da bar zat.

Hij verschoot lichtelijk van kleur toen hij me zag, maar heb een dikke fooi gekregen (en mn mond gehouden)

Aaahh dat is echt wel heel erg Sigaar

Maargoed ik zou dan niet voor een uurtje blijven maar gewoon de hele nacht.. Dat staat wat minder raar en is niet zo'n zonde van het geld..

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 15:25

Dan ben je best dom inderdaad bij die actie van ma_rie_tje Nagelbijten / Gniffelen
Ik zou er ook meteen een lange nacht van maken en niet een avondje Nagelbijten / Gniffelen

Airiin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 15:39

Oh mèn wat een verhalen Huilen van het lachen

Brandnetels komen mij ook bekend voor, en insecten die op uhm... merkwaardige plekken gaan steken zijn ook niet grappig Huilen van het lachen probeer dat maar eens uit te leggen aan je mama als je onder de douche vandaan komt, haha Tong uitsteken

Verder hou ik wijselijk mijn mond anders heb ik straks vriendlief op mijn dak Schijnheilig hij stelt het vast niet op prijs als ik dit allemaal op internet gooi Tong uitsteken

gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 17:06

ma_rie_tje schreef:
eamane schreef:
Nooit zelf gedaan maar mijn mams werkt in een hotel waar dat soort dingen regelmatig gebeuren Tong uitsteken

Ook hebben ze daar ene keer meegemaakt dat er een man met een scharrel daar was tijdens het wilde uurtje een hartaanval kreeg en het niet meer kon navertellen terwijl vrouwlief dacht dat manlief voor congres heel ergens anders was

Ik heb dus ook in zo'n hotel gewerkt...
En lachen dat we soms deden... hahahaha
zeker als je ze vlakdaarna nog een keertje ziet lopen met vrouw erbij!

Dat is dus de reden waarom ik het nooit zou doen, de gezichten van het baliepersoneel, je weet wat ze denken, dat zou me een ongemakkelijk gevoel geven.
Nu ben ik in de luxe positie dat ik gewoon een huis heb en een eigen bed, met eigen man erin hihi dus hoef niet naar een hotelletje!!

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 19:27

maar je hebt toch schijt aan dat hotel personeel?
Ik zou er tegenwoordig schijt aan hebben, netzoals ik heb wanneer ik op mijn crocs loop, of mijn achtelijk muts opzet.

Bij navraag bij mijn collega toen bleek dat hij dacht dat de man gewoon homo was, en dat dat zijn partner was en in de buurt van het hotel woonde
Ik dacht dus dat hij getrouwd was en alleen in het weekend in het hotel was met vrouw en kids....

Ach, zo maak je nog is wat mee.
maar wat dan nog? stel je wil maar een uurtje!
wat ook goed werkt om je niet zo banketstaaf te voelen, is om scheldend weg te gaan. Dat hij neit moet denken dat hij nog binnenkomt, en dat hij het weekendje weg nu helemaal heeft verpest.
Dat het klaar is nu, en dan buiten afscheid nemen op een normale manier en ieder zn eigen weg weer gaan Haha!

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 19:31

Hahaha oh nee, dat zou ik al helemaal niet doen, dan val je juist op! En ik kan dat niet als ik het niet meen, ga ik alleen maar lachen Schijnheilig

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 19:31

@ gevonden: die gezichten..? Ach lekker laten kijken joh! Ja

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 19:39

tanya89 schreef:
Wel een keer in de auto, nog geen eens alles uit, alleen wat los en ja hoor daar stond de politie met een zaklamp naar binnen te schijnen Sigaar 'Wat zijn jullie aan het doen?' 'Niks Schijnheilig ' 'Oke, doen jullie rustig aan?' 'Jaja' Huilen van het lachen
Daarna wilde ik meteen naar huis Bloos

Ja dit heb ik ook een keertje meegemaakt. Alleen wij waren al wat verder en nog net niet met de daad zelf haha stopt er ineens een auto langs ons en krijg ik een zaklamp in me gezicht en vraagt een agent of dat ie stoorde... ik heel droog uhmmm wat denk je haha ja tuurlijk. We mochten het toch niet afmaken maarja zoveel zin had ik ook niet meer kun je wel zeggen haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 19:44

ja de politie houdt lang stilstaande auto's met beslagen raampjes gráág in de gaten(ik heb er ook ervaring mee hoor,haha)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 19:52

ojaaa hoor, ik doe het zo Lachen maar ik ben wat verlegen met onbekenden, dus ik trek er dan een van de plank Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 19:54

hihih "de plank".....ik zie het echt compleet voor me..

isabelleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 19:57

doe maar buitenlucht voor mij zonsopgang op de dijk niemand te
zien en best wel koud heerlijk romantisch dicht bij elkaar!
hotel is voor een studentje net nog te duur geloof ik

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 19:59

Anoniem schreef:
hihih "de plank".....ik zie het echt compleet voor me..

hihi ik heb een heel leuk adressenboekje Lachen Lachen

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 20:04

ma_rie_tje schreef:
Ik heb in een hotel gewerkt in Noordwijk.
Zodra er een congres was in Hotels van Oranje hadden wij altijd veel boekingen voor 1 nacht. Rond lunchtijd inchecken, en 2 uur later weer uitchecken....

Ff snel een wippie maken met de secretaresse (of staigaire of prutsmuts) en dan weer terug naar het congres...

Komt dus heel erg veel voor!

die hotels moeten toch ook ergens van leven, om nou die kamers zo vaak leeg te laten is ook zo wat.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 20:13

frankiej schreef:
ma_rie_tje schreef:
Ik heb in een hotel gewerkt in Noordwijk.
Zodra er een congres was in Hotels van Oranje hadden wij altijd veel boekingen voor 1 nacht. Rond lunchtijd inchecken, en 2 uur later weer uitchecken....

Ff snel een wippie maken met de secretaresse (of staigaire of prutsmuts) en dan weer terug naar het congres...

Komt dus heel erg veel voor!

die hotels moeten toch ook ergens van leven, om nou die kamers zo vaak leeg te laten is ook zo wat.

Nou midden in de zomer vonden wij het niet zo grappig. Als je lekker bij hotels van Oranje zouden gaan liggen, maar nee hoor, das te duur, dus gingne ze naar een goedkoper hotelletje in de buurt.
Wat dus betekende dat er geen plek was voor echte toeristen (die wij veel liever hadden).
Kwam er vaak op neer dat ik rond 16.00 (ik zat intern, en iedereen werkte tot max 13.00 uur) als nog 4 of 5 kamers kon gaan schoonmaken in mn eentje, zodat ze alsnog verhuurd konden worden aan echte toeristen.....
En middeni n de zomer (wanneer het dus het meeste gebeurde) zat ook dit hotelletje stamp vol

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 20:15

ma_rie_tje schreef:
Nou midden in de zomer vonden wij het niet zo grappig. Als je lekker bij hotels van Oranje zouden gaan liggen, maar nee hoor, das te duur, dus gingne ze naar een goedkoper hotelletje in de buurt.
Wat dus betekende dat er geen plek was voor echte toeristen (die wij veel liever hadden).
Kwam er vaak op neer dat ik rond 16.00 (ik zat intern, en iedereen werkte tot max 13.00 uur) als nog 4 of 5 kamers kon gaan schoonmaken in mn eentje, zodat ze alsnog verhuurd konden worden aan echte toeristen.....
En middeni n de zomer (wanneer het dus het meeste gebeurde) zat ook dit hotelletje stamp vol

achut............... maar het betaalde wel je salaris die verhuur van die kamers Lachen

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 20:16

dat wel, maar is neit zo relax als je op het strand ligt en wordt gebelt om even kamers te gaan doen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 20:17

Tja, voor die kamers is wel dubbel gevangen toch? Neem aan dat je standaard voor minimaal 1 nacht moet betalen ook al ben je na 2 uur weer pleite?
Maar kan me voorstellen dat die kamers schoonmaken geen pretje is Clown

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 20:18

ma_rie_tje schreef:
dat wel, maar is neit zo relax als je op het strand ligt en wordt gebelt om even kamers te gaan doen Knipoog

ach het betaald je bikini toch? Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 20:18

Haha als ik vrij was hadden ze mij de pot op gekunt Knipoog

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 20:21

We hadden altijd veel liever mensen die meerdere nachten bleven, zeker in de zomer.
Het scheelde heel erg veel werk namelijk... Een weg kamer meost altijd helemaal gedaan worden, een blijf kamer kostte veel minder tijd. Daarbij hoefde blijfkamers maar 2 keer ind eweek verschoond te worden, en wegkamers moesten altijd verschoond worden (beddegoed).

Oehh en een troep dat sommige van die zakenlui achterlieten...
het meest extreme was toch wel een duidelijk spoor van poepsex...
ieuww.

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 20:27

@ am_rie_tje: ik had die lakens eraf getrokken en in de kliko geflikkerd!! Ja Weg ermee!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 20:31

gatver