Relaxed schreef:ma_rie_tje schreef:
Ik heb dus ook in zo'n hotel gewerkt...
En lachen dat we soms deden... hahahaha
zeker als je ze vlakdaarna nog een keertje ziet lopen met vrouw erbij!
Wou je zeggen dat die mannen zo stom zijn om met hun vrouw nog een keer naar hetzelfde hotel te gaan?!
Ja, zo stom zijn sommige mannen....
maar ik heb nog wel een mooi verhaal... Ik heb in een hotel achter de bar gewerkt, ik werkte altijd in het weekend, en dan was er ook vaak een man met zn vrouw en 2 kinderen (jaar of 6 en 8 denk ik??) Heel leuk stel samen!
Een collega vroeg of ik voor hem een keer doordeweeks wou invallen, dus ik stond daar op woensdag avond.
En ja hoor, dezelfde man was er, maar nu met een jongere gozer (denk 25-27 jaar oud dat hij was), beetje aan elkaar plukken en vozen. Getver.
De man ging naar het toilet, en andere hotelgastedie aan de bar zaten zagen de kans schoon om ook even met deze jonge gozer te "friemelen". Man kwam terug, andere gasten weer weg.
En vervolgens samen (als een verliefd stelletje) weer naar hun kamer (denk ik).
En ja hoor, marie stond op vrijdag en zaterdag weer achter de bar, en wie komt daar aanlopen met zn vrouw en kinderen!.
Dezelfde man, die een paar dagen daarvoor met zijn mannelijke geliefde op dezelfde oplek aan da bar zat.
Hij verschoot lichtelijk van kleur toen hij me zag, maar heb een dikke fooi gekregen (en mn mond gehouden)

hij stelt het vast niet op prijs als ik dit allemaal op internet gooi

maar ik ben wat verlegen met onbekenden, dus ik trek er dan een van de plank