Kruidvat, overnachting in hotel voor 10,-?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Olle

Re: Kruidvat, overnachting in hotel voor 10,-?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 14:20

Tallie_Ho schreef:
6 van die kaartjes voor 100 euro!! Bloos! Mensen moesten zich diep schamen om op deze manier er een slaatje uit te slaan!! Bloos!

idd Ja
Maar ik had het eerlijk gezegd wel verwacht dat het zou gaan gebeuren.

Er is niet bekend hoelaat vrijdag de nalevering komt en of deze überhaupt wel gaat komen. Vandaar dat wij het klanten eigenlijk niet echt melden, we kennen kruidvat langer als vandaag en dan levert ze opeens het niet meer en dan zitten wij met de boze klanten..

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 14:26

Ja, het is te verwachten.. Was toen met die reuzewuppies ook het geval.. Die dingen kocht je voor 5 euro en stonden op marktplaats voor 50 euro.. Idem met smurfen.. Waren op, werd grof geld aan verdiend.. En wie doet er nu nog wat met die dingen??

Apart volkje zijn wij Hollanders toch soms!! Haha!

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 15:04

Ik wilde ze vandaag zo naief kopen voor een leuk (verrasings) weekeindje weg met vriendjes-figuur, ze waren dus idd helemaal uitverkocht Vork.
Belde net mijn vriendjes-figuur dat een collega van hem een kennis heeft die nog aan die dingen kon komen Hyper!

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 15:20

haike schreef:
Kaartjes achterhouden vind ik eigenlijk ook niet kunnen, beetje vriendjes politiek dan ook.

Nouja, je moet wat als je geen tijd hebt om in de rij te gaan staan he? Maar waarschijnlijk lukt het ook niet hoorde ik net, want bij dat filiaal heeft iedereen die te laat was zijn naam op een lijst kunnen zetten, en er is net bekend geworden dat er 100 kaartjes komen... en er staan er ruim 200 op de lijst Clown

Isiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 17:20

Onze manager heeft de districtmanager ingelicht. Die is nu meteen naar het filiaal gereden waar deze 40 kaarten zijn verkocht... Dat konden ze in de computer zien. Ben benieuwd, van mij mogen ze als het echt het personeel geweest is ze ontslaan.... + flinke boete :p

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 20:58

Isiss schreef:
Onze manager heeft de districtmanager ingelicht. Die is nu meteen naar het filiaal gereden waar deze 40 kaarten zijn verkocht... Dat konden ze in de computer zien. Ben benieuwd, van mij mogen ze als het echt het personeel geweest is ze ontslaan.... + flinke boete :p

Ben benieuwd wat de uitkomst gaat zijn Lachen

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 12:27

Iemand vanochtend nog geslaagd in het kaarten halen? Ik denk dat het vergeefse moeite is om vanmiddag nog langs te gaan Bloos

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 17:12

ik hoor morgen wel of we ze nog binnen hebben gehad, moet morgenochtend toch weer om acht uur beginnen Slapen

lllaura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-08 22:03

Nou uiteindelijk toch nog best wat bokkers die er moeite voor hebben gedaan, jammer genoeg niet altijd geslaagd. Ik heb alvast één weekendje geboekt in Wassenaar, maar pas in april haha Haha! En nu heb ik nog twee vouchers over die ik voor die tijd 'spontaan' een keertje wil gebruiken.

Als er binnenkort een bokker een weekendje weg gaat ben ik wel benieuwd naar de verhalen! Knipoog

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 23:29

Wilde vanmorgen vroeg opstaan nadat ik gister al geinformeerd had hoe laat ze in de verkoop gingen. Maar was vanmorgen nog zoo moe! Ik denk ik blijf toch maar even liggen!! Maar toen ik om tien uur kwam had ik enorm mazzel!! Er lagen er nog een paar Haha! Haha! Haha! Dus heb twee kaartjes kunnen bemachtigen!!

Wassenaar leek mij idd ook heel leuk Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 10:11

Ik weet niet hoor, maar persoonlijk vind ik die Fletcher hotels echt drie keer niks Bloos

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 10:13

Ik had gisteren ook geluk. Haha!
Stond weer een aardige rij bij de Kruitvat en had 1 van de laatste kaarten weten te bemachtigen, heb er toch maar 4 genomen ipv 2, altijd handig ook voor familie of vrienden. Clown

Maikuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 11:36

Vanmorgen heeft pap in de rij gestaan en 2 kaarten voor mij meegenomen Haha!

aniek87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 15:43

Ik heb geboekt in Leeuwarden Haha!

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 16:43

Wij gaan met 12 man een weekendje zee doen, super Ja
(Wel ongeveer elk Fletcher hotel af moeten bellen of ze asjeblieft 6 kamers vrij hadden.. Maar is uiteindelijk dus gelukt *LOL*)

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 20:12

faye schreef:
Ik weet niet hoor, maar persoonlijk vind ik die Fletcher hotels echt drie keer niks Bloos

Zijn ze ook niet, over het algemeen zijn het wat smoezelige low-class 3-sterren hotelletjes, met een paar uitzonderingen.
aniek87 schreef:
Ik heb geboekt in Leeuwarden Haha!

^is zo'n uitzondering, het is een redelijk hotel als je eisen niet zo hoog zijn. Er zijn echter wel betere 4 sterren-hotels in Leeuwarden... in ieder geval minder viezig en moderner...

Ik vind deze actie van Fletcher echt geniaal. Buiten het hoogseizoen is het erg moeilijk om je kamers te verkopen dus dit is slim, en ze hebben zo ineens 2 miljoen euro omzet gehaald uit deze actie. Maar goed je had deze actie niet nodig om goedkoop bij Fletcher te overnachten, ze hebben namelijk steeds aanbiedingen van spotgoedkope arrangementen.

Maar goed, niet banketstaaf bedoeld naar mensen hier ofzo maar ik mijd Fletcher hotels als een besmettelijke ziekte tot aan eind april. Ik snap best dat dit voor scholieren, studenten en mensen met een krappe beurs een leuke optie is om er eens een weekendje tussenuit te gaan. Maar het volk wat hier ook op afkomt (type: we nemen de frietpan en het aldi-bier mee naar het hotel) wil ik niet tegenkomen als ik in een hotel verblijf... Knipoog