Ik wilde eigenlijk de kerstboom al opzetten maar daar wacht ik toch nog maar even mee
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
NatassJa schreef:Haha dat heb ik dus ook!! Januari vind ik zo'n drama maand!! Gewoon niks geen feesten, alle gezelligheid weer weg.. Maar ja, dan nog paar maandjes wachten en dan is het weer lekker lente
Ik ben in de 1e week van januari jarig. Er is zowiezo een week kerstvakantie in januari. EN...!! aan het einde van januari is er Jumping Amsterdam
) haha
| _Lau_ schreef:LOVE IT! Vanaf maandag zijn bij de meeste tuincentra de kerstshows weer geopend! Lekker rondstruinen..
maar ik ga het proberen!! 
(en dat het daar wél sneeuwt)
) Suzanne F. schreef:Nee geen last van. Ik zie enorm op tegen de kerst. Weer een jaar voorbij, weer een kerst alleen. Iedereen moet maar verplicht happy doen en zijn, iedereen is bij familie. Kerst is voor mij 2 dagen met verplichtingen en eenzaamheid.
Ik sla kerst maar weer over dit jaar, net als vorig jaar. Bah stomme kerst.
Suzanne F. schreef:Nee geen last van. Ik zie enorm op tegen de kerst. Weer een jaar voorbij, weer een kerst alleen. Iedereen moet maar verplicht happy doen en zijn, iedereen is bij familie. Kerst is voor mij 2 dagen met verplichtingen en eenzaamheid.
Ik sla kerst maar weer over dit jaar, net als vorig jaar. Bah stomme kerst.

Annn schreef:Het is maar net wat je er van maakt!
Suzanne F. schreef:Annn schreef:Het is maar net wat je er van maakt!
Ja vast. En de mevrouw dan die geen familie meer heeft, iedereen om haar heen is overleden. Ze woont nog alleen op zichzelf. Gaat elke kerst naar de kerk bidden. Voor haar is kerst een hel. Een periode van eenzaamheid en verdriet. Ze bid maar tot god want dat is haar enige troost.
Yeh right. Ik heb de balen van kerst omdat iedereen maar blij en happy doet, grote vreetpartijen en iedereen is gelukkig met familie. Denk eens aan de mensen die alleen zijn, geen familie hebben en geen geld hebben voor enorm schranspartijen.
Kerst is niet wat je er van maakt, het wordt je opgedrongen. Verplicht kerst vieren....
Suzanne F. schreef:Annn schreef:Het is maar net wat je er van maakt!
Ja vast. En de mevrouw dan die geen familie meer heeft, iedereen om haar heen is overleden. Ze woont nog alleen op zichzelf. Gaat elke kerst naar de kerk bidden. Voor haar is kerst een hel. Een periode van eenzaamheid en verdriet. Ze bid maar tot god want dat is haar enige troost.
Yeh right. Ik heb de balen van kerst omdat iedereen maar blij en happy doet, grote vreetpartijen en iedereen is gelukkig met familie. Denk eens aan de mensen die alleen zijn, geen familie hebben en geen geld hebben voor enorm schranspartijen.
Kerst is niet wat je er van maakt, het wordt je opgedrongen. Verplicht kerst vieren....