Kerst! Wie nog meer??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sarah_m

Re: Kerst! Wie nog meer??

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 21:35

Ik had HELEMAAL hetzelfde gevoel!
Ik wilde eigenlijk de kerstboom al opzetten maar daar wacht ik toch nog maar even mee Cool

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 21:35

hier eentje die kerst vreselijk vindt...echt vreselijk...

ik ben nu al bang voor het telefoontje van mijn moeder " ja wat spreken we af met kerst?" Jak.
en dan met mijn moeder en broertje + vriendin proberen het gezellig te hebben.
En de volgende dag naar mijn vader met broertje + vriendin...

Nee bedankt. Ik kan het niet leuk vinden. Ik wil het liefste vluchten, weg, echt weg. Misschien dat mijn nieuwe vriend er ook wat voor voelt...

Ook nog zoiets, ik ken mijn vriend nog niet zolang, maar het is wel redelijk serieus. Moet ik hem dan meevragen?? Bah vreselijk dit soort lastige situaties...

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 21:45

NatassJa schreef:
Haha dat heb ik dus ook!! Januari vind ik zo'n drama maand!! Gewoon niks geen feesten, alle gezelligheid weer weg.. Maar ja, dan nog paar maandjes wachten en dan is het weer lekker lente Haha!

Niet mee eens Tong uitsteken Ik ben in de 1e week van januari jarig. Er is zowiezo een week kerstvakantie in januari. EN...!! aan het einde van januari is er Jumping Amsterdam Haha! Haha! Haha!
Tong uitsteken

montoya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 21:49

pffff ik kan niet wachten tot het zover is .
lekker in mijn nieuwe huissie dan met een knots van een kerstboom

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 21:53

Heerlijk, die warme gezellige sfeer! Heel erg zin in de kerst, Was vorig jaar met school rond de kerst in London geweest, was echt super gaaf overal die lichtjes en versierde bomen enzo.
Wil dit jaar proberen met vriendlief voor z'n verjaardag naar Parijs te gaan.. Lijkt me echt super gaaf..
( krijgt helemaal een warm gevoel van binnen Bloos ) haha

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 00:04

Ik zat toevallig ook al helemaal in de feestdagen-sfeer. Ik ben al bezig met Sinterklaas (een heel gezinsfeest hier!) en ik kan niet wachten om het huis weer gezellig te maken met allerlei versieringen en verlichting...

Ik word altijd depressief als het zo vroeg donker word... zodoende probeer ik mijzelf vrolijk te houden door aan de decemberfeesten te denken. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 00:15

LOVE IT! Vanaf maandag zijn bij de meeste tuincentra de kerstshows weer geopend! Lekker rondstruinen.. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 00:26

ik en mijn moeder ook willen ook al een kerstboom Clown|

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 10:30

_Lau_ schreef:
LOVE IT! Vanaf maandag zijn bij de meeste tuincentra de kerstshows weer geopend! Lekker rondstruinen.. Haha!

Bij ons zijn die al zo'n 2/3 weken geopend.
Ik vind het wel tof maar wel nog we erg vroeg. Koe

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 10:46

Ik heb anderhalve maand geleden de kerst uitnodigingen al de deur uitgedaan naar de fam; ik kan niet wachtten!
Laat de sneeuw maar komen
Laat de kerstman maar komen
Ik kan niet wachtten Haha!

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 10:56

Ik vind kerst ook geweldig, het leukste feest van het jaar! Zo gezellig, we gaan dit jaar met zn allen bij mijn zus eten, hebben het menu al samengesteld, en dan gaan we allemaal wat maken. Ik zorg voor iets lekkers bij de koffie. Dus dat word en naar de bakker, en zelf iets brouwen en hopen dat dat niet mislukt, mislukt het wel heb ik dat van de bakker nog Huilen van het lachen maar ik ga het proberen!!

Cupcake_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 10:59

Aaah ik krijg helemaal zo'n kerst gevoel als het buiten al vroeg donker is, lekker warme uggjes aan die binnenkort hier zijn, lekker in huis poeh daar heb ik echt zin in ! Lachen
Met de kerstboom ook, en sneeuw ..
Lekker slee'en met Money Ja

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 11:02

Ik vind kerst helemaal het einde. Gister nieuwe kerstballen gekocht in de kleuren zwart wit roze en zilver. Ik kan niet wachten om de boom op te zetten maar moet toch echt wachten tot na sinterklaas ivm mn zoontje Verdrietig
Verheug me er al op. Niet zo zeer vanwege de kadootjes maar puur om de gezelligheig en warme sfeer,

GentleZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 11:04

Hahahaja dat heb ik ook élk jaar. In oktober krijg ik al kerstfeelings! Bloos

M'n nieuwe kerst cd van bol.com is al binnen. Vork

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 11:04

Kerst is leuk! Het leukst aan het hele kerstfeest vind ik het nummer "driving home from Christmas", als ik dat liedje hoor ben ik meteen in de kerststemming!

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 11:05

Ik zit met kerst in Canada, en ik hoop zo erg dat het daar net zo is als in Amerika, over the top dus Vork (en dat het daar wél sneeuwt)
Vind het altijd zo gezellig, al die lichtjes, de sfeer, heerlijk Haha!

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 11:06

Nouja van kerstmuziek moet ik dan weer niks hebben.
Als ik dat belachelijke liedje van Maria Carey nog 1 keer hoor dit jaar gaat de TV uit het raam.
(dat gaat een duur jaar worden Huilen van het lachen )
Laatst bijgewerkt door Red_Savage op 26-10-08 11:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 11:07

Nee geen last van. Ik zie enorm op tegen de kerst. Weer een jaar voorbij, weer een kerst alleen. Iedereen moet maar verplicht happy doen en zijn, iedereen is bij familie. Kerst is voor mij 2 dagen met verplichtingen en eenzaamheid.
Ik sla kerst maar weer over dit jaar, net als vorig jaar. Bah stomme kerst.

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 11:08

Suzanne F. schreef:
Nee geen last van. Ik zie enorm op tegen de kerst. Weer een jaar voorbij, weer een kerst alleen. Iedereen moet maar verplicht happy doen en zijn, iedereen is bij familie. Kerst is voor mij 2 dagen met verplichtingen en eenzaamheid.

Het is maar net wat je er van maakt!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 11:09

In Canada is 't toch altijd heel koud in de winter? Dan zal 't vast ook wel sneeuwen Haha!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 11:10

Suzanne F. schreef:

Maar je hebt toch een dochtertje? Zou proberen om er dan met haar toch iets gezelligs van te maken Lachen

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 11:11

Ik heb er ook zin in! Pling
Zou best al een kerstboom willen maar wacht toch nog maar even *LOL*

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 11:12

Annn schreef:

Ja vast. En de mevrouw dan die geen familie meer heeft, iedereen om haar heen is overleden. Ze woont nog alleen op zichzelf. Gaat elke kerst naar de kerk bidden. Voor haar is kerst een hel. Een periode van eenzaamheid en verdriet. Ze bid maar tot god want dat is haar enige troost.

Yeh right. Ik heb de balen van kerst omdat iedereen maar blij en happy doet, grote vreetpartijen en iedereen is gelukkig met familie. Denk eens aan de mensen die alleen zijn, geen familie hebben en geen geld hebben voor enorm schranspartijen.

Kerst is niet wat je er van maakt, het wordt je opgedrongen. Verplicht kerst vieren....

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 11:16

Suzanne F. schreef:
Annn schreef:

Ja vast. En de mevrouw dan die geen familie meer heeft, iedereen om haar heen is overleden. Ze woont nog alleen op zichzelf. Gaat elke kerst naar de kerk bidden. Voor haar is kerst een hel. Een periode van eenzaamheid en verdriet. Ze bid maar tot god want dat is haar enige troost.

Yeh right. Ik heb de balen van kerst omdat iedereen maar blij en happy doet, grote vreetpartijen en iedereen is gelukkig met familie. Denk eens aan de mensen die alleen zijn, geen familie hebben en geen geld hebben voor enorm schranspartijen.

Kerst is niet wat je er van maakt, het wordt je opgedrongen. Verplicht kerst vieren....

Ik weet zeker dat er ook mensen zijn die juist een hekel aan kerst hebben door dat verplichte gezellige. Die er helemaal geen zin in hebben om dan met heel de familie aan tafel te zetten en gezellig te doen... Je zou het moeten proberen juist positief in te zien, je hebt geen verplichtingen, hoeft je de dag erna niet schuldig te voelen over hoeveel je gegeten hebt. En buiten familie bestaan er toch ook nog vrienden? Weet nog dat er hier op bokt rond kerst ook een topic was van meerdere mensen die alleen zaten met kerst.

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 11:20

Suzanne F. schreef:
Annn schreef:

Waarom zou je er dan niet iets van maken? Als je het toch moet doen.
Ik zag in je profiel dat je een heel lief dochtertje hebt, dan ben je toch niet alleen?

Edit: en ik begrijp best dat het moeilijk(er) is voor mensen die écht niemand hebben, maar ken jij zo veel mensen die dat zijn dan?
Wie zegt dat het schranspartijen moeten zijn?