Hoe vaak gaat jouw partner op stap?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

detour

Re: Hoe vaak gaat jouw partner op stap?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 14:43

Wat heb jij een geweldige avator, saskia!

Jrussel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 14:45

mijn man gaat nooit alleen en is 27 we gaan samen of we hangen samen op stal rond. of we zijn aan het bankhangen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 14:47

Hij gaat zo nu en dan alleen met zijn vrienden op stap, maar meestal gaan we met een hele groep, zeker 6 keer in de maand. We zijn 21 en 27

_Kissie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 16:17

Nee, ik vertrouw hem volledig. Mijn vriend praat niet echt met andere meisjes/vrouwen (wel raar Tong uitsteken) Wat hij wel vaak doet is als hij een knappe vrouw of meisje ziet, is hij geneigd om haar heel lang aan te staren. Soms geef ik hem wel eens een duwtje, dat hij niet zo moet staren. Dan schrikt hij op eens wakker, en dan kijkt hij ook niet meer op of om.

Naar andere meisjes of vrouwen kijken vind ik geen probleem, maar niet staren.
Staren is onbeleefd zeggen ze Vork

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 16:33

Karin schreef:
patjelisa schreef:
Vinden jullie het niet eng als ze alleen weg gaan?
Zou zo bang zijn dat ze een andere vrouw ontmoeten of zo!

Dan zou ik 'm ook maar niet meer alleen naar zijn werk of naar de supermarkt laten gaan. Stel je voor... Nagelbijten / Gniffelen

Zie t voor me. Samen. Bij het maandverband en de tampons ofzo Ja

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 17:54

Mijn vriend (19) gaat best vaak stappen met z'n vrienden waar ik niet bij ben. Op vrijdagavond is dat meestal, de zaterdag komt hij dan naar mij. Lachen
Heb er geen problemen mee hoor. We gaan ook veel samen stappen hoor, maar ik kan niet tot de late uurtjes, dus ga vaak naar bed als hij nog even na blijft zakken thuis. Nagelbijten / Gniffelen

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 17:57

Zonder mij zelden Haha!
Hij is overigens 20 en zit doordeweeks op een kazerne in een boerendurp als beroepsmilitair, dus weinig mogelijkheden om te stappen *LOL* En in het weekend gaan we of samen uit of is hij liever bij mij dan dat hij met z'n vrienden alleen op stap gaat Lachen
Toevallig zat hij deze week in Ede op de kazerne, dus gaat hij donderdagavond met een groep stappen. Ik lees hier dan dat vrouwen/meiden bang zijn dat hun vriend daar een ander ontmoet, maar dat heb ik dus totaal niet
Er zullen ongetwijfeld leuke meiden rondlopen, maar ik weet dat hij vrijdagmiddag dolgelukkig naar mij rijdt *LOL*

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 17:58

Maethoriel schreef:
Zonder mij zelden Haha!
Hij is overigens 20 en zit doordeweeks op een kazerne in een boerendurp als beroepsmilitair, dus weinig mogelijkheden om te stappen *LOL* En in het weekend gaan we of samen uit of is hij liever bij mij dan dat hij met z'n vrienden alleen op stap gaat Lachen
Toevallig zat hij deze week in Ede op de kazerne, dus gaat hij donderdagavond met een groep stappen. Ik lees hier dan dat vrouwen/meiden bang zijn dat hun vriend daar een ander ontmoet, maar dat heb ik dus totaal niet
Er zullen ongetwijfeld leuke meiden rondlopen, maar ik weet dat hij vrijdagmiddag dolgelukkig naar mij rijdt *LOL*

Hij zit toch niet in Doorn he Tong uitsteken Tong uitsteken

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 18:04

Haha nee, zo'n gat is dat nog niet vergeleken bij waar hij nu zit Knipoog Hij zit in Eibergen (ter hoogte van Enschede, bij de Duitse grens).

Sandraaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 18:50

Wij gaan meestal samen. We zitten meestal vrijdag & zondag in het cafe, en zaterdag vaak even naar discotheek Lachen
Ik ben overigens net 17 & hij 22..

ushi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 19:27

Maethoriel schreef:

HE IK WOON IN EDE! Mischien ben ik hem wel tegen gekomen!!! Tong uitsteken

Mijn vriend gaat ook bijna altijd uit zonder mij, komt omdat hij vooral de laatste tijd in Frankrijk zit. Van mij mag hij hoor, ben totaal niet bang dat hij vreemd gaat of een ander tegen komt!

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 21:10

Ik ben 21, hij is 22. Elke vrijdag is onze stapavond en gaan we allebei apart met onze eigen vrienden weg..
Moet er niet aan denken dat ik overal waar ik heen ga, met hem ben. Vind het ook fijn om gewoon met vriendinnen weg te gaan.
Ik vraag ook niet eens waar hij heengaat, intreseert me heel weinig Vork

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 21:33

Die van mij gaat eigenlijk nooit zonder mij.. Niet omdat hij niet mag hoor, maar hij heeft er gewoon niet zo'n behoefte meer aan.

Zaterdags gaan we nog wel eens samen, maar we zitten even graag gewoon lekker thuis een filmpje te kijken o.id Lachen

Hij is trouwens 23 en ik ben 20.

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 21:36

mijn vriend is 24 en gaat elke vrijdag alleen op stap met vrienden.

_Moonwalker_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 21:50

Ik ben 23 mijn vriend (bijna) 22.
Als hij weg gaat is het meestal samen met mij of gana we met vrienden op stap.
Tijdens de 'feest periode' (dat er in en om het dorp allemaal festivals zijn) gaat hij vaker weg, soms ga ik mee maar dan heb ik er niet veel behoefte aan!

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 22:23

Mijn vriend is 34 en ik ben 22. Als hij zin heeft om te stappen dan gaat hij, komt dan wel eens om 3.30 uur vrolijk terug met: 'schat, ik ben er weer!!!' Dromen
We gaan eigenlijk niet vaak samen stappen. En of ik bang ben dat hij naar andere vrouwen kijk? Nee, dat doet hij toch wel, welke man niet. We hebben een goede relatie en ik heb het volste vertrouwen in hem.

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 23:29

mijn ex ging niet zoveel alleen op stap. in onze relatie van 2 jaar mss een keer of 10 gebeurt. wel ging ie vaak na t werk borrel drinken met collega's. Vind ik prima! Ik ging denk k wel 2 x per maand zonder hem op stap Haha!