Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
) Wat hij wel vaak doet is als hij een knappe vrouw of meisje ziet, is hij geneigd om haar heel lang aan te staren. Soms geef ik hem wel eens een duwtje, dat hij niet zo moet staren. Dan schrikt hij op eens wakker, en dan kijkt hij ook niet meer op of om.
Karin schreef:patjelisa schreef:Vinden jullie het niet eng als ze alleen weg gaan?
Zou zo bang zijn dat ze een andere vrouw ontmoeten of zo!
Dan zou ik 'm ook maar niet meer alleen naar zijn werk of naar de supermarkt laten gaan. Stel je voor...

En in het weekend gaan we of samen uit of is hij liever bij mij dan dat hij met z'n vrienden alleen op stap gaat 

Maethoriel schreef:Zonder mij zelden
Hij is overigens 20 en zit doordeweeks op een kazerne in een boerendurp als beroepsmilitair, dus weinig mogelijkheden om te stappenEn in het weekend gaan we of samen uit of is hij liever bij mij dan dat hij met z'n vrienden alleen op stap gaat
Toevallig zat hij deze week in Ede op de kazerne, dus gaat hij donderdagavond met een groep stappen. Ik lees hier dan dat vrouwen/meiden bang zijn dat hun vriend daar een ander ontmoet, maar dat heb ik dus totaal niet
Er zullen ongetwijfeld leuke meiden rondlopen, maar ik weet dat hij vrijdagmiddag dolgelukkig naar mij rijdt
Hij zit in Eibergen (ter hoogte van Enschede, bij de Duitse grens). 
Maethoriel schreef:Toevallig zat hij deze week in Ede op de kazerne, dus gaat hij donderdagavond met een groep stappen. Ik lees hier dan dat vrouwen/meiden bang zijn dat hun vriend daar een ander ontmoet, maar dat heb ik dus totaal niet
Er zullen ongetwijfeld leuke meiden rondlopen, maar ik weet dat hij vrijdagmiddag dolgelukkig naar mij rijdt