Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
siena1 schreef:Mij vader is er altijd bij. Mischiens klink het voor sommige oneerbiedig, maar we hebben de urn van mijn vader naar huis gehaald. Het ene jaar staat hij bij mij dan bij mijn andere zus en "rouleert" hij eigenlijk rond. Zijn kleinkinderen ( onze kids dus) maken tekeningen en maken een mooi plaatsje waar hij dus op staat. We proosten op hem en vertellen maffe verhalen over vroeger of over wat er het afgelopen jaar gebeurd is. Zo herdenken we hem op onze eigen, mischiens wel voor de buitenwereld op een maffe manier.
siena1 schreef:Plukje heeel heel veel sterkte, het is juist goed dat je veel vechtlust hebt!!
Eleonoor@ Zo herkenbaar, die rot feest dagen, het eerste jaar zat ik er met mijn zussen wat "verloren"bij. We hadden afgesproken dat we bij elkaar zouden komen met de feestdagen ( mijn moeder is heel jong overleden en liet mijn vader achter met 3 kleine meisjes van 1/2 jaar, 3 jaar en 5 jaar) we wilde ons gezin niet uit elkaar laten vallen. We komen elk jaar bij een andere zus op 1e of 2e kerstdag bij elkaar.
Nu na 5 jaar zijn dit altijd geweldige leuke feestdagen geworden, we maken veel plezier en koken en eten samen.
Mij vader is er altijd bij. Mischiens klink het voor sommige oneerbiedig, maar we hebben de urn van mijn vader naar huis gehaald. Het ene jaar staat hij bij mij dan bij mijn andere zus en "rouleert" hij eigenlijk rond. Zijn kleinkinderen ( onze kids dus) maken tekeningen en maken een mooi plaatsje waar hij dus op staat. We proosten op hem en vertellen maffe verhalen over vroeger of over wat er het afgelopen jaar gebeurd is. Zo herdenken we hem op onze eigen, mischiens wel voor de buitenwereld op een maffe manier.