Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

.
Megamutsj schreef:Het was niet mijn keus om het op bokt te zetten en allemaal e-mailtjes naar iedereen te sturen die erbij betrokken was. Ik zei ook al dat het beter was om het face to face te bespreken maar dat is altijd nog de TS haar keuze.
pinuts schreef:als je zo volwassen bent waarom reageer je hier dan, en zeg je niet tegen TS dat je dit hier niet wilt en vraag je slotje aan, en biedt je in het echt je excuses aan? lijkt me volwassenste oplossing toch'?

Britt_Sisi schreef:Ik snap ook niet waarom dit op bokt staat
het is iets tussen de TS en het groepje van 8.
Britt_Sisi schreef:het is omdat ik smiddags met jou gepraat had en dat gesprek dus nog open stond, het had net zogoed iemand van mijn school of wat dan ook kunnen zijn, je neemt het gewoon te letterlijk, zoals mevrouwtj en megamutsj al zeggen was het niet tot jou bedoeld maar gewoon om dat ze iemand wouden irriteren
Britt_Sisi schreef:ja zodat de almachtige bokkers allemaal die 3 mensen die op bokt zitten kunnen aanvallen zodat ze het wel moeten zeggen
Adil18 schreef:Megamutsj schreef:Het was niet mijn keus om het op bokt te zetten en allemaal e-mailtjes naar iedereen te sturen die erbij betrokken was. Ik zei ook al dat het beter was om het face to face te bespreken maar dat is altijd nog de TS haar keuze.
Aaaaaaaah, net zoals jullie haar face to face hebben gezegd wat jullie denken?
Megamutsj schreef:Je kan wel commentaar op mij geven maar ik was niet degene die achter de computer zat, en het was zékér niet mijn idee om zo een gesprek met de TS te beginnen. Ik kom hier ook alleen maar om de TS advies te geven, net zoals Britt_Sisi en MevrouwtJ. Iedereen zat fout maar om dat commentaar te leveren op de mensen die niet de hoofdboosdoener waren vind ik ook vreemd.
Het is makkelijk praten voor iedereen die niet weten hoe het zit, die ons niet kennen en al helemaal niet weten hoe het verlopen is.
maar om dan meteen alle schuld op ons af te schuiven omdat wij op bokt zitten en de rest van het groepje niet? Dat vind ik niet kunnen. Megamutsj schreef:Ik zeg ook niet dat ik onschuldig ben Adil18, iedereen is schuldigmaar om dan meteen alle schuld op ons af te schuiven omdat wij op bokt zitten en de rest van het groepje niet? Dat vind ik niet kunnen.