Achterbaks.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Megamutsj

Re: Achterbaks.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 21:06

Maar suus je zal echt denk ik zaterdag gewoon iedereen erop aanspreken als je dat wilt.. dat werkt iig efectiever dan bokt en msn en email!
Laatst bijgewerkt door Megamutsj op 26-10-08 21:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 21:10

he wat vervelend zeg. Ach gut
sommige mensen .. wat moet je er toch mee he *LOL* .
nouja misschien zijn er nog zat andere mensen waar je je een beetje mee kunt vermengen ( haha dat klinkt stom )
en ik zou me er maar niet meer druk om maken hoor, dat verhelpt helemaal niets!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 21:10

Ik heb tegen suus al sorry gezegt. En er is afgelopen zaterdag ook nog eens over gesproken dat er sorry moest gezegt worden, en dat 1 iemand moest zeggen 'ik was het' terwijl ze het niet in haar eentje was. En ik denk dat doordat dit topic gestart is dat het alleen maar erger wordt op de manege.

en we waren het er allemaal over eens dat het banketstaaf was.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 21:19

pff damn.. TS: het is niet slim van je (vind ik persoonlijk) om via bokt jouwn verhaal hier neer te zetten, met de naam van manege etc erbij, met de bedoeling dat de meiden hier reageren. Als je ermee zit, stap dan zelf op ze af.. Gewoon op de manege van.. Ja, wat was dat nou??.. Dan moet iemand toch wel wat zeggen?? Via msn durfen ze namelijk wel, dat blijkt maar weer. En maar zeggen '' ik verraad niemand hoor, blabla''
komt voor mij over als pesterij, en dat is wat anders dan plagerij. Vanuit die verhalen lees ik dat die meiden enorm lol om jou hebben gehad, terwijl jij niet uitgenodigd was.. Dan hebben ze dus liever lol OM jou, dan MET jou. Beetje sneu.. Ik hoop dat jullie dit allemaal kunnen uitpraten, en mijn advies is om dit in real life te doen. Want ik basseer mijn mening op deze berichten die ik lees, maar weet natuurlijk helemaal niet hoe het er aantoeging.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 21:26

OMG, ik heb echt nog nooit iets zo kinderachtigs meegemaakt...

En als je je er van bewust bent dat je iemand kwetst maar je er verder niet bij nadenkt...eh....oke...lees die zin en besef hoe dom je bent zou ik zeggen... Clown
Laatst bijgewerkt door Adil op 26-10-08 21:38, in het totaal 1 keer bewerkt

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 21:29

ik snap niet dat dat allemaal online moet,, met een groep 1 iemand uitlachen online, en dan weer goedpraten via internet online??

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 21:30

Het was niet mijn keus om het op bokt te zetten en allemaal e-mailtjes naar iedereen te sturen die erbij betrokken was. Ik zei ook al dat het beter was om het face to face te bespreken maar dat is altijd nog de TS haar keuze.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 21:34

als je zo volwassen bent waarom reageer je hier dan, en zeg je niet tegen TS dat je dit hier niet wilt en vraag je slotje aan, en biedt je in het echt je excuses aan? lijkt me volwassenste oplossing toch'?

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 21:38

Megamutsj schreef:
Het was niet mijn keus om het op bokt te zetten en allemaal e-mailtjes naar iedereen te sturen die erbij betrokken was. Ik zei ook al dat het beter was om het face to face te bespreken maar dat is altijd nog de TS haar keuze.

Aaaaaaaah, net zoals jullie haar face to face hebben gezegd wat jullie denken? Lachen

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 21:39

pinuts schreef:
als je zo volwassen bent waarom reageer je hier dan, en zeg je niet tegen TS dat je dit hier niet wilt en vraag je slotje aan, en biedt je in het echt je excuses aan? lijkt me volwassenste oplossing toch'?

Inderdaad, Pinuts!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 21:42

Ik snap ook niet waarom dit op bokt staat
het is iets tussen de TS en het groepje van 8.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-08 21:42

ik zie de meiden niet heel vaak omdat ik een druk schema heb Knipoog

aanstaande zaterdag ben ik op de manege en hoop dat het dan uitgepraat kan worden..
Ik ben er gewoon neit zo heel vaak... maar ik vind het gewoon vaag dat ze mij moesten hebben... ik weet niet wat ik misdaan heb hoor.
zowieso als dit allemaal neit gebeurd was was er geen probleem geweest.

Ik heb dit topic aangemaakt op een moment van pure frustratie omdat niemand mij wilde vertellen wie het gedaan had... op het moment zelf heb ik britt opgebelt en gevraagd wie er achter de pc zat, zij kon me dit niet zeggen omdat zij matrassen aan het neerleggen was..

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 21:46

het is omdat ik smiddags met jou gepraat had en dat gesprek dus nog open stond, het had net zogoed iemand van mijn school of wat dan ook kunnen zijn, je neemt het gewoon te letterlijk, zoals mevrouwtj en megamutsj al zeggen was het niet tot jou bedoeld maar gewoon om dat ze iemand wouden irriteren

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 21:46

Britt_Sisi schreef:
Ik snap ook niet waarom dit op bokt staat
het is iets tussen de TS en het groepje van 8.

Nou ja, ik snap het in principe wel. De TS heeft haar inziens gedaan wat ze kon en het leverde niets op, dus zoekt ze de raad van de almachtige bokkers op Haha! Knipoog

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 21:47

ja zodat de almachtige bokkers allemaal die 3 mensen die op bokt zitten kunnen aanvallen zodat ze het wel moeten zeggen

Adil

Britt_Sisi schreef:
het is omdat ik smiddags met jou gepraat had en dat gesprek dus nog open stond, het had net zogoed iemand van mijn school of wat dan ook kunnen zijn, je neemt het gewoon te letterlijk, zoals mevrouwtj en megamutsj al zeggen was het niet tot jou bedoeld maar gewoon om dat ze iemand wouden irriteren

Omg, 'gewoon om iemand te irriteren' ?
Mag ik vragen wanneer jullie in de planning hebben staan volwassen te worden...? Slapen

Adil

Britt_Sisi schreef:
ja zodat de almachtige bokkers allemaal die 3 mensen die op bokt zitten kunnen aanvallen zodat ze het wel moeten zeggen

En nu voel jij met je vriendinnetjes wat jullie haar hebben aangedaan, 8 op 1 man...kom op zeg....!

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 21:48

TS: je maakt het alleen nog maar groter en leuker voor de meiden die pestten..Nu kunnen ze nog meer om je lachen, etc.. Ik snap wel dat je t ergens kwijt wilt.. maargoed. Hoop dat je er nog uit komt. Ik haat zulke pesterijen...idd goede titel: achterbaks. Zul je ze niet snel in het echt zien zeggen.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-08 21:49

maar waarom durft niemand zijn excuses dan aan te bieden britt?

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 21:52

Adil18 schreef:
Megamutsj schreef:

Aaaaaaaah, net zoals jullie haar face to face hebben gezegd wat jullie denken? Lachen

Je kan wel commentaar op mij geven maar ik was niet degene die achter de computer zat, en het was zékér niet mijn idee om zo een gesprek met de TS te beginnen. Ik kom hier ook alleen maar om de TS advies te geven, net zoals Britt_Sisi en MevrouwtJ. Iedereen zat fout maar om dat commentaar te leveren op de mensen die niet de hoofdboosdoener waren vind ik ook vreemd.
Het is makkelijk praten voor iedereen die niet weten hoe het zit, die ons niet kennen en al helemaal niet weten hoe het verlopen is.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 21:53

weet ik veel.
t was ook niet een iemand.
als een iemand t gaat zeggen krijgt diegene alle schuld.

maar wij hebben t inmiddels toch wel uitgepraat nu?

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 21:54

Megamutsj schreef:
Je kan wel commentaar op mij geven maar ik was niet degene die achter de computer zat, en het was zékér niet mijn idee om zo een gesprek met de TS te beginnen. Ik kom hier ook alleen maar om de TS advies te geven, net zoals Britt_Sisi en MevrouwtJ. Iedereen zat fout maar om dat commentaar te leveren op de mensen die niet de hoofdboosdoener waren vind ik ook vreemd.
Het is makkelijk praten voor iedereen die niet weten hoe het zit, die ons niet kennen en al helemaal niet weten hoe het verlopen is.

Hoofdboosdoener? Jij was pas onschuldig geweest als je er heen was gegaan en had gezegd: "Doe normaal, dit is kinderachtig...!" i.p.v. schaapachtig meelachen.... Boos!
Laatst bijgewerkt door Adil op 26-10-08 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 21:55

Ik zeg ook niet dat ik onschuldig ben Adil18, iedereen is schuldig Knipoog maar om dan meteen alle schuld op ons af te schuiven omdat wij op bokt zitten en de rest van het groepje niet? Dat vind ik niet kunnen.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 21:56

Megamutsj schreef:
Ik zeg ook niet dat ik onschuldig ben Adil18, iedereen is schuldig Knipoog maar om dan meteen alle schuld op ons af te schuiven omdat wij op bokt zitten en de rest van het groepje niet? Dat vind ik niet kunnen.

Doe ik ook niet, vind jullie alle 8 guilty as hell Ja

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 21:57

Oke, begrijpelijk. Maar om ons dan een soort van "aan te vallen" terwijl wij een oplossing samen met haar te zoeken vind ik vreemd.
Wat wou wouden zeggen is gezegt, het is nu de taak van de TS om dan actie te ondernemen want op deze manier komt ze ook niet verder.