Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik ben een hummer rijder heb zondag getankt voor 50 euro en kon er 180 km mee rijden volgens de boardcomputer weet niet wat er in de tank kan. Het is een leen auto daar mijn dodge in de garage staat die rijdt gelukkig op gas. Karin schreef:Ik woon vlak bij Duitsland, maar net iets te ver weg om goedkoper te tanken.
zacharyhill schreef:Ik ben een hummer rijder heb zondag getankt voor 50 euro en kon er 180 km mee rijden volgens de boardcomputer weet niet wat er in de tank kan. Het is een leen auto daar mijn dodge in de garage staat die rijdt gelukkig op gas.
Prijzen stijgen weer iets, hopen dat ze nu stabiel blijven. Faelivrin schreef:zacharyhill schreef:Ik ben een hummer rijder heb zondag getankt voor 50 euro en kon er 180 km mee rijden volgens de boardcomputer weet niet wat er in de tank kan. Het is een leen auto daar mijn dodge in de garage staat die rijdt gelukkig op gas.
Haha. Even een Hummer te leen omdat de auto in de garage is.Prijzen stijgen weer iets, hopen dat ze nu stabiel blijven.
Maar wel fijn dat je een Hummer te leen krijgt.

J
Bitterbal schreef:@Suzanne F. : De boer waar onze paarden staan heeft dat serieus gedaan en tankt daarmee zn auto iedere keer vol
zacharyhill schreef:Ik ben een hummer rijder heb zondag getankt voor 50 euro en kon er 180 km mee rijden volgens de boardcomputer weet niet wat er in de tank kan. Het is een leen auto daar mijn dodge in de garage staat die rijdt gelukkig op gas.