(dan zit er voor ons weinig op, vrijgezel blijven
) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
(dan zit er voor ons weinig op, vrijgezel blijven
) rindin schreef:Dat klinkt idd goed, maar volgens mij is ie al vergeven... En wel aan Anne200(dan zit er voor ons weinig op, vrijgezel blijven
)
Blingh schreef:rindin schreef:Dat klinkt idd goed, maar volgens mij is ie al vergeven... En wel aan Anne200(dan zit er voor ons weinig op, vrijgezel blijven
)
Heb op het moment ook wel een leuk exemplaar hoor. Durf alleen niet vooruit te denken..
You go girl
Blingh schreef:marel schreef:Gelukkig zitten er weinig échte mannen op een paardenforum
Mijn ex zit hier..
.
BraveSpots schreef:Ik vind het wel triestig voor jullie, uit sommige posts voel je gewoon de pijn.
Maar ik ben blij dat ik nog steeds in de (en vooral mijn) liefde geloof, maar dat is misschien wel omdat ik nog nooit zo erg ben gekwetst...
Vind dit wel een lief berichtje
Zelf ben ik dan nogal nuchter, maar diep van binnen doet het ook verschrikkelijk pijn en ik zich dan wel achter een ander aan, maar of ik daar een relatie mee zou willen of er gewoon een goede vriend aan wil overhouden, ik denk het laatste, het eerste trek ik nu niet... 
) en voor de rest zoek ik liefde wel van vrienden, familie & dieren
Dat is het ultieme vrijgezelle leventje! rindin schreef:Dat klinkt idd goed, maar volgens mij is ie al vergeven... En wel aan Anne200(dan zit er voor ons weinig op, vrijgezel blijven
)
Anne200 schreef:rindin schreef:De ware is; knap, lekker, eigenaar van dressuurstal, zo in love met jou dat ie andere vrouwen niet meer ziet staan en stinkendrijk (natuurlijk gecombineerd met gat in zijn hand).
Ja!!! Helemaal mee eens!! klinkt als de mijne hahahaha

Suor schreef:Dat vind ik zo erg, ik geloofde echt in 'de ware'. en dacht ook dat ik hem gevonden had Maar dat nu echt niet meer. Naar mijn idee is geen enkele man te vertrouwen en gaan ze allemaal vreemd.
valine schreef:Suor schreef:Dat vind ik zo erg, ik geloofde echt in 'de ware'. en dacht ook dat ik hem gevonden had Maar dat nu echt niet meer. Naar mijn idee is geen enkele man te vertrouwen en gaan ze allemaal vreemd.
AMEN
rindin schreef:He meid, bah, kl*te voor je! Gelukkig ben ik nog nooit gedumpt, maar afgewezen worden vind ik al erg genoeg!
Maar het is iig erg goed van je dat je voor jezelf opkomt en je niet als voetveeg laat gebruiken. Het enige wat je dan kunt doen is hard wezen, wie weet komt ie er nog wel achter dat ie dom is geweest en komt ie met hangende pootjes terug