Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Welshcobfan schreef:Klinkt misschien stom, maar wat zou je zelf je clienten aanraden als psycholoog? Volg dat advies dan ook voor jezelf
KimJenda schreef:Niet omdat ik flipte. Zou dat nooit durven, was daar veelste bang voor.
Chiqa schreef:KimJenda schreef:Niet omdat ik flipte. Zou dat nooit durven, was daar veelste bang voor.
Kijk en niet iedereen reageerd hetzellfde in zo'n extreme situatie, mensen die bang zijn kunnen ook hele nare sprongen maken.
Goed hoor dat je jezelf in de hand heb weten te houden, niet iedereen doet je dat na.
Ook nog zoiets...ik zou dus never nooit die kant meer opgaan, althans niet na wat je pas mee heb gemaakt, zou gewoon lekker thuisblijven, je familie komt wel weer terug.
Maar goed dat is iets persoonlijks en kan jij het beste beoordelen.
Ik weet wel dat een verblijf in een politiecel zoals jij mee heb gemaakt ontzettend veel met een mens kan doen en ze nog jaren lang kan achtervolgen.
russel schreef:Als je gaat, veel plezier. Al is het maar voor een paar dagen. Heb je nog enig idee waar je je paspoort hebt verloren? Had je het in je jaszak?
KimJenda schreef:Welshcobfan schreef:Klinkt misschien stom, maar wat zou je zelf je clienten aanraden als psycholoog? Volg dat advies dan ook voor jezelf
tja, voor mijn clienten ligt het anders, die zou ik het afraden heen te gaan. Maar ik werk ook met ernstig psychiatrisch patienten, deze mensen kunnen niet alleen heen.
Ben toevallig in september met een groep van 6 bewoners (werk oa op een woonvorm) naar Turkije geweest op vakantie. Ben nu zo blij dat het toen niet is voorgevallen! Dat zou een enorme ramp zijn geweest. Dat hadden zij nooit aangekund.
Welshcobfan schreef:Nu is de douane als spannend, maar wat te denken als je volgend jaar weer wil vliegen?