Hoogopgeleid, maar bewust geen 'hoge' baan.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rani007

Re: Hoogopgeleid, maar bewust geen 'hoge' baan.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 19:31

Mirjam79 schreef:
Wel heel jammer, want ik wil heel graag een uitdaging hebben in mijn baan,maar ik kan het nu dus even echt niet aan Huilen

Vind ik heel sneu voor jou! Ach gut Kan je dat niet bespreekbaar maken bij de arbo dienst ofzo? Mogelijk kunnen zij je wel begeleiden hoor.

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 19:39

Helemaal groot gelijk hoor! Ja

Ik heb voor VWO gekozen op de middelbare school omdat ik niet wist wat ik wilde doen. En ik dacht simpel genoeg toen ik moest kiezen tussen havo en vwo "nou ja, kan ik iig alles doen wat ik wil..." Haha!. vwo vond ik ook wel erg makkelijk, dus ik ben blij dat ik daarvoor heb gekozen Bloos.

Maar ik heb er voor gekozen om naar de kunstacademie te gaan en illustratie te studeren (is er alleen in HBO-vorm, maar wel iets met je handen dus Knipoog ), en zeker geen spijt van tot nu toe Lachen. (nu 3e jaar) Voor mij staat gelukkig zijn op nummer 1, ik zou nooit m'n hele leven een goedbetaalde baan kunnen hebben waar ik me niet gelukkig in voelde Lachen.

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 20:24

Ik vind het ook de grootste onzin dat dat soort mensen dan ook meteen een hoge functie moeten hebben.

Zelfde als wanneer ik vertel dat ik géén universiteit ga doen na m'n vwo, maar hbo, 'nee, waarom? oh wat zonde joh!' Verward Het blijft toch nog altijd je eigen keuze wat je gaat doen, universiteit is niets voor mij. Maargoed, sommige mensen willen dat gewoon niet begrijpen..

Mirjam79

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 13:58

Rani007 schreef:
Mirjam79 schreef:
Wel heel jammer, want ik wil heel graag een uitdaging hebben in mijn baan,maar ik kan het nu dus even echt niet aan Huilen

Vind ik heel sneu voor jou! Ach gut Kan je dat niet bespreekbaar maken bij de arbo dienst ofzo? Mogelijk kunnen zij je wel begeleiden hoor.

Ja, klopt. voor volgende week woensdag heb ik een gesprek staan bij de arbodienst. ik houd het niet meer uit hier op kantoor. Echt raar! ik heb het 5 van de 6 jaar heel erg naar mijn zin gehad en nu krijg ik echt het gevoel alsof ze mij eruit willen hebben...