Wat gaat jullie te ver?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mowoah

Re: Wat gaat jullie te ver?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 00:03

Afsluiten met een x vind ik dan wel kunnen. Het stelt tegenwoordig niks meer voor, of je moet die reclame van HI (geloof ik) maar eens bekijken. Vork

Maar dat dikke dikke kus zou bij mij wel in het verkeerde keelgat schieten, vooral in combinatie met mop.

Ik wil je veel succes wensen met je gesprek, heb het vooral over jou gevoel en over hoe JIJ ertegenaan kijkt, en niet wat hij allemaal heeft gedaan en waarom hij het heeft gedaan etc. Laat hem weten hoe jij je voelt en hij zal je beter snappen dan wanneer je hem flink beschuldigt, dan is zijn respect voor jou weg tijdens dat gesprek denk ik.

Veel succes

Leedebee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 11:22

Ik zou me er totaal niet druk om maken, maar het ligt er ook wel aan hoe hij normaal is.
Mijn vriend "flirt" met alles en iedereen en heeft volgens mij wel 100 msn-vriendinnen (ben
inmiddels de tel kwijt Clown ) Zo is hij nou eenmaal en ik weet dat het verder niets betekend.
Wij zijn ook heel open tegen elkaar hier over. Met een aantal meiden smst hij ook al jaren.
Ik denk dat als je relatie goed is dat je je hier niet druk om zou moeten maken, want dan is
het geen "concurrentie". Wij zijn nu al 11 jaar bij elkaar (vanaf mn 15e) en het gaat nog steeds goed!
en ja, dat weet ik zeker! Tong uitsteken

Ik zou gewoon tegen hem zeggen dat je zo reageert omdat je dat niet gewend bent en er wat onzeker van wordt
als hij andere meiden koosnaampjes geeft..
Misschien dat hij er dan wel een beetje rekening mee wil houden?

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 11:30

die dikke dikke kus vind ik erger als moppie of mop...
op mijn werk (een echt mannenbedrijf) ben ik ook schatje moppie lekker ding etc etc... en toch echt 9 van de 10 mannen heeft een vrouwtje thuis zitten! heb er ook helemaal geen problemen mee en vind zulke naampjes vrij algemeen... naar vrienden die het nodig hebben (als ze down zijn ofzo) schrijf ik ook zulke naampjes Haha!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 11:42

Sonja_ schreef:
Ik vertrouw hem ook niet..
Hij zegt hele tijd van ja ik vind haar niet leuk, echt niet, en ik noem haar niet meer mop enz..
Geloof er geen drop van.. omdat hij dat meisje 'vroeger' leuk vond..

Pff, weet het echt even niet meer Verdrietig

Als je aan hem twijfelt zit er iets niet goed in je relatie. Overweeg eens of je dat wel waard is. Een relatie moet je beter laten voelen, niet minder.

DvdKloof

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 16:42

ik vind dat smsje ( inleiding, afsluiten) zowiso al te ver gaan... voor de gein moppie oké maar serieus en dikke dikke kus.. no no

horseylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 11:25

kijk dat er nog wijffie wordt gezegt okey.
maar moppie en schatje gaan me echt te ver.
jij bent juist de gene wie die dat moet noemen geen ander.

zeg ook niet tegen andere dag lekker ding enz enz