Slapeloze nachten valt wel mee, zeker omdat je het samen doet. Maar dat heb je er voor over, je weet waar je het voor doet
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Slapeloze nachten valt wel mee, zeker omdat je het samen doet. Maar dat heb je er voor over, je weet waar je het voor doet
nou vraag ik mij af of er door de bokkers hier die vrij hoog qua rang staan, of die dit dus ook hebben gedaan? of is dit niet perse nodig,, dit veranderd voor mij eigelijk wel een beetje het kijk op het spel!! het zou dus betekenen , dat hoeveel meer geld je er in stopt des te verder het je brengt. fuego3 schreef:zag ik net tot mijn stomme verbazing dat je dus echt met je creditcard aan de haal kunt om dus goud te kopen, dat je dan vervolgens weer in jou voordeel in kunt zetten voor meerdere dingennou vraag ik mij af of er door de bokkers hier die vrij hoog qua rang staan, of die dit dus ook hebben gedaan? of is dit niet perse nodig,, dit veranderd voor mij eigelijk wel een beetje het kijk op het spel!! het zou dus betekenen , dat hoeveel meer geld je er in stopt des te verder het je brengt.
het gaat in het gegin wat langzaam maar als het eenmaal loopt krijg je steeds meer te doen ,, erg leuk!!
Ik heb al mijn graanvelden op niveau 3, en zelfs 1 op niveau 4, maar ik heb nog steeds maar een graanproductie van 9 per uur
hoe kan dit? SuperLiesje schreef:Hee.. ik heb een vraagjeIk heb al mijn graanvelden op niveau 3, en zelfs 1 op niveau 4, maar ik heb nog steeds maar een graanproductie van 9 per uur
hoe kan dit?
) ook.Citaat:Graanproblemen
Voor veel mensen is in het begin het onderhouden van je grondstoffen het probleem - meestal graan. Dit is meestal opgemerkt als ze naar het overzicht gaan en zien: Crop Graan: 2 per uur
Veel gebouwen, velden en troepen eten constant van je graan, wat wordt aangegeven door het Cropusage icoontje bij de kosten voor het bouwen.
Als voorbeeld, een niveau 1 houthakker heeft nodig:
Lumber 40 Clay 100 Iron 50 Crop 60 Cropusage 2
Dit betekent dat hij 40 hout, 100 klei, 50 ijzer van het warenhuis nodig heeft en 60 graan van de graansilo. Ook zal de graanproductie met 2 eenheden per uur dalen. Dit gebruik van 2 graan per uur is om te beginnen, een houthakker niveau 2 gebruikt slechts 1 graan per uur(3 totaal). Bovenin je scherm zie je je huidige voorraad, capiciteit en gebruik van graan:
Lumber 145/800 Clay 200/800 Iron 100/800 Crop 90/800 Cropusage 12/14
Dit betekent dat je huidige voorraden bestaan uit 145 hout, 200 klei, 100 ijzer, 90 graan en een gebruik van 12 van de 14 geproduceerde graan eenheden per uur. Op dit moment, zal je geen houthakker naar niveau 1 kunnen opwaarderen, omdat het spel probeert jou productie niet onder de 2 graan per uur te krijgen.
Om je graanproductie omhoog te krijgen, ga je naar je velden en klik je een graanveld aan(geel), daar zie je hoeveel grondstoffen je nodig hebt om deze op te waarderen. Uitgaand van het feit dat je de grondstoffen hebt, kan dat. Onthoud dat graanveld niveau 1 20 graan nodig heeft om zelf gebouwd te worden. Je zal misschien moeten ruilen/lenen/overvallen om aan die eerste 20 graan te komen.
hoe bescherm ik mijn rad tegen een aanval? 

kannie schreef:nee fuego, alleen wat er op dat moment in het dorp aanwezig is.
nerwen , zou je effe kunnen chekken???