TNT, wie snapt het nog.....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fleur_de_Lis

Re: TNT, wie snapt het nog.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 08:22

Joh, houd nou gewoon op. Als je de waarheid niet zeker weet moet je ook niet zwart gaan maken. Zeker niet als dit topic niks met je te maken heeft.
Persoonlijke wrok handel je idd maar via pb af, of gewoon niet.
Natuurlijk is het raar dat het fout gaat, maar ik denk altijd maar: als je te koop zet, dan wil je er vanaf. Waarom zou je ze dan bij je houden? En ik heb idd het geld terug. Jammer van de halsters, maar goed, dan maar zo. Ik weet ook niet meer wat te geloven maar ik kies ervoor om geen kant te kiezen zolang ik de waarheid niet zeker weet..

Fleur_de_Lis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 10:53

ehh.. correctie, ik heb nog GEEN geld!

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 11:35

Ik weet helaas de waarheid van mij kant wel zeker. Dat is het voordeel als je de berichten geschiedenis hebt van msn....

En eerlijk gezegt weet je zelf diep van binnen dat als er zo veel gedupeerd zijn met de zelfde soort verhalen van TS uit, dat er echt iets niet moet kloppen. Dit heet geen zwart makerij imo dit heet mensen waarschuwen voor iemand die niet eerlijk is.... Beter voorkomen als genezen...

Bonny4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 11:52

ik heb ook nog niets ontvangen qua geld,
maar dat kan nog wel even duren als het van een andere bank moet komen..ik wacht nog af.

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 16:54

Bonny4life schreef:
ik heb ook nog niets ontvangen qua geld,
maar dat kan nog wel even duren als het van een andere bank moet komen..ik wacht nog af.

geld overmaken naar iemand anders met een andere bank duurt tegenwoordig nog maar 1 dag.

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 17:14

Als mensen hier zitten die gedupeerd denken te zijn door TS en nog geen pb van mij hebben ontvangen, pb me dan.

Kapi_Dust

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-08 17:20

nog beter; pb NIET pubelia, maar OSCAR (de mod) want die is ermee bezig...

Dus Pub: back off.... Bemoei je niet met dingen die je niet aangaan....

WonderWanita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 17:24

ik heb ook nog geen geld ontvangen

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 17:50

Ik kan het ook zo doen. Mensen die gedupeerd zijn door TS kunnen contact opnemen met Oscar. Die is hier al mee bezig. (of ik dat nou via pb zeg of via hier maakt mij niet uit)

Dus wonderwanita, pb oscar met jou hele verhaal. Je afspraken met TS, en wat er steeds weer fout gaat. Oscar weet ervan dat er mensen mee komen.

Fleur_de_Lis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 20:57

Ik vind het raar dat je jezelf er zo mee bemoeit, pubelia. Dat je wilt 'waarschuwen' is best, maar je lijdt zo'n beetje je eigen zeurgroep.
Zal een fijn gevoel zijn, maar houd er mee op. Ik zal, als ik morgen het geld niet heb, kort oscar pm'en maar verder niet.

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 21:36

Fleur_02 schreef:
Ik vind het raar dat je jezelf er zo mee bemoeit, pubelia. Dat je wilt 'waarschuwen' is best, maar je lijdt zo'n beetje je eigen zeurgroep.
Zal een fijn gevoel zijn, maar houd er mee op. Ik zal, als ik morgen het geld niet heb, kort oscar pm'en maar verder niet.

Ik zeur niet ik probeer te helpen. Ik merk dat verschillende mensen die gedupeerd zijn dat ook fijn vinden. En ik weet niet hoe dat bij jou zit, maar mij geeft dat geen fijn gevoel hoor. Gedupeerd zijn door iemand. Nou ben ik niet zo erg gedupeerd als anderen hier, maar nog is het niet fijn.

Het is ook een open vraag om oscar te pb en. Ik weet iig dat meerdere mensen het doen of gedaan hebben. Je moet niks je mag...

Verder ga ik hier ook niet meer op in. Ik heb mijn ding gedaan. Doei!

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 21:41

Puberia je zit gewoon een beetje erg door te drammen, problemen met TS moet je via pb uitvechten en niet hier, het gaat in dit topic erom of er nog meer mensen problemen hebben met TNT en niet met TS, laten we het daarbij houden.

Valentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 21:43

Ik verstuur altijd met DHL.
Één keer is er iets mis gegaan, ontvanger was meerdere malen niet thuis en heeft niks aan DHL laten horen. Geen probleem, maar dan wordt het pakket terug gestuurd.
Ik niks ontvangen, maar een tijd erna heeft de ontvanger het pakket toch ontvangen.

Voor de rest is ALLES wat ik heb verstuurd, altijd goed gegaan!
En dat is aardig wat Lachen

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 21:52

Hier een slotje. LZP is niet bedoeld om discussies over EA-transacties uit te vechten. Heb je daar een vraag over, dan kan je een EA-moderator PB-en.