Een overval, moet het even kwijt:(

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xJolien

Re: Een overval, moet het even kwijt:(

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 12:19

Jaa ik heb het allemaal gelezen in de krant... Hier in Nieuwegein hebben ze volgens mij bijna alle supermarkten overvallen... Niet normaal wat je mensen aandoet met zo'n overval.... :S
Me zus werkt zelf hier in de C1000 (zandveld) en hoefde die avond dat deze supermarkt werd overvallen niet te werken..
Wel zat er een vrouwtje achter de kassa, en die heeft enorm trauma aan overgehouden.. Ook een poos niet durven te werken enzo...
Zieke mensen!

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-08 12:44

Ja, het is ook verschrikkelijk. Ook nog een dierenwinkel overvallen, komen klanten naar me toe en vertellen dat ze s'avonds niet meer durven te werken bang om overvallen te worden.

Een meisje die overvallen was bij een andere Super werkte er net 2 dagen. Ze kreeg het mes op der keel en het pistool op der hoofd en ze moest ondertussen iemand omroepen omdat ze ineens niet meer wist hoe de kassa open moest. Dan sla je toch doodsangsten uit Verdrietig ?

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 12:47

Zo, dat is eventjes schrikken.
Dat je weg durfde te rennen. de meesten duiken in elkaar!
Hopelijk zijn jullie er snel overheen! want het is een schrik.
Slachtofferhulp zeker inschakelen.

Mijn vriend heeft dat niet gedaan. en heeft de klap later gehad.
En daarbij. als slachtofferhulp komt,en de overvallers worden opgepakt, schijnt het zelfs dat de straf hoger kan worden voor hun.
Doe je dat niet..komen ze er heel wat makkelijker vanaf?

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 20:18

Echt debiel dat die k*t daders nog niet gepakt zijn......
De vriend van mijn zus heeft ze zonder bivakmuts ed. zien lopen onder zo'n tunneltje, maar helemaal niet bij stil gestaan dat ZIJ het waren.. (was voor de overval in de C1000)...
Hoop echt dat ze snelll worden gepakt...

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 20:31

wow, heftig!! Ik werk ook bij de super.... hoop dit nooit mee te maken.

Van de week hadden we wel iets raars in de winkel. 3 mannen (gedroegen zich apart) hebben heel de winkel doorgelopen en alles goed bekeken en zelfs achter hebben gelopen (dus in het magazijn). Ze zijn goed in de gaten gehouden door ons personeel... maar toch...

Hopelijk gaat het weer gauw helemaal goed met je! Het blijft een verschrikkelijk iets Lachen

Bij ons wordt regelmatig verteld dat als je overvallen wordt je zonder nadenken gewoon alles mag (moet!) meegeven en doen wat de overvallers zeggen. Jij bent belangrijker Lachen.

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-08 21:39

Nou, ik knijp hem nu al. Over ongeveer een kwartiertje ( 10 voor 10) komt het op opsporing verzocht. Waarschijnlijk worden ook de camera-beelden vertoont van mij, ik kom wel onbekend in beeld maar het is nog niet zeker. Ben bang dat ik weer terugval nadat ik de beelden weer heb gezien, dan is het niet alsof ik de overval opnieuw beleef. Ben ontzettend zenuwachtig voor de beelden en de uitzending maar hopen dat er veel tips komen! Bloos

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 21:40

Ach gut veel succes Lovers

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 21:44

Farouche schreef:
Jeetje wat een heftig verhaal! Wel lef zeg, om weg te rennen!

Ja dat was dus ook wat ik als eerste dacht! Wat goed dat er geen gewonde zijn gevallen. Je zult wel heel erg geschrokken zijn zeg! Veel sterkte Ach gut

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 21:49

K heb de tv ook op opsporing verzocht staan.
Sterkte zo meis!

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 21:50

Wat ongelooflijk naar wat jij en je collega's hebben meegemaakt, ik vind het echt heel erg voor je Ach gut . Ik hoop dat je Opsporing Verzocht niet in je eentje hoeft te kijken, toch Ach gut ?

Ik vind het ontzettend lief hoe jij aan je baas denkt, maar jij verdient hetzelfde als hij, hoor, jullie allemaal Ja .

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 22:09

Da's niet niks zeg. Ach gut

Zag het net op opsporing verzocht, is niet niks!

wendy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 22:15

jeetje wat vervelend!
mij werd verteld toen ik bij de mac kwam werken dat we het woord RAAK goed moesten kennen!

R=rustig blijven )deze weet ik niet 100% zeker Huilen van het lachen )
A=accepteer de situatie
A= afgeven van geld
K= kenmerken van de dader onthouden

natuurlijk weetje nooit hoe je reageerd in zo'n situatie...er zijn mensen die een grote bek open trekken, mensen die verstijfd blijven staan, mensen die helemaal hysterisch worden en in jou geval dat je wegrent Lachen
kan het me opzich wel voorstellen hoor!
heel veel sterkte ermee hopelijk kan je het een plekje geven en weer verder gaan!

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-08 22:21

Nou, dat is ook weer geweest. Ben toch wel erg geschrokken van de beelden, toen ik ze zag ging me hart weer tekeer. Gelukkig zag je geen beelden van mij, wel van een collega. Hopen dat er veel tips binnen komen, weg met die overvallers en voorgoed opsluiten Boos! Ze weten nite hoe erg emotioneel ze iemand iets aanbrengen Verdrietig

wendy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 22:31

Negra_Lover schreef:
Nou, dat is ook weer geweest. Ben toch wel erg geschrokken van de beelden, toen ik ze zag ging me hart weer tekeer. Gelukkig zag je geen beelden van mij, wel van een collega. Hopen dat er veel tips binnen komen, weg met die overvallers en voorgoed opsluiten Boos! Ze weten nite hoe erg emotioneel ze iemand iets aanbrengen Verdrietig

nee idd!
die mensen denken maar aan 1 ding..contact geld!