Annelous schreef:xNursiex : ik kan me heel goed voorstellen dat dat houden van weg ebt, ik heb dat ook wel gehad, onze relatie ging altijd met pieken en dalen.. nooit constant.. Fijn dat je het fijn vind om vrijgezel te zijn.. ik moet zeggen dat ik het ook heerlijk vind! hoef nooit meer verantwoording af te leggen voor de dingen die ik doe en ga doen.. echt zo heerlijk al die vrijheid
janine1990: ik heb hem al gezien toen hij bij mij kwam.. was wel ff lastig maar ik kan erg streng zijn voor mij zelf haha.. mocht ik hem weer tegen komen en de vonk springt over ga ik het niet tegenhouden, maar omdat hij me die dingen geflikt heeft denk ik dat ik niet meer zo snel verliefd wordt.. het blijft altijd in mn achterhoofd..
Dat doet echt pijn als je denkt dat het voorgoed is.. dat dacht ik ook met mijn ex.. we hadden onze hele toekomst samen al uitgestippelt en dan komt het als een donderslag bij heldere hemel.. dat doet echt pijn
Mijn ex had eerst ook nooit wat laten horen.. later vroeg ik waarom en hij zei ik d8 dat je gelukkiger was als je niets van me hoort.. jongens denken echt heel anders dan ons geloof ik, het is dan lastig inschatten wat je wil en niet moet doen.. konden we maar even in hun lichaam kruipen en voelen wat zij voelen hé haha!
Spreek je hem ook niet op msn oid dan? misschien moet je hem anders gewoon bellen en vragen of dit echt is wat hij wilt want voor jou is dit ook niet echt duidelijk toch?
Wát precies heeft hij je dan geflikt.
Ik heb het helemaal gelezen, maar ik zou het hem kunnen vergeven als ik jou was.
Omdat hij in de war was..