Helaas ben ik andaag de hele dag al niet de deur uit, omndat ik een barstende migraine heb
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Ik heb geen file gezien vandaag. Maar da's ook niet zo verwonderlijk.

Lancome schreef:Filevrije dag? Waar dan?![]()
Vanmorgen klem gestaan en vanmiddag weer, net als alle andere dagen. Ach, je raakt er aan gewend, stukje goede muziek op, fles drinken een cigaretje en dan kom ik de tijd wel door
ik verveel me helemaal niks in de file
files worden al vanaf het middaguur verwacht...dat wordt een dagje lol!

daffodil schreef:Welke idioot heeft dit bedacht?? Ik snap zowiezo niet hoe iemand maar ineens kan bedenken dat iedereen de auto moet laten staan, das toch onzin. Ok, het is een mooie dag om te fietsen maar wie gaat voor mij bepalen dat ik er ipv 3 kwartier ineens 2 uur over kan doen om op mijn werk te komen? Ik vind dit bemoeizucht van de hoogste klasse en weiger ook pertinent om daar aan mee te werken....
Nou had ik een vrije dag omdat er paardenmarkt is, maar anders zou ik gewoon in de auto gestapt zijn. En dat openbaar vervoer, bah, ik snap dat als je ervan afhankelijk bent, je roeit met de riemen die je hebt maar ik ga daar echt niet uit vrije wil inzitten. Ja met Koninginnedag om in Utrecht te komen maar das dan ook echt de enige keer!
Lotte1990 schreef:daffodil schreef:Welke idioot heeft dit bedacht?? Ik snap zowiezo niet hoe iemand maar ineens kan bedenken dat iedereen de auto moet laten staan, das toch onzin. Ok, het is een mooie dag om te fietsen maar wie gaat voor mij bepalen dat ik er ipv 3 kwartier ineens 2 uur over kan doen om op mijn werk te komen? Ik vind dit bemoeizucht van de hoogste klasse en weiger ook pertinent om daar aan mee te werken....
Nou had ik een vrije dag omdat er paardenmarkt is, maar anders zou ik gewoon in de auto gestapt zijn. En dat openbaar vervoer, bah, ik snap dat als je ervan afhankelijk bent, je roeit met de riemen die je hebt maar ik ga daar echt niet uit vrije wil inzitten. Ja met Koninginnedag om in Utrecht te komen maar das dan ook echt de enige keer!
Nou zeg, iedereen zeurt over de files maar als iemand eens met een diee komt om het misschien een beetje op te lossen dan is het Idioot en Bemoeizuchtig. Vind t een beetje rare reactie. Niemand Dwingt jou toch om je auto te laten staan? De filevrije dag is imo alleen bedoeld om mensen te laten zien dat we dit probleem met zn allen moeten oplossen.
Of zullen we maar gewoon heel Nederland volpleuren met asfalt?!

en op mijn werk ook niet 

maargoed ik rij bijna nooit in de spits dus ik ben niet echt een filerijder.dlientjuh schreef:maar als ze het echt willen laten werken moeten ze bijv bepaalde wegen afsluiten.