Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ma_rie_tje schreef:Fruit, cup a soup (6 verschillende smaken in zo'n draaiding), thee, koffie en ontbijtkoek worden bij ons dus door de baas betaald (en limonade siroop, melk en karnemelk).
De echte lunch dingen worden betaald door het personeel zelf.
@ AaronYve : Dat deed mijn baas dus eerst ook. Nadeel daarvan is dat het officieel niet mag (belastingdienst) omdat het dan als verkapt salaris wordt gezien waar geen belasting over wordt betaald. En tja, daar kan je flinke boetes voor krijgen!
Citaat:Ja, dat is mijn vraag!
Hoe is bij jullie de lunch geregeld op werk?

. AaronYve schreef:ma_rie_tje schreef:
@ AaronYve : Dat deed mijn baas dus eerst ook. Nadeel daarvan is dat het officieel niet mag (belastingdienst) omdat het dan als verkapt salaris wordt gezien waar geen belasting over wordt betaald. En tja, daar kan je flinke boetes voor krijgen!
Meen je dat nou?
Dat ga ik eens aan hem navragen, hij is zelf een jurist dus die zal het wel moeten weten.

Nouks schreef:Ik heb ooit in een grijs verleden bij de V&D gewerkt. Lunch met 80 of 90% korting (weet niet meer zeker hoe veel) bij de inpandige panini-lunch-dinges (+ verse sapjes), avondeten bij La Place voor net zo veel korting. Opeten wel in de bedrijfskantine, maar wel altijd lekker eten dus.