Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:Redrumfox schreef:Ja ik weet KiWiKo.Maar ik heb het over zorg, daar hoort uiteraard ook voeren bij
en een verantwoorde leefomgeving waarin iets te bieden valt: het is financieel goed geregeld dus. Dat je financieel goed moet zitten lijkt me vanzelfsprekend, als je jezelf al nauwelijks kunt onderhouden dan moet je er ook geen kinderen bij nemen.
kinderen hebben flesjes nodig, spuugdoekjes, melk, luiers (en die zijn echt duur!!!) kleding, bedje, beddengoed, badje, shampoo, zalfjes en poedertjes........ moet allemaal gekocht worden! en dat gaat iets lastig van het minimum van het minumum
BiatCh_ schreef:Quellian schreef:Wat een geweldig topicWat kunnen mensen toch ongelofelijk dom zijn
![]()
![]()
sommige reacties ook
Esmeralda schreef:Mocht het toch zover komen dat zij idd zwanger raakt, dan hoop ik dat de opa en oma hun toch wel
een dak boven het hoofd bied. Evt. zorg ect, zodat moeders zich verder kan ontwikkelen.
lautje76 schreef:Ik heb gewerkt met jongeren tot 24 jaar in de bijstand en die denken allemaal dat ze vanzelf een hogere uitkering krijgen als ze een kind krijgen.
Die kwamen van een hele koude kermis thuis. We stuurden ze gewoon voor 40 uur per week de fabriek in. Gewoon recht op 16 weken zwangerschapsverlof en niks anders.
En weigeren is einde uitkering en dan zoek je het maar helemaal uit. Er heerst het idee dat je altijd wel ergens recht op hebt in NL maar geloof me, dan krijg je helemaal niets en kan je nergens meer aankloppen.
Toen dat eenmaal bekend was in de stad daalde het aantal tienerzwangerschappen behoorlijk kan ik je vertellen!
Want zo´n levende pop vinden ze allemaal leuk, maar niet als ze écht verantwoordelijk moeten zijn.
(enkele uitzonderingen daargelaten natuurlijk)
En dit verhaal klinkt mij als heel ondoordacht en kinderlijk in de oren. Niet doen dus, totdat ze gewoon werk heeft. En dan maar eens kijken of ze er nog zoveel zin in heeft.

maar is druk op zoek naar werk maar niet heel makkelijk te vinden..BiatCh_ schreef:Ze wil ook wel uit de bijstandmaar is druk op zoek naar werk maar niet heel makkelijk te vinden..
problemen even op en rij
* geen baan
* geen woning
* geen vriend
* geen rijbewijs
* paarden en honden
het woning probleem, ik hoorde dat er wachtlijsten van wel 6 jaar zijn en er in onze plaats bijna nix te huur is !!

maar is druk op zoek naar werk maar niet heel makkelijk te vinden.. Als ik vandaag bij een bedrijf naar binnen loop wat vakkenvullers, schoonmakers of wat dan ook nodig heeft, dan ben ik morgen aan het werk..

amondi schreef:geef haar en pop cadeau, zo eentje die om de 3 uur begint te janken.....
BiatCh_ schreef:Ze wil het eigenlijk nog steeds. ze kijkt ook babykleren enzo

Westenwind schreef:O wat vreselijk dit, hoe egoistisch en dom kan iemand zijn.
Mocht ze straks wel werken wie gaat er voor het kindje zorgen als zij 36 uur werkt? Kindje naar de creche of gaat ze je ouders er mee opzadelen? Dat werkt toch niet, daar krijg je toch geen kind voor.