Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Anne_GTI schreef:Da's wel heel weinig km Megan. Ik snap nooit waarom mensen die zo weinig kilometers maken een nieuwe auto kopen. Die auto heeft per jaar maar 2000 kilometer gereden. Het dubbele red ik per jaar al op de fiets. (en ik ben niet zo'n fietser)

Kieffer schreef:Anne_GTI schreef:Da's wel heel weinig km Megan. Ik snap nooit waarom mensen die zo weinig kilometers maken een nieuwe auto kopen. Die auto heeft per jaar maar 2000 kilometer gereden. Het dubbele red ik per jaar al op de fiets. (en ik ben niet zo'n fietser)
Boodschappenwagentje... Heb toevallig vandaag nog in zo'n boodschappenwagentje gezeten, 2 jaar oud en 7000 km's op de teller.
Anne_GTI schreef:Dan kan je beter zo'n kar voor achter je fiets kopen en eem sparta ion. Ben je een stuk goedkoper uit. Alleen de afschrijving voor zo'n auto weegt niet op tegen het aantal kilometers. Zeker binnen een stad kan je altijd met de bus heen; als terug niet lukt ivm het late tijdstip kan je elke keer een taxi pakken en nog veel goedkoper uit zijn per saldo Maar goed, ik dwaal af....
) maar die hebben we 5 jaar geleden gekocht voor het enorme bedrag van 1500 euro 
Anne_GTI schreef:Dan kan je beter zo'n kar voor achter je fiets kopen en eem sparta ion. Ben je een stuk goedkoper uit. Alleen de afschrijving voor zo'n auto weegt niet op tegen het aantal kilometers. Zeker binnen een stad kan je altijd met de bus heen; als terug niet lukt ivm het late tijdstip kan je elke keer een taxi pakken en nog veel goedkoper uit zijn per saldo Maar goed, ik dwaal af....

Mas schreef:Anne_GTI schreef:Dan kan je beter zo'n kar voor achter je fiets kopen en eem sparta ion. Ben je een stuk goedkoper uit. Alleen de afschrijving voor zo'n auto weegt niet op tegen het aantal kilometers. Zeker binnen een stad kan je altijd met de bus heen; als terug niet lukt ivm het late tijdstip kan je elke keer een taxi pakken en nog veel goedkoper uit zijn per saldo Maar goed, ik dwaal af....
Waar maak je nu zo'n probleem van,
jij hoeft het toch niet te betalen?
Hebben flink weten af te dingen
Komt wel bij een garagebedrijf vandaan
Fijne degelijke auto zonder rare toeters en bellen (en die mocht mijn vriend er ook niet op plaatsen!!! )
Anne_GTI schreef:Nee, maar ik moet er wel achter rijden
Mijn auto had 25000 km gelopen toen ik hem kocht. Heel weinig dus. Hij rook ook nog helemaal nieuw. Ik moest grote afstanden rijden en wilde daarom geen al te oude of kleine auto en ben toen hier op gekomen. Ik had veel gespaard dus ik kon het me permitteren. Helemaal nieuw zou ik niet snel doen als eerste auto. Eer je de garage uit bent gereden is hij al een paar duizend euro minder waard. Ik ga deze auto ook helemaal oprijden. Tenzij ik morgen de lotto win of een rijke vent tegenkom.