RedPassion schreef:[naam] schreef:
Ja precies, I know. Maar daarbij heb ik het woord slet volgens mij niet horen vallen? Ik zei dat ik je fout bezig vind als je half NL afgaat voor de 'fun', maar wie ben ik. 't Woord slet heb ik niet gebruikt daarbij.
Sex mag toch wel voor de 'fun' zijn? Het kan toch hartstikke leuk en lekker zijn? Volgens mij ook met iemand waar je niet echt liefde voor voelt, maar daar verschillen de meningen misschien over.
Met half NL bedoel ik dus wel een beetje de richting van een h.oer (die elke avond dus een ander heeft)... dat is gewoon dom. Dan ben je 1: makkelijk te krijgen, en 2: volgens mij moet je daar ooit wel spijt van krijgen als je het met zoveel mannen hebt gedaan.. toch?
Ach ik kan me ook niet in die wereld verplaatsen ook.. ligt me niet zo.
Edit: Net als partnerruil trouwens, ook zoiets...

Nee dat kan er bij mij ook niet in. Maar tegenwoordig hoort het er nou eenmaal wél bij. Slechte zaak wat mij betreft. Van mij mogen we weer terug naar de tijd dat kinderen van 12-16 nog druk bezig waren met make-up en slaappartijtjes houden bij vriendinnen en het daar over beautydingen hebben en niet over hoe ze een baby moeten gaan opvoeden en met hoeveel jongens ze wel niet het bed gedeeld hebben.
Het is toch een andere tak zegmaar. En als we dan aan de praat zijn dan komt het ook nog wel eens voor dat ik rare dingen ga zeggen