nog nooit een vriendje gehad

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: nog nooit een vriendje gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:33

RedPassion schreef:
[naam] schreef:

Ja precies, I know. Maar daarbij heb ik het woord slet volgens mij niet horen vallen? Ik zei dat ik je fout bezig vind als je half NL afgaat voor de 'fun', maar wie ben ik. 't Woord slet heb ik niet gebruikt daarbij. Tong uitsteken

Sex mag toch wel voor de 'fun' zijn? Het kan toch hartstikke leuk en lekker zijn? Volgens mij ook met iemand waar je niet echt liefde voor voelt, maar daar verschillen de meningen misschien over.

Met half NL bedoel ik dus wel een beetje de richting van een h.oer (die elke avond dus een ander heeft)... dat is gewoon dom. Dan ben je 1: makkelijk te krijgen, en 2: volgens mij moet je daar ooit wel spijt van krijgen als je het met zoveel mannen hebt gedaan.. toch? Nagelbijten / Gniffelen Ach ik kan me ook niet in die wereld verplaatsen ook.. ligt me niet zo. *LOL*

Edit: Net als partnerruil trouwens, ook zoiets...

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:37

Bellatrix schreef:
plutolover schreef:
ik ben bijna 21 en heb nog nooit een vriend gehad. Heb het gevoel dat ik er ook nooit 1 zal krijgen. Het is niet dat ik me lelijk vind ofzo. Maar meer van dat ik het gevoel heb dat toch niemand op mij zou vallen. Ik maak me niet op, ga weinig uit. En ik val ook op gozers die ik niet kan krijgen. Kortom ben best wel kieskeurig. Ook al probeer ik dat minder te zijn. want karkater is veeel belangrijker dan uiterlijk. Maar meestal val ik op gasten die al bezet zijn, of niet op me vallen kwa type. Maar zodra een gozer die niet bezet is hoef ik gelijk niks van hem te weten. ik sluit me gewoon af. Soort angst ofzo en heb het gevoel hoe ouder ik wordt hoe groter die angst wordt :S

wie heeft dit ook gehad?

Ik herken mij voor 100% in jou verhaal. Zodra een man/jongen te dichtbij komt (de laatste keer is ook al weer 3 jaar geleden) bouw ik een muur op. En eigenlijk heb ik die altijd al om mij heen maar op zo'n moment bouw ik er eentje bij. En ik ben bijna 27 en heb dus ook nog nooit een vriend gehad. Aan de ene kant wil ik het ook niet maar aan de andere kant voel ik me best alleen. Maar ik ben al 26 jaar alleen en het gaat eigenlijk wel best...Maar ik ben gewoon ook heel onzeker van mijzelf..voel mij vaak ook niet aantrekkelijk...Ik heb vaak het gevoel dat ik mij er maar bij moet neerleggen dat ik niemand tegenkom die ik binnenlaat...ja, er zijn wel personen die ik binnenlaat...maarja, daar kan ik ook niets mee zeg maar. Scheve mond

Ik probeer positief te blijven en te denken dat het vanzelf wel komt...maar dat is verdomd moeilijk.

Ik lees vaak de horoscoop en volgens diverse bladen zit het kwa liefde altijd goed. Of ze zeggen dat ik hem deze week tegenkom. Helaas

Dat je al 26 jaar alleen ben en dat het wel gaat heb ik ook. Ik kan me prima redden zonder, maar vooral als we met de familie wat gaan doen zit ik altijd alleen of mn ouders gaan omstebeurt naast me zitten (in pretparken) Ook altijd de foto's; mn ouders, mn broer en vriendin en ik, allenig Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:38

ga toch maar even reageren, ik ben nu 21 en vanaf mijn 17de met mijn vriend samen. vanaf mijn 14de tot mijn 16de had ik een andere vriend. klinkt nog netjes he? maar nu komt het: ik ben echt een enorme slet geweest! In dat jaartje dat ik vrijgezel was had ik elke avond een ander ( vooral zoenen en soms hand en span diensten en heel soms all the way) en al die tijd was ik gewoon op zoek naar een vriend. toen ik 17 was heb ik erg in de problemen gezeten ( niet met jongens hoor) en had ik echt geen behoefte aan een vriend maarja toen kwam me vriend aanzetten en sindsdien zijjn we samen.

wat ik probeer te zeggen is dat het echt zo is dat je iemand ontmoet als je het het minst verwacht en dat zal bij jullie ook zo gaan.

( heb trouwens totaal geen spijt van mijn slettenperiode haha)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:38

Juul schreef:
Met half NL bedoel ik dus wel een beetje de richting van een h.oer (die elke avond dus een ander heeft)... dat is gewoon dom. Dan ben je 1: makkelijk te krijgen, en 2: volgens mij moet je daar ooit wel spijt van krijgen als je het met zoveel mannen hebt gedaan.. toch? Nagelbijten / Gniffelen Ach ik kan me ook niet in die wereld verplaatsen ook.. ligt me niet zo. *LOL*

Vind je het ook dom en 'makkelijk te krijgen' als het om een man gaat, die dat doet?

We verschillen hierin duidelijk van mening. Ik denk dat het niet iets is waar je perse spijt van zou moeten krijgen, als je het heel bewust doet met bepaalde motieven. Is lekkere sex zonder verplichtingen hebben zo'n motief, dan denk ik dat het met de spijt wel mee valt. En dom? Niet zolang je niet over je grenzen gaat en je gevoel volgt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:41

RedPassion schreef:
[naam] schreef:

Vind je het ook dom en 'makkelijk te krijgen' als het om een man gaat, die dat doet?

We verschillen hierin duidelijk van mening. Ik denk dat het niet iets is waar je perse spijt van zou moeten krijgen, als je het heel bewust doet met bepaalde motieven. Is lekkere sex zonder verplichtingen hebben zo'n motief, dan denk ik dat het met de spijt wel mee valt. En dom? Niet zolang je niet over je grenzen gaat en je gevoel volgt.

Ja. Want er zijn ook mannen die iedereen voor een nachtje nemen.. en volgens mij word daar door vrouwen ook wel van gedacht dat ze makkelijk te krijgen zijn. Zonder, sex zonder verplichtingen zal best heel leuk zijn. Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat je niet over je eigen grenzen gaat als je idd elke avond met een ander in bed ligt..

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:42

RedPassion schreef:
Nogmaals, als je zelf tevreden bent met je keuzes wbt sex en liefde is er toch niks mis mee?

RedPassion, lees eens wat je zelf hebt geschreven, waarom wil je je mening zo overtuigen, als je er zelf tevreden mee bent? Lachen
Laat iemand dan een andere mening hebben....

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:42

Maar Redpassion even de reactie van Breezy buiten beschouwing gelaten. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat zulk soort meisjes een goed gevoel van zichzelf hebben. Is het niet meer gewoon stoer doen, denken dat het erbij hoort? Kom op meisjes van 12, dat zijn echt nog kinderen. Op zo'n leeftijd hoor je daar nog helemaal niet aan te denken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:43

x_Marr schreef:
RedPassion schreef:
Nogmaals, als je zelf tevreden bent met je keuzes wbt sex en liefde is er toch niks mis mee?

RedPassion, lees eens wat je zelf hebt geschreven, waarom wil je je mening zo overtuigen, als je er zelf tevreden mee bent? Lachen

Da's een hele goede Mar. Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:43

Juul schreef:
Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat je niet over je eigen grenzen gaat als je idd elke avond met een ander in bed ligt..

Je schrijft het al; jij kan het je niet voorstellen. Maar grenzen liggen per persoon anders Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:44

RedPassion schreef:
[naam] schreef:
Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat je niet over je eigen grenzen gaat als je idd elke avond met een ander in bed ligt..

Je schrijft het al; jij kan het je niet voorstellen. Maar grenzen liggen per persoon anders Lachen

Maar dat heb ik toch al de hele tijd gezegt? Dat ik me het niet voor kan stellen...

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-08 20:45

meestal heb ik ook geen problemen mee. Maar heb wel zo mijn pirode's. zoals ik nu ben bijna jarig. met kerst en andere leuke dagen. Me nichtje is 16 en heeft een vriend. Tja en toen me broer verkeering had had ik er ook veel moeite mee.

Ook val ik vaak op de vrienden van me broer (ben 2ling). Maarja die zien mij als het zusje van ... Terwijl ik eigelijk de oudste ben Tong uitsteken.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:45

Da's vervelend Nagelbijten / Gniffelen

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:45

Wat een ziek persoon is dan iemand van 12-16 jaar zonder persoonlijke grenzen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:46

IndianLady schreef:
Wat een ziek persoon is dan iemand van 12-16 jaar zonder persoonlijke grenzen.

Het ging niet meer alleen maar over kinderen hè..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:46

x_Marr schreef:
RedPassion schreef:

Iedereen mag zijn mening hebben, maar er mag toch ook gediscussieerd worden? Daar is het toch een forum voor? Ik geloof dat ik ook niks opdring, ik probeer mijn argumenten enkel te onderbouwen.

IndianLady schreef:
Maar Redpassion even de reactie van Breezy buiten beschouwing gelaten. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat zulk soort meisjes een goed gevoel van zichzelf hebben. Is het niet meer gewoon stoer doen, denken dat het erbij hoort? Kom op meisjes van 12, dat zijn echt nog kinderen. Op zo'n leeftijd hoor je daar nog helemaal niet aan te denken.

Ik heb het ook niet over meisjes van 12, maar over (zelfbewuste) volwassen vrouwen.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:49

IndianLady schreef:

Precies, maar het is toch ook stoer? Clown Nee dat kan er bij mij ook niet in. Maar tegenwoordig hoort het er nou eenmaal wél bij. Slechte zaak wat mij betreft. Van mij mogen we weer terug naar de tijd dat kinderen van 12-16 nog druk bezig waren met make-up en slaappartijtjes houden bij vriendinnen en het daar over beautydingen hebben en niet over hoe ze een baby moeten gaan opvoeden en met hoeveel jongens ze wel niet het bed gedeeld hebben.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:49

Maar ik vind vooral die leeftijdscategorie cruciaal, ik mag aannemen dat iemand die 16 jaar en ouder situaties beter kan inschatten dan een kind van 12.
Maar ip vind ik iedereen (ongeacht) de leeftijd toch wel vreemd als ze zo denken. Ik bedoel sommige van ons zeggen dat ze weinig zelfvertrouwen hebben of een laag zelfbeeld waardoor ze geen heren durven aan te spreken, maar wat moeten die mensen die elk avond een ander hebben voor zelfbeeld hebben?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:50

Juul schreef:
Maar dat heb ik toch al de hele tijd gezegt? Dat ik me het niet voor kan stellen...

Okee, sorry, dat heb ik dan niet meegekregen. Het gaat ook een beetje snel hier en ik weet soms even niet wie wat heeft geschreven Knipoog

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:50

Ja maar volgens mij is dit topic daar niet voor bedoeld Nagelbijten / Gniffelen we hebben het hier 'ontopic' niet over seks, maar over nog nooit een vriendje te hebben gehad... en verdere ervaringen van vriendloos zijn..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:52

RedPassion schreef:
[naam] schreef:

Okee, sorry, dat heb ik dan niet meegekregen. Het gaat ook een beetje snel hier en ik weet soms even niet wie wat heeft geschreven Knipoog

Don't mind. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:52

x_Marr schreef:
Ja maar volgens mij is dit topic daar niet voor bedoeld Nagelbijten / Gniffelen we hebben het hier 'ontopic' niet over seks, maar over nog nooit een vriendje te hebben gehad... en verdere ervaringen van vriendloos zijn..

Tja, ik ben pas ingehaakt toen de 'discussie' van nooit een vriendje gehad hebben vs. juist veel 'vriendjes'/scharrels gehad hebben al ingezet was Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:53

x_Marr schreef:

Kwam door die ene recatie van mij van de jeugd van tegenwoordig denk ik. Nagelbijten / Gniffelen Sorry, weer terug ontopic wat mij betreft. Ja

tjalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:54

ik ben nu 14 , heb nog nooit een vriendje gehad en nog nooit gezoent enzo, het maakt met niet uit.
Uit onze klas heeft iedereen wel een stuk of 5x verkering gehad,
en dan kijken ze mijn raar aan omdat ik dat ook helemaal niet wil. Ik ben nu jong ik kan nu nog zorgenloos zijn. Ik vind het niet leuk om naar de kermis te gaan waar best veel zoals jullie het zeggen "sletjes" rond lopen die alleen maar jongens aan het versieren zijn. Uitgaan vind ik niet leuk ookal mag ik het wel.
Ik loop niemand achterna IK ben IK en geen een of andere slet die alleen maar met jongens bezig is.

Ik doe ook geen make-up op of ga een half uur voor de kleren kast staan, ik ben blij wie ik ben hoe ik nu in het leven sta, ik ben gelukkig en heb alles wat ik wil. Het kan zomaar voor bij zijn Knipoog

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:55

IndianLady schreef:
Maar ik vind vooral die leeftijdscategorie cruciaal, ik mag aannemen dat iemand die 16 jaar en ouder situaties beter kan inschatten dan een kind van 12.
Maar ip vind ik iedereen (ongeacht) de leeftijd toch wel vreemd als ze zo denken. Ik bedoel sommige van ons zeggen dat ze weinig zelfvertrouwen hebben of een laag zelfbeeld waardoor ze geen heren durven aan te spreken, maar wat moeten die mensen die elk avond een ander hebben voor zelfbeeld hebben?

Ja, dat weet ik ook niet..

Agja ik ben blij dat ik kan zeggen dat ik niet bij die groep hoor! Ben blij hoe m'n leven verloopt alleen mag er nu wel eens een leuke man m'n leven instappen Lachen
Moet ook zeggen dat ik niet zomaar een leuke man aanspreek hoor Nagelbijten / Gniffelen Terwijl ik verder erg goed ben in praten Haha! Het is toch een andere tak zegmaar. En als we dan aan de praat zijn dan komt het ook nog wel eens voor dat ik rare dingen ga zeggen Clown Hoe stom bussen wel niet zijn enzo Clown

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:56

tjalk schreef:
ik ben nu 14 , heb nog nooit een vriendje gehad en nog nooit gezoent enzo, het maakt met niet uit.
Uit onze klas heeft iedereen wel een stuk of 5x verkering gehad,
en dan kijken ze mijn raar aan omdat ik dat ook helemaal niet wil. Ik ben nu jong ik kan nu nog zorgenloos zijn. Ik vind het niet leuk om naar de kermis te gaan waar best veel zoals jullie het zeggen "sletjes" rond lopen die alleen maar jongens aan het versieren zijn. Uitgaan vind ik niet leuk ookal mag ik het wel.
Ik loop niemand achterna IK ben IK en geen een of andere slet die alleen maar met jongens bezig is.

Ik doe ook geen make-up op of ga een half uur voor de kleren kast staan, ik ben blij wie ik ben hoe ik nu in het leven sta, ik ben gelukkig en heb alles wat ik wil. Het kan zomaar voor bij zijn Knipoog

Ohw zeg maar dat er zat meiden in de 20 zijn die nog geen vriendje hebben gehad en dat jij dus écht niet zo vreemd bent als hun denken Knipoog Net wat je zegt je moet blij zijn met wie je bent en de rest komt allemaal vanzelf wel als je, jezelf er maar prettig bij voelt!