Stappen jullie over qua bank?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MISTRAL94

Re: Stappen jullie over qua bank?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-08 10:44

Wahaha dat zou wat zijn, als wraakactie die passen niet laten werken.

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 10:52

tallechie schreef:
Service kan bij sommige banken beter, maar dat is de Rabo. Alle filialen zijn zelfstandig. Dus bij de een is het beter als de ander.

kan ik me helemaal in vinden! bij het ene filiaal doen ze alles voor je en bij de ander doen ze niks. zo was mijn pinpas door hun schuld ingeslikt (apparaat sprong op storing gedurende mijn pin-pas-actie) en dat filiaal zei dat ze em er niet uit konden halen... heb toen 9 dagen moeten wachten op mijn pinpas!! bij het andere filiaan dichter bij huis waar ik in die 9 dagen mijn geld haalde vertelde ze mij dat ze diezelfde dag nog het pasje eruit konden halen Boos! nou dan voel je je ook "bekocht" en dan heb ik nog meer kleine probleempjes waarvan ik zoiets heb moet ik eigenlijk wel bij de rabo blijven... maar nu blijf ik voorlopig maar bij de rabo Clown

Maiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 11:09

Ik werkte tijdens de overname van Fortis bij de ABN AMRO. Ik ben zelf weggegaan maar was uiteindelijk toch ontslagen (geen vast contract). Werksfeer liet op een gegeven moment ook te wensen over. Om mij heen werden mensen ontslagen en de teugels werden dusdanig aangehaald dat het niet meer werkbaar was. Ik heb zelf ook bij de ABN AMRO gebankierd en was daar erg te vreden over. Als organistatie hebben ze heel goede systemen waar maar weinig fouten in gemaakt kunnen worden. Zijn hierin verder geautomatiseerd als de Rabobank waar ik nu werk.

Overstap was voor mij makkenlijk naar de Rabo. Dit is in mijn ogen de meest solide bank en dit was wel waar ik naar op zoek was na mijn avondtuur bij de ABN. Het is ook een coöperatie. Dit betekend dat de lokale banken voor een groot gedeelte hun eigen beleid mogen voeren. Deze bank is veel meer ingericht op de gewone mens dan het hogere segment wat de ABN doet in mijn ogen.

Op dit moment is het heel erg druk. Heel veel mensen stappen over en zijn het vertrouwen verloren in vooral de ABN AMRO. Hier is totaal geen reden voor zoals al eerder aangegeven. Ik kan het me echter wel goed voorstellen voor ABN klanten. Bij de Fortis overname heb ik deze mensen te woord moeten staan en kan me voorstellen dat als het een half jaar laten min of meer weer gebeurt de zin over is.

Welke bank dan wel? Moeilijk te zeggen. Rabo zou een makkelijk antwoord zijn maar is niet eerlijk. Iedereen is anders en heeft andere verwachtingen van een bank. Postbank geeft een bepaalde annonimiteit die sommige mensen prettig vinden.

Wat betreft de passen problematiek.... daar wordt aangewerkt. Er draaien op dit moment pilots met nieuwe passen van een andere materiaal die sterker zouden moeten zijn.