Nog meer mensen met een zaterdagavond dip

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Nancy

Re: Nog meer mensen met een zaterdagavond dip

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 20:58

Pattypaard schreef:
Dat is ook wel weer waar. Maarja, als ik uit geweest ben sta ik eigenlijk altijd ook weer vroeg op.
Heb er niet zo'n last van als ik niet of minder geslapen heb.
Succes alvast morgen chanora Lachen'

Wat is het uur van de waarheid voor iets?

das met robert ten brink
en dan is er een persoon die heeft 50 vragen gehad aan de leugendetector, en dan moet hij er nu 15 beantwoorden in t programma..

En die vragen zijn écht écht zwaar.. en ontzettend l*llig en persoonlijk,, dat je soms echt denkt, OMG, dat zég je toch niet Clown

SpikkelFire

Zo, huiswerk weggewerkt, verveel me alweer Huilen van het lachen Zit hier met de laptop op schoot op de bank in mn pyama Cold Case te kijken Lovers enige puntje van kritiek is dat mn ouders er ook zijn en er is geen eten Clown

chanora

_Tara_ schreef:
Uur van de waarheid is een programma waarin mensen geld verdienen met het eerlijk beantwoorden van soms vrij persoonlijke vragen Tong uitsteken

ow oke, haha Haha! is volgens mij idd best grappig Knipoog

Pattypaard

Ik kijk eigenlijk iedere avond tv. Zit meestal op de bank of in bed. Maar dan wel met me laptop erbij Tong uitsteken

Oh haha dat lijkt me best lachwekkend! *LOL*

chanora

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 20:59

SpikkelFire schreef:
Zo, huiswerk weggewerkt, verveel me alweer Huilen van het lachen Zit hier met de laptop op schoot op de bank in mn pyama Cold Case te kijken Lovers enige puntje van kritiek is dat mn ouders er ook zijn en er is geen eten Clown

ik moet zo ook maar is me huiswerk gaan doen, morgen ook de hele dag geen tijd.. en heb nog een aantal nablijfuren te gaan omdat ik toen me huiswerk niet had

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 20:59

Pattypaard schreef:
Ik kijk eigenlijk iedere avond tv. Zit meestal op de bank of in bed. Maar dan wel met me laptop erbij Tong uitsteken

Oh haha dat lijkt me best lachwekkend! *LOL*

haha, ja je verdient er een hoop geld mee, maar je relatie kan daardoor er wel onder lijden door die vragen hoor..
Prff.. die vragen zijn toch zo zwaar..

Buwa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 21:00

Ik vind het eigenlijk wel lekker hoor, zo'n rustig zaterdagavondje, beetje filmpje kijken, computeren, ik vermaak me wel Haha!

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 21:00

Buwa_ schreef:
Ik vind het eigenlijk wel lekker hoor, zo'n rustig zaterdagavondje, beetje filmpje kijken, computeren, ik vermaak me wel Haha!

ik ook zeker wel Haha!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 21:02

Ik ga nooit uit. Huilen van het lachen
Niet op vrijdag, niet op zaterdag en eigenlijk nooit. Nouja, ik ga wel eens naar de bios maar daar houdt het mee op. Clown En ik heb er ook geen behoefte aan. Zit nu lekker op de bank gekropen met thee een heerlijke romantische comedy te kijken en dat vind ik heerlijk. Ja, alleen. Zit er niet mee dat ik op de zaterdagavond alleen ben en als ik behoefte heb aan gezelschap kan ik altijd een vriendin bellen.

Maar een dip? Nee, eigenlijk niet.
Daar komt bij dat ik er elke zondag om 06.00 uitmoet dus kan het toch niet laat maken. Huilen van het lachen

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 21:03

huiswerk moet ik nog even niet aan denken als ik de boeken zie liggen ren ik al gillend weg! ik lig gewoon lui in mijn bed met de laptop op schoot heel erg ... als mijn vriend me zo ziet word ik voor gek verklaard... haha gelukkig komt hij morgen pas thuis Knipoog haha... iemand nog leuke plannen voor morgen aangezien het weer lekker weer word!!!

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 21:03

ik ga ook nooooit uit Clown
heb er ook geen behoefte aan,, maar soms denk ik wel van; ik zou wel eens wat willen doen ipv maar bankhangen Clown

chanora

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 21:04

is er hier iemand toevallig goed in frans?? Tong uitsteken moet namelijk heel stuk tekst vertalen

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 21:04

nee ik niet Clown
je ne parle pas francais Clown

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 21:05

Met alle liefde mag je hier komen schoonmaken hoor Knipoog is weer wat anders he Knipoog

_Nancy schreef:
heb er ook geen behoefte aan,, maar soms denk ik wel van; ik zou wel eens wat willen doen ipv maar bankhangen Clown

chanora

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 21:05

haha ik ken het ook niet, ik doe wel eens woordje per woordje vertale als ik niet op de comp zit en anders het hele vertaal typen op babelfish en dan een raar verhaal opschrijven

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 21:06

MaaykeKramer schreef:
Met alle liefde mag je hier komen schoonmaken hoor Knipoog is weer wat anders he Knipoog

_Nancy schreef:

nouuu... voor schoonmaken pas ik toch wel even hoor Clown
dan liever banghangen Haha!

En ik ben ook heel slecht in schoonmaken, behalve als ik een schoonmaak / opruim aanval heb Clown

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 21:07

Nou mijn kamer moet ook nog opgeruimd worden Clown
Ik vind uitgaan op zn tijd geweldig Ja maar de laatste tijd doe ik dit in de vorm van een theater(cabaret)bezoek (mede ook door mijn stage in een theater) of naar Comedycafé Toomler in Amsterdam. Dat wordt nu een maandelijks uitje van een vriendin en mij Haha!

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 21:08

ik lig hier dubbel in m'n eentje , die gozer moet gewoon opbiechten dattie welleens naakt voor de spiegel heeft gestaan en gedaan heeft alsof die een vrouw was en dat hij welleens makeup gebruikt tijdens het stappen enzoo. GEWELDIG, echt jullie moeten ff kijken haha

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 21:08

Silvaantje schreef:
ik lig hier dubbel in m'n eentje , die gozer moet gewoon opbiechten dattie welleens naakt voor de spiegel heeft gestaan en gedaan heeft alsof die een vrouw was en dat hij welleens makeup gebruikt tijdens het stappen enzoo. GEWELDIG, echt jullie moeten ff kijken haha

ooh ja dat zag ik ook Clown
Haha, dat was ook wel echt melig Huilen van het lachen

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 21:09

dat heb ik dus ook maar die aanval komt maar niet en met al die paarden zooi en mijn vriend met zijn werk kleren is het weer tijd voor een stofbeurt hier...!!!

Pascalleee

niet zo zeer dat ik niet uit kon vandaag maar ik had vandaag totaal geen zin er was wel een tent feest waar ik de rest van de week wel zin in had maar na vandaag dus niet meer Tong uitsteken ik ben zo moe slecht geslapen deze dagen dus ik dacht ik neem me voor om even niet veel te doen en lekker uit te rusten!!!
wel hoor ik de laatste tijd veel minder van vriendinnen en vrienden maarja dat heb je welleens in zo rot dorp als dit Tong uitsteken

_Nancy

MaaykeKramer schreef:
dat heb ik dus ook maar die aanval komt maar niet en met al die paarden zooi en mijn vriend met zijn werk kleren is het weer tijd voor een stofbeurt hier...!!!

hahhaa ik krijg ook altijd een aanval als ik op men werk ben Clown
en nooit ergens anders..

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 21:10

Zo was vandaag eigenlijk de bedoeling dat ik mijn kamer eindelijk eens zou opruimen. Komt er nog niet echt van Schijnheilig

MaaykeKramer schreef:
huiswerk moet ik nog even niet aan denken als ik de boeken zie liggen ren ik al gillend weg! ik lig gewoon lui in mijn bed met de laptop op schoot heel erg ... als mijn vriend me zo ziet word ik voor gek verklaard... haha gelukkig komt hij morgen pas thuis Knipoog haha... iemand nog leuke plannen voor morgen aangezien het weer lekker weer word!!!

Ik ga morgen mijn paard knotten en verder eens goed poetsen e.d. zodat ze er weer wat beter bij staat en dan met haar aan de hand naar buiten om te proberen mooie foto's te maken Haha! (Als iemand nog leuke ideeen heeft? Knipoog )
Vind eigenlijk dat ik ook nog leuke foto's moet hebben van ons 2 samen dus ben nog op zoek naar iemand die mee wilt en wat foto's wilt maken.
En denk dat ik daarna ga rijden en later nog met de pony wat springen of lekker in het bos rondcrossen Haha!

Verder iemand die nog leuke dingen gaat doen?

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 21:12

ooohh wat is die gast stiekem zeg

van moment van de waarheid..
in ander mans spullen rommele Gaaaap

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 21:12

Hmm ik heb niet echt een zaterdagavond-dip, alhoewel ik nu liever in de kroeg had gestaan maar ik MAG dit weekend echt niet uit. Heb nog zó veel te doen voor m'n tentamen van volgende week. Nagelbijten / Gniffelen Dus ik zit hier achter m'n bureautje met de studieboeken voor m'n neus en toch weer op bokt te kijken, hoe slecht Haha!
Straks maar naar bed en dan morgen de wekker maar weer eens om 10 uur zetten Sigaar En dan de hele dag aan de studie, zonder bokt dit keer Knipoog