ik mis hem zo...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

K1MmEl

Re: ik mis hem zo...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 18:29

ik vind het ook claimerig.. kunt toch wel paar dagen zonder elkaar.. pff laat hem ook genieten zeg!! jij hebt(hjoop ik) ook je eigen dingen.. laat elkaar die dingen doen!
zie hier ook paar mensen reageren van: mijn vriend gaat nu niet meer op vakantie, vorig jaar laatste keer, miste hem zo erg.. dan denk ik: je bent gek dat je je vriend thuis houd voor jezelf.. pff

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-08 18:38

K1MmEl schreef:
ik vind het ook claimerig.. kunt toch wel paar dagen zonder elkaar.. pff laat hem ook genieten zeg!! jij hebt(hjoop ik) ook je eigen dingen.. laat elkaar die dingen doen!
zie hier ook paar mensen reageren van: mijn vriend gaat nu niet meer op vakantie, vorig jaar laatste keer, miste hem zo erg.. dan denk ik: je bent gek dat je je vriend thuis houd voor jezelf.. pff

je leest niet he???

K1MmEl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 18:41

ik lees wel! dat zeg ik toch net..

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-08 18:44

LimaMambo schreef:
Jenkins schreef:
ik zou t ook niet overleven hoor:P
ik baal er al van als hij overdag moet werken en ik dan savonds Tong uitsteken

haha same here Tong uitsteken
dan ga ik sochtends weg en hij smiddags.. en dan zie ik hem snachts pas weer..

ik heb hem trouwens niet verteld dat ik heb liggen janken in bed hoor Tong uitsteken
straks komt hij eerder naar huis uit schuldgevoel.. en dat wil ik niet.. want ik vind het belangrijk dat hij zijn eigen dingen blijft doen..
en dat hij daarvoor een dikke week weg is.. het zij zo..

ff me eigen gekwoot.. kan je mij vertellen wat hier claimerig aan is???

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 18:47

Wat een reacties hiero..

Maar iig.. blij voor je dat ie er weer is! Als mijn vriend straks weer naar school moet zie ik hem ook alleen weekends, maar eerlijk gezegd wendt het ook.. En zo heb ik ook meer tijd voor mezelf.. Bloos!

K1MmEl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 18:48

ik heb het ook vooral over andere die in dit topic reageren.. niet alles was op jou gericht..
maar ik vind het idd wel een beetje overdreven dat je een heel topic begint.. iemand die voor mij gereageerd heeft zei dit ook, ben het met haar eens!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-08 18:49

K1MmEl schreef:
ik heb het ook vooral over andere die in dit topic reageren.. niet alles was op jou gericht..
maar ik vind het idd wel een beetje overdreven dat je een heel topic begint.. iemand die voor mij gereageerd heeft zei dit ook, ben het met haar eens!

jij zegt dat iets claimerig is.. dus vraag ik aan jou wat er nou claimerig is aan wat ik typ..
ik had daar graag een antwoord op..

K1MmEl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 19:02

het feit dat je het zo rot vind dat hij weg is, dat je er een topic van maakt.. je slaapt op zo'n kussen en ruikt zijn parfum.. misschien is het woord claimerig niet het juiste woord dan, maar vind het wel overdreven

edit.. ik moet nu gaan.. maar als je nog meer uitleg nodig hebt dan hoor ik het wel!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-08 19:05

K1MmEl schreef:
het feit dat je het zo rot vind dat hij weg is, dat je er een topic van maakt.. je slaapt op zo'n kussen en ruikt zijn parfum.. misschien is het woord claimerig niet het juiste woord dan, maar vind het wel overdreven

edit.. ik moet nu gaan.. maar als je nog meer uitleg nodig hebt dan hoor ik het wel!

ik denk dat jij het overdrevener maakt dan dat het is hoor Knipoog

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 19:10

ja maar jij accepteert geen reacties die iets anders zeggen dan " gut wat ziekig voor je" sommige mensen zijn het niet met je een, deal d'r mee.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-08 19:15

Alexx schreef:
ja maar jij accepteert geen reacties die iets anders zeggen dan " gut wat ziekig voor je" sommige mensen zijn het niet met je een, deal d'r mee.

als jij zegt dat iets claimerigs is.. dan vind ik dat je dat uit moet kunnen leggen waarom je dat vind..
maar als je zelf niet weet wat het woord claimerig betekend, dan moet je het woord ook niet gebruiken

en aangezien jij ook vind dat het claimerig is, wil ik van jou ook wel eens weten wat er claimerig is aan die quote van mezelf...

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 19:25

ik heb nergens in mijn berichten gezet dat ik je claimerig vind, verder heb ik in mijn berichten mijn mening onderbouwd.

Jij gaat direct in de aanval zodra iemand iets anders zegt en constateerd maar meteen dat ik geen goede psych zou zijn, zo doe ik ook niet tegen jou.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-08 19:29

Alexx schreef:
ik heb nergens in mijn berichten gezet dat ik je claimerig vind, verder heb ik in mijn berichten mijn mening onderbouwd.

Jij gaat direct in de aanval zodra iemand iets anders zegt en constateerd maar meteen dat ik geen goede psych zou zijn, zo doe ik ook niet tegen jou.

jij was het eens met pinuts haar post.. en zei vind mij claimerig..
dus jij ook Knipoog
vandaar dat ik daar uitleg over wil

en ik schiet niet in de verdediging.. je mag mij best een aansteller vinden.. dat is je goed recht
ik zeg alleen dat als je niet weet wat het woord claimen betekend, je het ook niet moet gebruiken
want claimen is iets toe eigenen.. en dat is dus juist NIET wat ik doe

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 19:36

nou oké, dan doe je dat niet, maar vindt pinuts dat dat zo leek/lijkt. Verder, nogmaals: ik heb je nergens een aansteller genoemd, maar je bent denk ik over het laatste bericht op de vorige pagina heen geschoten Knipoog

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 20:16

moet ik nog een x onderbouwen? Ik zei letterlijk: het komt claimerig op mij over. Ik heb geen idee of je dat in het echt ook bent. Ik zeg ook niet dat je claimerig bent, want die feiten ken ik niet. Wel vind ik het claimerig overkomen dat je een topic maakt, waarin je idd verteld wat hierboven nog eens is vermeld. Je word idd ook boos lijkt wel, als je andere reacties krijgt dan alleen: ahh zielig, ik mis mijn vriendje ook altijd.. Je zegt tegen een ander beter lezen, maar dat mag je zelf ook welleens doen.. Want claimerig over komen, en claimerig zijn.. zijn verschillende dingen, ik ken je niet.

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 20:19

Het is nooit leuk. Maar toch moet je leren ook alleen te kunnen zijn, want mocht het ooit tussen jullie stuklopen dan heb je geen leven meer. Misschien een overdreven voorbeeld, maar je moet ook alleen gelukkig kunnen zijn! Hij komt wel weer terug, dus even doorbijten!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-08 20:36

pinuts schreef:
moet ik nog een x onderbouwen? Ik zei letterlijk: het komt claimerig op mij over. Ik heb geen idee of je dat in het echt ook bent. Ik zeg ook niet dat je claimerig bent, want die feiten ken ik niet. Wel vind ik het claimerig overkomen dat je een topic maakt, waarin je idd verteld wat hierboven nog eens is vermeld. Je word idd ook boos lijkt wel, als je andere reacties krijgt dan alleen: ahh zielig, ik mis mijn vriendje ook altijd.. Je zegt tegen een ander beter lezen, maar dat mag je zelf ook welleens doen.. Want claimerig over komen, en claimerig zijn.. zijn verschillende dingen, ik ken je niet.

dan nogmaals:
en in wat voor dingen kom ik volgens jou claimerig over dan?
want dat is mijn vraag ook.. wat vind jij claimerig aan hetgeen ik heb geschreven?

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 20:40

dat je een topic maakt dat je je vriendje heel erg mist, en eig elke avond je tranen net kan bedwingen (heb ik al gezegd) dan vraag ik me af hoe ERG je het wel niet vind dat hij weggaat, en dat je dan niet veel liever hebt dat hij zoveel mogelijk bij je is, want een weekje is al zoo erg voor je dat je er zelfs een topic over maakt.. Tsjah, t komt voor mij echt over alsof je je niet zelfstandig kan vermaken, en hem echt altijd nodig hebt. Ik snap best dat het niet leuk is, maar een weekje..=) En ieder denkt daar anders over, dat weet ik wel.. maar ik denk er dus zo over. en ik vraag me af hoe erg je het wel niet zal vinden als hij het bijv uitmaakt. Als je nu al heel verdrietig bent, of als hij langer weggaat dan een week.. Hoe erg zal dat wel niet zijn?? Ik maak me gewoon zorgen, lijkt mij persoonlijk erg vervelend als je niet gelukkig bent als je vriendje niet in je buurt is, en je elke nacht eig zo snel mogelijk in slaap moet vallen omdat je anders gaat huilen.. ( zou ik voor mezelf een heel erg probleem vinden)

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-08 20:44

jij maakt er wel helemaal iets moois van.. Clown

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 20:48

ach ik hoef iniedegeval niet te huilen als mijn vriendje weggaat.., ik heb je tips gegeven, en idd miss is het wel niet zo erg als het lijkt, hoop ik iniedergeval voor je. Ik ben zelf gewoon erg zelfstandig, en ik kijk er zo tegenaan. Je mag best je zeikverhaal kwijt maar daar zeg ik op: Komaan meid, huilen helpt niet! ga leuke dingen doen! ( en wedden dat je daar meer aan hebt dan: oh wat ben je zieligg:( )

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 20:52

Nou LimaMambo, hier kom ik.
Ik ben al of pas,5 jaar samen met mijn vent.
We zijn na een half jaar gaan samenwonen.En zelfs daarvoor werd er elke dag op en neer gepeddeld naar elkaar.
We zijn gewoon altijd bij elkaar,en willen dat ook graag.
Ik ben een gezelligheidsmens,en bovenal,ben ik altijd bang dat ik te weinig tijd met iemand heb.

En,hoe fijn ik het ook voor hem vind dat hij met vrienden op vakantie gaat,dan mis ik hem toch.
Vooral omdat je uit je dagelijkse ritme wordt gehaald,opeens alleen in bed ligt,niemand hebt om je dag aan te vertellen enzovoorts.Dat maakt snel dat je je alleen voelt.

Tegenwoordig gebeurd het eigenlijk nooit meer dat we dagen zonder elkaar moeten,maar ik zou er nog steeds moeite mee hebben.
Niet omdat ik hem wil claimen,of omdat ik vind dat hij al zijn tijd in mij moet steken,maar omdat we graag bij elkaar zijn.Omdat we elke kans willen aangrijpen om met elkaar het leven te delen,je weet nooit wanneer het niet meer kan.

m.a.w ik begrijp je wel,en als ik niet zo gauw iemand had om erover te praten,zou ik er ook rustig een topic voor openen Haha!

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 21:06

Lijkt me ook vreselijk ja! Maarja, je moet maar zo denken; Als die dan weer thuiskomt is het juist extra leuk en ben je extra blij! Misschien is het maar even goed om elkaar een tijdje niet te hebben gezien. Waarom weet ik niet, maar miss geeft dat weer dat extra leuke ding als die terugkomt.
En zo heb je idd ook alle tijd om allemaal dingen voor jezelf te doen.

sappho

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 21:55

Ik heb inmiddels al meer dan 5 en half jaar een relatie (ja ik was net 14!) en op dit moment bevind ik mij al twee MAANDEN in de Bahama's, er zijn nog twee maanden te gaan.
Ook ik noem mij zelf erg zelfstandig ik heb mijn vriend nu 3 of 4 keer over de telefoon gesproken, en we mailen 1 of 2 keer per week. Misschien dat het aan mij ligt, maar ik heb nog geen een dag gehad dat ik me verdrietig voelde. Tuurlijk mis ik hem wel (af en toe! als ik alleen ben), maar vind het serieus heel erg dat je zo verdrietig word als je vriendje een aantal weken weg is!!
Ik kan me dat ten eerste totaal niet voorstellen en ten tweede heb ik het gevoel dat als er iets met je relatie gebeurd (lees hij verbreekt de relatie, moet voor een aantal maanden weg.. etc) dat je er aan onder door zal gaan.
Ik noem het NIET claimerig, maar ik vind het wel een beetje zielig voor je dat je er zo enorm verdrietig van word. Tuurlijk is je eigen ding hebben erg goed (dat heb ik ook) en tuurlijk dat lijd je af, en missen mag natuurlijk ook altijd als je alleen bent, maar het feit dat je er zo verdrietig van word, zorgt ervoor dat ik het erg vervelend en zielig voor jou vind.

Uiteraard is dit mijn mening en als ik het helemaal verkeerd zie, vergeet dan maar snel wat ik heb getypt!

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 09:24

ik heb t misschien wat harder verwoord, maar eig bedoel ik precies t zelfde als hoe jij het zegt sappho:)

K1MmEl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 10:03

ja, ik ook! ben het met pinuts en sappho eens!
tuurlijk mis je hem, dat mag ook, en is ook heel normaal, anders zou er iets niet goed zijn in jullie relatie.. maar ik denk hoe je op deze manier doet, dat er ook iets niet goed is..