Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
K1MmEl schreef:ik vind het ook claimerig.. kunt toch wel paar dagen zonder elkaar.. pff laat hem ook genieten zeg!! jij hebt(hjoop ik) ook je eigen dingen.. laat elkaar die dingen doen!
zie hier ook paar mensen reageren van: mijn vriend gaat nu niet meer op vakantie, vorig jaar laatste keer, miste hem zo erg.. dan denk ik: je bent gek dat je je vriend thuis houd voor jezelf.. pff
LimaMambo schreef:Jenkins schreef:ik zou t ook niet overleven hoor:P
ik baal er al van als hij overdag moet werken en ik dan savonds
haha same here
dan ga ik sochtends weg en hij smiddags.. en dan zie ik hem snachts pas weer..
ik heb hem trouwens niet verteld dat ik heb liggen janken in bed hoor![]()
straks komt hij eerder naar huis uit schuldgevoel.. en dat wil ik niet.. want ik vind het belangrijk dat hij zijn eigen dingen blijft doen..
en dat hij daarvoor een dikke week weg is.. het zij zo..
K1MmEl schreef:ik heb het ook vooral over andere die in dit topic reageren.. niet alles was op jou gericht..
maar ik vind het idd wel een beetje overdreven dat je een heel topic begint.. iemand die voor mij gereageerd heeft zei dit ook, ben het met haar eens!
K1MmEl schreef:het feit dat je het zo rot vind dat hij weg is, dat je er een topic van maakt.. je slaapt op zo'n kussen en ruikt zijn parfum.. misschien is het woord claimerig niet het juiste woord dan, maar vind het wel overdreven
edit.. ik moet nu gaan.. maar als je nog meer uitleg nodig hebt dan hoor ik het wel!
Alexx schreef:ja maar jij accepteert geen reacties die iets anders zeggen dan " gut wat ziekig voor je" sommige mensen zijn het niet met je een, deal d'r mee.
Alexx schreef:ik heb nergens in mijn berichten gezet dat ik je claimerig vind, verder heb ik in mijn berichten mijn mening onderbouwd.
Jij gaat direct in de aanval zodra iemand iets anders zegt en constateerd maar meteen dat ik geen goede psych zou zijn, zo doe ik ook niet tegen jou.

pinuts schreef:moet ik nog een x onderbouwen? Ik zei letterlijk: het komt claimerig op mij over. Ik heb geen idee of je dat in het echt ook bent. Ik zeg ook niet dat je claimerig bent, want die feiten ken ik niet. Wel vind ik het claimerig overkomen dat je een topic maakt, waarin je idd verteld wat hierboven nog eens is vermeld. Je word idd ook boos lijkt wel, als je andere reacties krijgt dan alleen: ahh zielig, ik mis mijn vriendje ook altijd.. Je zegt tegen een ander beter lezen, maar dat mag je zelf ook welleens doen.. Want claimerig over komen, en claimerig zijn.. zijn verschillende dingen, ik ken je niet.