ikea

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wodile

Re: ikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 12:08

hier nog een ikea fan (zelf zo erg dat ik er al ruim 5 jaar werkzaam ben Bloos Haha! )

Ik werk part-time in het restaurant van de Ikea in Breda

Ons huis is ook bijna alleen maar gevuld met Ikea (zelfs de stellingen en kledingrekken van mijn magazijn Knipoog )

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 13:29

ben ik een van de weinige die OOK niet into ikea is? hehe.. ten eerste hebben ze daar mijn stijl kwa wonen niet.. nee ze hebben alles, maar niks met natuursteen, hoogglans (in die aparte kleur die wij hebben) en italiaanse stijl.
Tevens vind ik het verschrikkelijk irritant om de spullen in mekaar te zeggen, ik ben dat wel een man maar heb wat dat betreft twee linker handen!! haha.

Kan me nog goed herrineren, ik had een schoenen kastje voor in de gang! helemaal in mekaar gezet netjes netjes dacht ik.. tot de deur er tegen aan kwam en het hele kastje uit mekaar viel!! hahaha ik was zooo gefrustreerd, ik dacht het nog wel zo goed gedaan te hebben Clown Bloos ik ga meestal naar romameubels. die komen het kant en klaar afleveren! is beter voor me hart haha.

[edit] woord vergeten [/edit]
Laatst bijgewerkt door Navidad op 25-09-08 13:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 13:30

Zie vorige pagina, Navidad Haha!

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 13:35

Sheran schreef:
Zie vorige pagina, Navidad Haha!

heb gelijk even me bericht met een woord geedit.

*schud hand* haha

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 13:39

yep hier nog iemand niet into ikea! Haha!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 13:48

ik haat de ikea ook echt en vind het alleen maar rommel wat ze verkopen..

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 14:02

ik vind de ikea wel leuk om af en toe iets te kopen,
mijn bed, klerenkast, bureau, nachtkastje en nog een ander kastje voor troep waar mijn tv opstaat en zo, dat komt van Morris meubel, net iets meer kwaliteit. Bij mijn zusje komt wel weer alles van de Ikea, maar voor bakjes en spiegels en zo(decoratie) vind ik de ikea een hele leuke winkel!
binnenkort maar weer is naar toe gaan Haha!
het eten is ook altijd wel lekker!

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 14:15

alja schreef:
ik haat de ikea ook echt en vind het alleen maar rommel wat ze verkopen..

Haha! Gelukkig maar dat smaken verschillen..

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 14:19

ik vind ikea altijd zo.. typisch ikea.. weetnie, het doet me altijd denken aan felle kleurtjes en plastic:P Ik denk dat ik er opzich best een x iets leuks zou weg kunnen halen, maar gek ben ik er dus echt niet op.. ( ook gewoon omdat IEDEREEN zon beetje Ikea fan is, niets meer aan is het dan:) )

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 14:41

@ Pinuts, denk dat het is bij de meeste mensen! Dit omdat iedereen het heeft! Maar leuk blijft het wel.....

AL zou ik zelf ook niet de grote dingen er weg halen. ( Vooral niet de dingen van de badkamer Tong uitsteken)

San_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 15:48

Ik werk (ook) bij IKEA Haha! In Utrecht, bij o.a. de kassa.

daantje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 15:53

Bij IKEA kun je echt vet lekkere dingen kopen. Allemaal zweedse hapjes en nog veeeeeel meeeeerr Haha!

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 15:53

als mijn ouders naar de ikea gaan ga ik altijd mee Haha! gewoon super daar!

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 15:55

`Mijn kamer bestaat ook uit Ikea Huilen van het lachen Ikea-bed, Ikea ladekast, Ikea-kledingkast, Ikea-gordijnen.. Nagelbijten / Gniffelen Meer staat er niet in.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 16:48

Mijn halve huis is ikea.. Laminaat, bed, kledingkast, ladenkasten, bankstel, salontafeltjes, veel decoratie... Is allemaal van de ikea Haha! Als je hier ikea zegt stort de boel in geloof ik ROFL

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 16:59

In Eindhoven is een echtpaar wat elke dag bij de Ikea ontbijt voor €1,- pp *LOL*

Ik vind Ikea leuk, de prijs/kwaliteit verhouding is goed en ze hebben veel basic dingen die je dan naar eigen smaak kunt combineren. Daarbij zijn de dingen die je in elkaar moet zetten wel zó duidelijk uitgelegd, dat ik dacht dat iedereen dat wel kon Clown ( behalve het Ikea Stapelbed dan *LOL* )

Begin van de maand reden we door Zweden en wilde ik langs de Ikea, maar vriendje was bang dat we dan de rest van de vakantie het bed vol met dozen stond Clown

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 17:03

Pefect de ikea!!
Ik heb er niet alles van, het is meer een mengelmoesje wat ik in huis heb staan. mijn banken zijn wel van de ikea en ben ik ze zat, koop ik een andere hoes. Ziet er weer heel anders uit!
Mijn kinderkamer wordt wel helemaal van de ikea.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 18:07

laminaat van de ikea is echt briljant!!! Hebben wij ook en na 2 jaar nog geen vlekje of krasje te zien! Beetje antieke kleur ipv dat plastic Haha!
Verder vind ik de ikea meubels ook niet zo denderend (behalve 1 badkamerlijn met glas en zwarte omlijsting) omdat ik ook niet van dat "goedkope" uiterlijk houd, ik ben dol op koloniale en mooie oude houten meubels. Maarja mn studentenbudget en mn smaak botsen nog wel eens! En dan is ikea een mooie uitkomst!

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 18:09

Ikea is cool alleen de bezorgdienst is dom we hebben onze keuken 1,5 keer geleverd gekregen we hebben nog steeds extra seurtjes etc Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 18:09

Aah ik hou ook van ikea-dagjes. Haha! Heerlijk rondlopen, alles bekijken, wat kopen en dan lekker eten. Lovers

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 21:38

Ik ben net terug en ik heb het netjes gehouden...een grote plantenpot, een lamp en een hele grote foto van een roos....die was afgeprijsd en ik had nog iets nodig voor boven m'n eettafel. Hij past helemaal perfect bij de rest, dus ik MOEST em hebben Ja

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 21:47

Ik haal ook zo af en toe dingen bij de ikea. Eerder nog grote dingen zoals bank, tafel ed maar nu vooral kleine dingen als fotolijstjes enz.
Vind het wel leuk om er zo af en toe heen te gaan en leuke dingen te zien. Ik ga dan naar Amersfoort.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 21:53

Meubels moeten voor mij vooral praktisch en functioneel zijn en dat zijn ze bij Ikea. Maakt me echt helemaal niets uit dat er meer mensen zijn die ze hebben, ik geef er zelf wel een persoonlijk tintje aan als ik dat nodig vind.

En ook ik kom nooit met lege handen naar buiten bij Ikea. Behalve als ik met een of twee dingetjes bij de kassa sta en er staan gigantische rijen. Dan leg ik het spul terug en dan koop ik alsnog iets op de food-afdeling. Clown

Op vakantie in Zweden ben ik bij drie Ikea-filialen geweest: in Göteborg, Malmö en Stockholm. Tja, je komt erlangs, je hebt degene bij je bij wie je op dat moment logeert en je moet nog ff lunchen of je avondeten regelen... Dan is de keus snel gemaakt. Tong uitsteken

In Nederland hangen ze enorme platen op met daarop foto's op van Zweedse huisjes om een Zweedse sfeer te creëren. In Zweden hoef je alleen maar uit het raam te kijken voor hetzelfde effect. Haha!

marimba

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 22:02

ik ben ook een ikea hoofdsponsor, lekker shoppen voor weinig geld en ook een goede kwaliteit.

en dan ook nog ff langs de food market.

nog een paar jaar en dan kan ik met de fiets naar de ikea in zwolle

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 22:04

marimba schreef:
ik ben ook een ikea hoofdsponsor, lekker shoppen voor weinig geld en ook een goede kwaliteit.

en dan ook nog ff langs de food market.

nog een paar jaar en dan kan ik met de fiets naar de ikea in zwolle

ik hoop dat die nog komt.
Zou jaren geleden al worden gebouwt... Clown