Net zoal nog vele andere site's.. Behalve Bokt..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

MissHaffie schreef:Bovendien was ik de enige die zoveel tussenuren had
)
Maar dat is natuurlijk niet de bedoeling want op school moet je werken. En je vrienden hebben heus niet altijd toevallig ook een tussenuur. Hyves en msn zijn toch leuker dan het hele uur helemaal niks kunnen doen. botje schreef:Voila, je zegt het zelf. Ik vermoed dat jouw geval meer de uitzondering is dan de regel. Zo veel tussenuren vind ik zelf ook niet kunnen.
Overigens vind ik het geen logisch oorzaak gevolg verband: als we niks te doen hebben gaan we maar rottigheid uithalen. Zeker niet op 4 havo.
....

'
maar goed)marleen_usar schreef:Mijn dochter van 14 mag niet meer op hyves van mij, wat een gezeik komt daar van zeg.Allemaal geleuter en het gaat nergens over, van de week is ze tegen de grond gesmeten door iemand die niet eens op school zit bij haar.Ik haat jou, en bla bla bla.Komt allemaal van dat hyves.

marleen_usar schreef:Mijn dochter van 14 mag niet meer op hyves van mij, wat een gezeik komt daar van zeg.Allemaal geleuter en het gaat nergens over, van de week is ze tegen de grond gesmeten door iemand die niet eens op school zit bij haar.Ik haat jou, en bla bla bla.Komt allemaal van dat hyves.
marleen_usar schreef:Iemand van school had gestookt en had tegen die persoon gezegd je moet op hyves eens kijken bij haar profiel,dat deed die persoon en vond het na aanleiding daar van nodig haar tegen de grond te smijten.
! kan je gewoon op hyves
JorisDy schreef: