Verder heb ik een beetje x-benen en zijn mijn benen niet even lang en loop ik een beetje op de buitenkant van mijn voeten
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Verder heb ik een beetje x-benen en zijn mijn benen niet even lang en loop ik een beetje op de buitenkant van mijn voeten
Het ook vaak last van me heupen, knieen en enkels dus daar zal het ook wel aan liggen. 

Edit; ik loop/zit/sta/lig altijd met een compleet rechte rug, rare afwijking van mij. Ik loop dus ook loodrecht. Verder heb ik altijd mijn ecco's aan, op andere schoenen kan ik hooguit 5 min lopen door pijn in mijn voeten.

En ik heb het idee dat ik onwijs lomp loop.
Op jodhpurs iig zekerweten erg lomp!

Maartje1990 schreef:iedereen die naar binnen loopt met z'n voeten hebben jullie dan geen steunzolen ofzo? Mijn voeten zijn namelijk ook naar binnengezakt en als ik mijn steunzolen niet in heb loop ik ook met m'n voeten naar binnen.

Maartje1990 schreef:iedereen die naar binnen loopt met z'n voeten hebben jullie dan geen steunzolen ofzo? Mijn voeten zijn namelijk ook naar binnengezakt en als ik mijn steunzolen niet in heb loop ik ook met m'n voeten naar binnen.

mensen vragen regelmatig of ik spierpijn heb ofzo.. 'nou nee, dat is gewoon mijn loopje'