Ik heb dus vele vrienden en heb wel dat er momenten zijn dat ik meer deel met een persoon dan met een ander.bv van november tot maart ging ik van donderdag tot zaterdag met een vriendin uit en twas super we belde veel zagen elkaar en wisten alles van elkaar nu heeft ze een vriendin (ze is idd lesbo) en tja die woont aan de andere kant van NL dus is ze veel daar.zie haar nu dus zelde laaste x dat ik dr zag was het weekend na pinkersteren!! maar wie weet zien we elkaar dalijk weer dagelijks. zo gaat dat nu eenmaal
ik heb 3 ECHT ECHT goede vriendinnen en de 4de zie ik helaas niet meer.
2 ken ik sins mn 4de levensjaar en waren mn eerste echte vriendinnetjes (2lingzusjes) momenteel zie ik ze zelde of nooit. belle af en toe maar als we elkaar zien is het alsof we elkaar een uur geleden nog gezien hebben. dat we het nu eenmaal druk hebben (de een werkt/school en woont samen maar wel in de buurt, de ander woont weer thuis en zoekt nu weer huisje met dr vriendje. en woont nu dus weer ff verder weg) toen ze toen dr tijd verhuizde is er wel een kleine breuk in gekomen omdat ze gewoon niet meer 15 min ver weg woonde....maar zie ze nog steeds als mn beste vriendinnen
dan eentje die ik ken sins mn 6de levensjaar en dat is tot mn 16de mn buurmeisje geweest. nu ben ik verhuist maar 1x per week komt ze toch zeker hierheen als niet meer is.Ik merk wel duidelijk dingen die verandert zijn we groeien een beetje uit elkaar maar als je er moeite voor doet lukt het zelfs als je helemaal niet meer op elkaar lijk...Ook zij is mn beste vriendin nog steeds
Dan een schoolvriendinnetje waarmee ik vroeger (toen het nog geen zoenen was enzo) zelfs het zelfde vriende had op de zelfde tijd haha die zag ik iedere dag!!! van de morge 8 uur tot de avond tussen 20 en 23 uur en int weekend en vakantie's bleef ze slapen. Nu kreeg ze een vriendje en was zo klef altijd dat ik na 2 maanden wat afstand heb genomen toen ging ze samen wonen en verhuisde wat verder weg. dan verhuis ik nog eens en komt ze nog vaker langs. en opeens is het school werk stage vriend, huishoude, zwanger worde en nu een kindje. moeten weer afspreken maar als je elkaar lang niet gezien hebt is dat altijd moeilijk
al vind ik het niet erg als ze zou zitte schoonmaken in tussentijd.(wat vroeger niks uitmaakte mja als je elkaar lang niet gezien hebt heb je toch het idee tijd voor iemand te moeten maken)nja ik denk dus dat het wel bestaat, afhankelijk van wat jij verwacht van een ander.
verwacht jij dat ze je minstens 1x per week ziet of accepteer je het ook als ieder even zijn leven lijd voor een tijd.als de een niet belt ondanks dat ze het zegt doe jij het dan... tis net als een relatie de gene die er het beste in is moet het doen! kan soms oneerlijk overkomen dat jij je meer moeite ervoor doet vergeleken met de andere partij maar die is er gewoon niet goed in. als je ze confronteerd dat men uit elkaar groeit zie je vaak dat ze op huilen staan. bij die 2ling moet ik ECHT ECHT alles doen. bellen, afspreken enc want hun vergeten het gewoon door hun drukke leven. nouja kan ik kiezen laat ik een 12jarige vriendschap zomaar varen of doe ik me er dan maar moeite voor en accepteer hoe het nu is.
Ik kan een vriendin een jaar niet zien is ze me niet minder waard voor....
Al mis ik nu ff ook die vriend/in waarmee ik ALLES bespreek. bedoel kan ze allemaal in mn tel opbellen afspreken en praten maar iemand waar je dat altijd mee doet, die jou levend dagboek is mis ik de afgelopen paar maandjes ook wel. maar komt wel weer...
IIG weet ik dus ZEKER dat het bestaat afhankelijk aan de eisen die men aan elkaar steld en hoeveel moeite je ervoor doet.
Mn moeder is nu 47 en dr beste vriend kent ze vanaf dr 17de jaar. dr beste kent ze vanaf dr 14de jaar. alles kan!
Knuf voor Sence!
.