Ik heb ook een werkmail: uh ja we hebben nog heel veel opdrachten die we maandag terug willen, kunnen jullie daar misschien morgen of maandag toch aan werken?
Wat denk je zelf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zebrastreep schreef:Ik bedenk nu pas dat mijn koptelefoon noise canceling heeft. Dat werkt behoorlijk goed als de buurman zijn vriendjes weer over de vloer heeft.
Inmiddels ben ik wel op het punt dat ik binnenkort even langs ga. Een beetje muziek is ok, maar dagelijks lijkt mij niet nodig.
Dan kan hij beter met zijn vrienden naar een plek gaan waar er net van dat soort type mensen wonen.
Ik probeer mij er niet aan te ergeren want dat maak het er niet beter op.
paddington schreef:Zebrastreep schreef:Ik bedenk nu pas dat mijn koptelefoon noise canceling heeft. Dat werkt behoorlijk goed als de buurman zijn vriendjes weer over de vloer heeft.
Inmiddels ben ik wel op het punt dat ik binnenkort even langs ga. Een beetje muziek is ok, maar dagelijks lijkt mij niet nodig.
Dan kan hij beter met zijn vrienden naar een plek gaan waar er net van dat soort type mensen wonen.
Ik probeer mij er niet aan te ergeren want dat maak het er niet beter op.
Ik herken je gevoel volledig!
Probeer er ook niet aan te ergeren maar mijn buren zijn gewoon aso'smet hun prut muziek.