fjordjes schreef:Eendenkroos. Wat een rommel is dat zeg
Ik heb hier te lang naar zitten kijken voor het kwartje viel.
Een denk roos. Ik denk wtf..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cursebreaker schreef:Dankjewel, naar zoiets was ik inderdaad ook naar aan’t kijken!
Maar ik had een beetje verder moeten kijken als m’n neus lang is want ik heb net op de Amerikaanse amazon gekeken en daar is het product qua aanschaf dus een stuk goedkoper sowieso. Met verzending erbij en taxes zit ik dan onder het bedrag als wat ik kwijt zou zijn als ik het via iemand in DL doe met doorsturen. Alleen moet ik nu wel nog import betalen, maar dat vind ik nog te overzien (product zelf kost omgerekend 13e, verzending was 15e) en het wel waard met Hoe graag ik het wil hebben![]()
Dus nu via DL toch nog iets proberen te regelen is denk ik een beetje overbodig en extra omslachtig want het zal qua uiteindelijke kosten wel op hetzelfde uitkomen zoietsIk ging er automatisch vanuit dat als Amazon DE en UK het niet zou leveren, dit bij de US ook zou zijn maar dat is niet zo (gelukkig). Dus ik denk dat het goedgekomen is nu
![]()
Ga dat wat je hierboven zette wel even onthouden mocht het nog eens van pas kunnen komen in de toekomst. Normaliter kan ik via amazon DE wel prima spullen kopen en gewoon laten bezorgen, maar in dit geval komt het denk ik omdat het product via US moest komen. Geen idee waarom het dan wel in de UK en DL beschikbaar is maar goed haha.
nevica schreef:Oh nee mijn andere buurmeisje, die dus aan de andere kant van deze woont, en ik hebben er allebei al iets van gezegd dus ze hebben gewoon schijt ofzo. Ik heb de muziek al aan, heb een goede subwoofer die een stuk harder kan klatsen.
Note; overige buren weten dat ze mij gewoon kunnen appen als de muziek uit moet hoor, ik ben een prima buur.
nevica schreef:Oh nee mijn andere buurmeisje, die dus aan de andere kant van deze woont, en ik hebben er allebei al iets van gezegd dus ze hebben gewoon schijt ofzo. Ik heb de muziek al aan, heb een goede subwoofer die een stuk harder kan klatsen.
Note; overige buren weten dat ze mij gewoon kunnen appen als de muziek uit moet hoor, ik ben een prima buur.
Hutcherson schreef:nevica schreef:Oh nee mijn andere buurmeisje, die dus aan de andere kant van deze woont, en ik hebben er allebei al iets van gezegd dus ze hebben gewoon schijt ofzo. Ik heb de muziek al aan, heb een goede subwoofer die een stuk harder kan klatsen.
Zet het muziekje van carnaval festival aan. Ben benieuwd of ze m dan nog omhoog krijgen qua concentratie
Schuur_ schreef:Ok, ik heb nog altijd een punt wb mijn vriend maar PMS maakt me een monster.
Dus nu heb ik best een rotreactie gegeven maar wil niet als eerste weer wat sturen![]()
Verhaal is: ik ben geslaagd voor iets wat minder dan 30% van de mensen lukt die er aan starten binnen een jaar en ik kon niet naar hem komen door werk. Hij is niet naar mij gekomen omdat hij vond dat hij bier moest drinken op een buurt bbq én is gewoon een halve dag/nacht van de radar geweest terwijl ik dus in mijn uppie zat te vieren.