Rennie89 schreef:Mn peperdure wortelkanaal behandeling kies van 800 euro van een maand oud is zojuist door midden gebroken door een stukje vlees
Zo auw

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Telpeva schreef:Niet een ergernis maar een update, eerder dachten jullie ook al lief mee dus misschien vinden jullie een update ook interessant. Na 2 jaar te horen hebben gekregen dat opereren niet mogelijk is en dat het een kwestie is van leren omgaan met de beperking, kwam de chirurg vanmiddag met de opmerking dat hij nu wel iets ziet in opereren. Met 2 kapotte armen leven is best wel heel poedersuiker dus nu vind hij het de moeite van het proberen wel waard, eerder vond hij het risico op permanente schade te groot.
Binnen een paar weken word ik geopereerd, de kans op een vorm van verbetering is 80% (volledig herstel durf ik niet op te hopen, maar verbetering zal al zo tof zijn...). De overige 20% kans bestaat uit geen verandering of permanente schade. Beetje spannend maar ik ga het toch laten doen.
Ergernis, nu weet ik niet wat ik moet met de wmo, ik ga maandag maar weer contact met ze opnemen erover. Ben benieuwd of ze de keutel gaan intrekken en ik dan toch geen recht ga hebben op financiële hulp voor een scootmobiel omdat de chirurg nu opeens wat anders zegt. Zo veel gedoe dit allemaal
Ineke2 schreef:Telpeva schreef:Niet een ergernis maar een update, eerder dachten jullie ook al lief mee dus misschien vinden jullie een update ook interessant. Na 2 jaar te horen hebben gekregen dat opereren niet mogelijk is en dat het een kwestie is van leren omgaan met de beperking, kwam de chirurg vanmiddag met de opmerking dat hij nu wel iets ziet in opereren. Met 2 kapotte armen leven is best wel heel poedersuiker dus nu vind hij het de moeite van het proberen wel waard, eerder vond hij het risico op permanente schade te groot.
Binnen een paar weken word ik geopereerd, de kans op een vorm van verbetering is 80% (volledig herstel durf ik niet op te hopen, maar verbetering zal al zo tof zijn...). De overige 20% kans bestaat uit geen verandering of permanente schade. Beetje spannend maar ik ga het toch laten doen.
Ergernis, nu weet ik niet wat ik moet met de wmo, ik ga maandag maar weer contact met ze opnemen erover. Ben benieuwd of ze de keutel gaan intrekken en ik dan toch geen recht ga hebben op financiële hulp voor een scootmobiel omdat de chirurg nu opeens wat anders zegt. Zo veel gedoe dit allemaal
Ik zou even de operatie afwachten dan en de wmo hiervan op de hoogte stellen dat je van plan bent deze operatie te ondergaan. Ze zullen de aanvraag even op on hold zetten tot na je operatie, dat is logisch. Een nieuwe aanvraag indienen zal niet hoeven verwacht ik, maar ze zullen wel updates verwachten wat ook weer logisch is
Heel veel succes met de operatie, ik duim zo dat hij slaagt!
Rennie89 oei dat is echt niet grappig nee
Roosch schreef:Rennie89 schreef:Mn peperdure wortelkanaal behandeling kies van 800 euro van een maand oud is zojuist door midden gebroken door een stukje vlees
Oooooh wat een hel!
Ik leef met je mee. Ik heb gisteren de rekening afgetikt van de wortelkanaalbehandeling. Wat een nachtmerrie als ie dan doormiddenbreekt!