Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 21:17

Rennie89 schreef:
Mn peperdure wortelkanaal behandeling kies van 800 euro van een maand oud is zojuist door midden gebroken door een stukje vlees :7

Zo auw :wow:

iirrssjjee

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 21:30

Half uur in de auto gezeten om naar een goede schoenenzaak te gaan voor ons zoontje wat nu begint met lopen. Kom je daar aan, een of andere chagrijnige vent die er geen zin in heeft en zegt; nee zijn maat hebben we niet. Ik zou lekker naar een kledingwinkel gaan en daar gewoon zachte slofjes kopen. Gast, die wil ik niet, het is echt om buiten te gaan wandelen/spelen, die slofjes houden geen stukjes glas oid tegen.... Gelukkig naar een Outlet (die veel dichterbij huis is) van dezelfde keten gegaan en daar heel lief en vriendelijk geholpen! Alleen wat minder keuze... Toch gek dat ze daar vroeg of we al bij bovenstaande locatie waren geweest, omdat ze daar ook goed helpen enz.... Dus meteen maar gezegd dat we voor niks daar stonden en er ook niet meer naar teruggaan.

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 21:38

De enorme keuze in stofzuigers! Ik heb een Kirby die al ruim 25 jaar meegaat maar nu wel echt af is. Heeft zijn geld wel opgebracht…
Er zijn er nu ook die meteen dweilen; lijkt me handig. Maar moet natuurlijk ook gewoon de bank mee kunnen stofzuigen. Oh ja ook een hepa filter vanwege allergie. Mèn wat een keuze. Veel te veel soorten :+ !

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 21:46

Rennie89 schreef:
Mn peperdure wortelkanaal behandeling kies van 800 euro van een maand oud is zojuist door midden gebroken door een stukje vlees :7

Ooh nee! -O-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 22:09

Telpeva schreef:
Niet een ergernis maar een update, eerder dachten jullie ook al lief mee dus misschien vinden jullie een update ook interessant. Na 2 jaar te horen hebben gekregen dat opereren niet mogelijk is en dat het een kwestie is van leren omgaan met de beperking, kwam de chirurg vanmiddag met de opmerking dat hij nu wel iets ziet in opereren. Met 2 kapotte armen leven is best wel heel poedersuiker dus nu vind hij het de moeite van het proberen wel waard, eerder vond hij het risico op permanente schade te groot.
Binnen een paar weken word ik geopereerd, de kans op een vorm van verbetering is 80% (volledig herstel durf ik niet op te hopen, maar verbetering zal al zo tof zijn...). De overige 20% kans bestaat uit geen verandering of permanente schade. Beetje spannend maar ik ga het toch laten doen.

Ergernis, nu weet ik niet wat ik moet met de wmo, ik ga maandag maar weer contact met ze opnemen erover. Ben benieuwd of ze de keutel gaan intrekken en ik dan toch geen recht ga hebben op financiële hulp voor een scootmobiel omdat de chirurg nu opeens wat anders zegt. Zo veel gedoe dit allemaal

Ik zou even de operatie afwachten dan en de wmo hiervan op de hoogte stellen dat je van plan bent deze operatie te ondergaan. Ze zullen de aanvraag even op on hold zetten tot na je operatie, dat is logisch. Een nieuwe aanvraag indienen zal niet hoeven verwacht ik, maar ze zullen wel updates verwachten wat ook weer logisch is :)

Heel veel succes met de operatie, ik duim zo dat hij slaagt!

Rennie89 oei dat is echt niet grappig nee

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 22:19

Dat mijn kat die ik vorig jaar heb geadopteerd uit het asiel nog steeds met haar chip bij het asiel geregistreerd staat.
Ik ben in staat om de rekeningen naar hun door te sluizen, zij zijn echter als je het zo bekijkt nog steeds eigenaar...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 22:23

Jij moet zelf je kat op naam zetten?

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 22:29

_San87_ schreef:

Nee dat zouden hun doen werd mij gezegd door het asiel

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 22:32

purny schreef:
_San87_ schreef:

Nee dat zouden hun doen werd mij gezegd door het asiel

Ow. Ik heb dat zelf moeten doen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 22:41

Ik ook, online.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 22:49

Ik zal ze morgen eens mailen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 22:53

Ik moest dat ook zelf doen bij mijn dieren hoor.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 22:57

In principe zelf doen. Ik gok dat de kitten kopers ook nog steeds niet overgezet hebben dus ze staan nog steeds bij mij geregistreerd. Ik ga ook niet achteraan heb het bij de verkoop doorgegeven. :=

Ik twijfel om vervolg procedure in gang te zetten wat na doelgroep register komt. Uwv en reïntegratie willen eigenlijk advies doelgroep register naast zich laten liggen. En een kant op te duwen die geen lange termijn herstel gaat geven.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 23:09

Waarom twijfel je dan?

Ik was net naar de wc geweest. Lig in bed en moest weer naar de wc :roll:
Ben maar gegaan, anders slaap ik helemaal niet meer.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 23:42

Of het eigenlijk wel echt nodig is. Tot hoever ga ik het laten komen. Of gewoon eerst bespreken met contact persoon Uwv als daar al iets mee te bespreken is.

Met zoals nu ben ik eigenlijk nog ziek en dan willen praten om aan het werk te gaan. Iets klopt niet. Lijkt mij eerst beter worden en dan praten.

netjuh6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-23 00:29

fleurtjeuh schreef:
Schijnt goed te werken als je zegt dat je onder toezicht\curatele staat.
Dan mogen ze geen zaken met je doen.
Tenminste, zo heb ik het ooit begrepen

Klopt helemaal!

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-23 01:00

Ineke2 schreef:
Telpeva schreef:
Niet een ergernis maar een update, eerder dachten jullie ook al lief mee dus misschien vinden jullie een update ook interessant. Na 2 jaar te horen hebben gekregen dat opereren niet mogelijk is en dat het een kwestie is van leren omgaan met de beperking, kwam de chirurg vanmiddag met de opmerking dat hij nu wel iets ziet in opereren. Met 2 kapotte armen leven is best wel heel poedersuiker dus nu vind hij het de moeite van het proberen wel waard, eerder vond hij het risico op permanente schade te groot.
Binnen een paar weken word ik geopereerd, de kans op een vorm van verbetering is 80% (volledig herstel durf ik niet op te hopen, maar verbetering zal al zo tof zijn...). De overige 20% kans bestaat uit geen verandering of permanente schade. Beetje spannend maar ik ga het toch laten doen.

Ergernis, nu weet ik niet wat ik moet met de wmo, ik ga maandag maar weer contact met ze opnemen erover. Ben benieuwd of ze de keutel gaan intrekken en ik dan toch geen recht ga hebben op financiële hulp voor een scootmobiel omdat de chirurg nu opeens wat anders zegt. Zo veel gedoe dit allemaal

Ik zou even de operatie afwachten dan en de wmo hiervan op de hoogte stellen dat je van plan bent deze operatie te ondergaan. Ze zullen de aanvraag even op on hold zetten tot na je operatie, dat is logisch. Een nieuwe aanvraag indienen zal niet hoeven verwacht ik, maar ze zullen wel updates verwachten wat ook weer logisch is :)

Heel veel succes met de operatie, ik duim zo dat hij slaagt!

Rennie89 oei dat is echt niet grappig nee

En als je de operatie benoemen aan de wmo even achterwege laat? Want de doorlooptijd van de wmo is al veel te lang. Dus dat je dat keuteltje lekker zn gang even laat gaan?

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-23 02:30

flat gebouw op ong 100 meter afstand met een feestje, ie-de-re week weer. Ben blij er niet naast te wonen maar kan het hele gesprek mee luisteren, de dráma, waar halen ze de tijd vandaan. Deur van het balkon ook wagewijd open en de schelle stem van die vrouw, :brr: Beetje te overprikkelt na vanavond. Zo maar raam dicht en slapen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-23 06:08

Roosch schreef:
Rennie89 schreef:

Oooooh wat een hel! :(:)
Ik leef met je mee. Ik heb gisteren de rekening afgetikt van de wortelkanaalbehandeling. Wat een nachtmerrie als ie dan doormiddenbreekt!

Ik vond mijn wortelkanaal behandeling al duur, ook net begonnen met betalen. Maar dan nog breken ook? := Jemig, hopelijk kan er eat aan gedaan worden.

Ik heb zo slecht geslapen, elk uur wakker geweest. Te moe om te lezen oid, maar gewoon steeds maar half uurtje half in dommelen en weer wakker. Ben er om 4 uur maar uitgegaan...

En het gedoe van verschillende huisartsen. Pas een vervanger gehad waar ik wat medicatie van moest proberen, nieuw en 1 een andere dosis. Na aantal weken mocht ik laten weten of het werkte en zouden recepten aangepast worden. Dat laatste was niet gebeurd kwam ik achter toen ik medicatie opnieuw bestelde dus nu weer gebeld. En dan moet de assistente weer overleggen of ze het recept überhaupt mag veranderen en dan maar afwachten. Moet toch weer gaan bestellen, maar als ze het niet veranderd hebben kan of mag dat officieel niet, want ik hoor nog te hebben volgens hun administratie :+

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-23 06:31

Ik dacht vanmorgen dat er een 1 of ander raar beest in m'n slaapkamer was geslopen....
Ik schrok mij echt helemaal kapot!!

Ik was even vergeten dat beide honden bij mij sliepen en t was vroeg _O-
Dus toen ik mijn benen naast bed gooide, had ik direct jiske aan m'n benen voor een aai. En ik schrok mij dus echt echt kapot _O-

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-23 08:36

Wanneer houd het op met regenen? Ik wil het oud papier aan de weg zetten...

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-23 08:45

fjordjes schreef:
Wanneer houd het op met regenen? Ik wil het oud papier aan de weg zetten...

Zodra als dat je een wens hebt gedaan en alle kaarsjes in 1 x hebt uitgeblazen *\o/*

Gefeliciteerd met je verjaardag

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-23 08:47

Gefeliciteerd.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-23 08:58

Hagelslag _O- :D

Fjordjes gefeliciteerd Y)(^)

fjordjes