Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pimaude schreef:Vind je dat grappig? Ik heb niet benoemd dat niemand over baby's maken praten, maar dat specifiek het stukje wat jij toen schreef, hoe je het je ouder ging vertellen, wel wat ver ging. Flauw dit. Wens je een liefdevol hart toe voor kerst.
Pikkepor schreef:Megane, ben jij mijn Secret Santa geweest?![]()
Je bent Bokker sinds 2006, woont in Friesland, werkt in de zorg, fotografeert en heb okergele letters op mijn eerste kaartje gezet, want dat vind je een mooie kleur![]()
En de sokken had je besteld, maar zijn niet aangekomen?
Jodym schreef:@Jolien87 misschien heb je mijn bericht gemist,
Ben jij mijn santa?
Jolien87 schreef:Jodym schreef:Hmm wil iemand me helpen met de “woord” hint?
Te zien op foto van mijn pakket
Ik kom niet verder dan ziezo pet. Lijkt me niet dat, dat iets is.
Judith_ schreef:Jaaa pakket!![]()
[ [url=m/DR6mBu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij stond bij mijn buren, die er heel flink op gepast hebben! Zo mooi ingepakt, een cadeautje opzich al!
[ [url=m/Mb5Lzo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo veel mooie cadeaus! De peuter gaat zeker blik zijn met zijn cadeaus, paw patrol is perfect!
En hele mooie hangmandjes voor de planten! Die gaan hier zeker een plaatsje vinden, dankjewel!
[ [url=m/ExefNL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik had een sterk voor gevoel aangezien mijn Santa uit t stad kwam. Ik ben zo hard op zoek gegaan naar SS of 55? Ik kon dat niet helemaal plaatsen. Mijn voor gevoel zei Lwdaisy maar ik zocht nog een bevestiging. Tot in eens mijn frank viel gezien de voorliefde voor madeliefjes.Ben jij mijn lieve Santa?