Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 20:49

Appeltje_1 schreef:
Heb helaas geen tape thuis :( (denk ik)

Ook geen afplaktape of kinderpleister (zo een die eigenlijk niet zo goed plakt)? Alle beetjes helpen tot je het kunt laten doen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 20:55

Heel blij dat ik mijn paard aan een vriendin heb kunnen verkopen, maar toch al de hele avond dikke tranen :\

Gelukkig is er wijn.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 21:01

Berdien schreef:
Heel blij dat ik mijn paard aan een vriendin heb kunnen verkopen, maar toch al de hele avond dikke tranen :

Gelukkig is er wijn.

Sterkte :knuffel:

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 21:05

Berdien schreef:
Heel blij dat ik mijn paard aan een vriendin heb kunnen verkopen, maar toch al de hele avond dikke tranen :

Gelukkig is er wijn.

Whut??

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 21:19

Op de snelweg. Net een knooppunt voorbij. Lees iedereen schuift honderd banen naar links en rechts in een paar honderd meter. in de spits.
Komt ik op de juiste snelweg, zie ik een pijl op de matrix bord, dus is wil een baan opschuiven. Men blijft star achter elkaar aan sjokken dus daar kom ik niet tussen.. Als ik 1 auto rechts inhaal zit er een enorm gat. Dus ik besluit dat ik dan maar rechts moet inhalen om daarvoor uit te komen. Geeft de miep waar ik ondertussen naast rij ook ineens gas. Laat ze mij er niet voor en niet achter. := Uiteindelijk er achter gekomen voor de matrix een kruis aangaf.

Snap nog steeds niet vanwaar die felle reactie uit haar kant.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-22 21:26

fotolijstje schreef:
E-mail gestuurd met sollicitatie voor stage.
Elke email pop up die ik krijg word ik zo gespannen maar het blijk dan bokt te zijn ofzo :')

Sorry dat ik niet meer gereageerd heb, hele drukke dag gehad vandaag -O-

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 21:27

xPabloBokt schreef:
fotolijstje schreef:
E-mail gestuurd met sollicitatie voor stage.
Elke email pop up die ik krijg word ik zo gespannen maar het blijk dan bokt te zijn ofzo :')

Sorry dat ik niet meer gereageerd heb, hele drukke dag gehad vandaag -O-

Nee joh!! echt geen probleem hoef je ook niet voor te verontschuldigen

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 21:52

Zo intens overprikkeld van die twee schreeuwlelijken op werk dat ik met knallende hoofdpijn op bed lig. %)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 22:26

Gezin van een vriendin hebben vrij spontaan een kitten gekocht. Natuurlijk zonder in te lezen. Dag later volgens mij pas kattenbak en alles gekocht..
"Halve maincoon maar zonder stamboom dus mogen gratis weg. 'fokker' denkt dat dit een poesje is.. ze zijn ongeveer 8 weken dus mogen nu per direct weg."
Nou alle alarmbellen bij mij gaan af. Waren ook pas 8 weken toen ik zei dat dat de wettelijke leeftijd is dat ze weg mogen..

Beestje is heel leuk en makkelijk gelukkig maar ze heeft vlooien (verbazend!). Druppels gehaald, zagen direct al dode vlooien (uhhu..) en de moeder heeft haar even gewassen met een beetje Dove shampoo, kan dat kwaad? 8)7

De grap is; druppels zijn er gewoon weer af gewassen en nu zijn ze de banketstaaf. Want direct iets nieuws geven is vragen om overdosering.

Vriendin neemt gelukkig verantwoording en volgt mijn tips goed op. Morgen naar de DA waar ze even op hun sodemieter krijgen maar waar poes ook de vaccinaties krijgt.

Ze had trouwens Frontline mee gekregen vanuit de dierenarts.. maar zo ver ik weet zijn de vlooien resistent voor dat middel? Iemand hier een update over toevallig?

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 22:31

Mensen die konijnen in te kleine kooien en allene houden maar zodra je er iets van zegt zijn ze boos want hun konijn is echt wel gelukkig hoor

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 22:39

Ik ben zo moe, maar ik lig op zo’n waakstand dat het gewoon niet lukt om in slaap te komen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 22:49

wyoming schreef:
Ik ben zo moe, maar ik lig op zo’n waakstand dat het gewoon niet lukt om in slaap te komen.

Dikke virtuele knuffel :knuffel:

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 23:09

De laatste weken van mijn zomervakantie opgegeven om keihard te blokken voor een statistiek hertentamen om vervolgens van mijn 4.8 slechts een 5.2 te maken -O-

Terwijl ik die 4.8 had gehaald met helemaal niets leren, geen colleges te volgen (had een bijvak op dezelfde tijd :') ) en heel het tentamen te gokken. HOE DAN? ;(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 23:50

De 15 kilo suiker dat ik gekocht had nu op is. :')

Denk dat ik nog een kilootje of 5 gaat kopen.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 01:29

Ik kan niet slapen. Lig ondertussen al 3 uur op bed

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 07:44

Veel te kort geslapen. Werd wakker van een vrachtwagen die luidruchtig zijn lading aan het lossen was om 7 uur in de ochtend :(

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 08:07

Te veel aan het doen en dus al aantal nachten wakker geworden met hoge koorts en het dus ijskoud of bloedheet hebben en nat van het zweet. Daardoor ook slecht slapen, waardoor ik steeds meer uitgeput raak. Maar ik kan niet nog minder doen :(

Word zo gek van mijn lijf. Houd op met die koorts, daar word je toch alleen maar slechter van

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 08:41

De tas die ik heel graag wilde is niet meer leverbaar. Huilen.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 08:47

Hier ook slecht geslapen :z

Veel pijn in m'n rug, ondanks pijnstillers niet comfortabel kunnen liggen.
Dan hebben we nog een kreupele kat die momenteel even binnen moet blijven die steeds op het bed sprong. Er weer vanaf. Op de verhoging bij het raam, er weer vanaf. Op de stoel, er weer vanaf. Even wat eten. Drinken. Krabben aan de krabpaal. Op bed springen. Van het bed afspringen. Krabben aan de krabpaal. Brokje eten. Weer terug op bed. Linksom draaien. Rechtsom draaien. Toch weer terug linksom. Grapje, weer rechtsom. Gaan liggen. Zichzelf gaan wassen *LIK LIK LIK SMAK SMAK SMAK*

AAAAAAAAAAARGH.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 08:54

wyoming schreef:

:(:)

Mensen due fa-cking langzaam hun hond uit laten.
Onze kleine is sinds de verhuizing nogal van slag en gilt naar alles wat beweegt.

Gaat gelukkig met sprongen beter, maar ik moet geen honden kruisen, dus blijf er netjes op gepaste afstand achterlopen.

Maar.dan.moet.je.niet.2km/h.met.je.kleine.keffertjes .gaan.lopen.

Echt, 3x mijn veters gestrikt, me 6x uitgerekt en een dansje gedaan. Maar ik bleef dichterbij komen. Tot uiteindelijk haar honden voor de verandering naar onze ukkie gingen gillen.
Nou mijn beest weer hysterisch. Onze grote hond ook hysterisch. Vervolgens allebei gelijk kakken. Dus ik met mijn jurkje -die voor de gelegenheid gevoelsmatig aan de korte kant was- tactisch die drollen opruimen terwijl mijn kleine hond uit hysterie maar hordes schoolgaande kleuters op de fiets het leven zuur aan het maken was en onze grote hond dressuurdansjes aan het oefenen was.

Gisteren ookal zo’n tak die een recordpoging moonwalken aan het doen was ofzo.

Je kan het moeilijk verbieden, maar god wat irritant :)) .

(Also, note to myself. Niet om 8.30 in een jurkje de honden op de laan achter de tuin uitlaten :)) )

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 08:55

Oohhh dat is heeeel irritant ja!
Of mensen die een heel bos hebben, maar dan precies de hele route achter je aan blijven lopen.

ROT. OP.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-22 09:07

Net een filmpje op mijn Google Foto's herinnering gekregen van mijn hond die vier jaar geleden is ingeslapen. Wist niet eens dat ik dat filmpje had..

Lekker tranen wegslikken in de trein naar school -O-

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 09:13

Ja zo waren er gisteren op het hondenstrand ook 2 dames met dwergkeesjes (in de vlakke zon) die pontificaal in het midden van het strand gingen zitten met de hondjes aangelijnd. Dus wij konden onze 4 grote honden (2 weims en 2 vizslas) niet loslaten want A: tijdens het spelen gaat het er nogal ruig aantoe en zouden die dames onder het zand gegooid worden en B: niet leuk als onze honden toch op hun keffers af zouden duiken.

Dan denk ik echt, er is zoveel ruimte waar je aan het water kan zitten met je hond aan de lijn en waar andere honden niet los mogen. EN als je per se in het zand wil zitten ipv op het gras, ga dan aan de kant en niet in het midden waarmee je iedereen blokkeert.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 09:15

Een zo'n meid in mijn klas komt altijd te laat, dan mag je de les dus niet in.
Ze vraagt me dus altijd om de aantekeningen. En we zijn nog maar twee weken bezig. Ik vind het niet zo heel erg maar het wordt irritant om het te doen -O-
De volgende keer ga ik gewoon zeggen dat ik ze niet heb

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 10:03

Iemand is er vandoor gegaan met mijn gft kliko.
Het huisnummer en de straatnaam staan erop, echt hoe moeilijk is het om je eigen bak mee te nemen