Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mellow schreef:Wij krijgen elk jaar een briefje in de bus hoeveel kinderen er komen en hoeven maar 1 keer de deur open te doen. Wonen buitenuit. Vind dit echt heel fijn. Weet precies hoeveel ik moet halen en zijn er in 1 x vanaf. Wij wonen dan wel op een leuke buurt wat dat betreft.
Tancreda4 schreef:Mellow, dus dan moet je meedoen? Hebt daar geen keuze in? Bijzonder vind ik dat...
Cayenne schreef:Mellow schreef:Wij krijgen elk jaar een briefje in de bus hoeveel kinderen er komen en hoeven maar 1 keer de deur open te doen. Wonen buitenuit. Vind dit echt heel fijn. Weet precies hoeveel ik moet halen en zijn er in 1 x vanaf. Wij wonen dan wel op een leuke buurt wat dat betreft.
Wauw, kunnen ze dat niet overal invoeren?Ik wist serieus niet dat deze optie bestond!
Mellow schreef:Tancreda4 schreef:Mellow, dus dan moet je meedoen? Hebt daar geen keuze in? Bijzonder vind ik dat...
Nee hoor, dat moet niet.
Maar joh, 1 keer de deur open doen. Wij kennen elkaar allemaal hier, weet hoe de kinderen heten en ken bijna al mijn buren bij naam.
Ik weet precies hoeveel ik moet halen en welke leeftijd de kinderen hebben. Dus hup, zakjes gehaald. Bellenblaas gekocht en een zakje snoep er in en klaar.
Dan zie ik later op FB meerdere kinderen met de Bellenblaas op de foto. Nou dan kan mijn dag niet meer stuk. Kinderen hartstikke blij en ik ook.
Nyaleti schreef:Suliko schreef:Ah gewoon er op los fantaseren en verhalen bedenken tot je fantasieën zo groot en bizar zijn, dat deze jongen nooit aan je verwachtingen kan voldoen en dan knap je er vanzelf op af.
Hahaha dit![]()
Maar fb vertelt me dat hij 9 jaar ouder is, crush opgelost dus