Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 18:48

pien_2010 schreef:
Dat waren mijn man en ik ook. Als het serieus lijkt te zijn dan duidelijke afspraken maken over leeftijdsverschil is mijn tip.
Jij mag lekker jong zijn en hij mag later wat rustiger aan doen en niemand hoeft zich echt aan te passen aan de leeftijd en maak er grapjes over.

Dan kan het heel erg leuk en gezellig zijn en blijven. Zo ga ik bv in oktober een weekend naar mijn vriendin in Parijs . Mijn 66 ste verjaardag vieren. Mijn man, nu inmiddels 81 en een half jaar, kan dat niet meer en wil het ook niet.
Ik verheug me al op onze hereniging.

Grappig, want dat doen we nu al qua dates. Hij leeft nogal snachts ( komt ook door zijn werk) en ik overdag. Hij houd met mij rekening en ik met hem. Gaat eigenlijk vrij automatisch.

En dat is het aparte, voel me bijna een prinses hoe hij mij behandeld, maar het is ook heel realistisch en heel veel respect van beide kanten. Nog nooit meegemaakt.

Dank Pien voor je openheid en je tips, kan ik echt wat mee!

MarocjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 18:53

Hier ook zo’n groot leeftijdsverschil alleen de andere kant op: hij is nog geen dertig.. Maar maken er idd vaak grapjes over.

Muronia

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 18:57

Mooie tips krijg je. Ik zie er ook geen probleem in. Mijn ex-man en ik scheelden ook 10 jaar (hij was ouder). De man waar ik nu mee afspreek is 43 en ik ben 44. Ik moet even wennen aan het idee dat ik ouder ben, maar dat maakt natuurlijk niks uit.

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 19:17

Klinkt als iets waardevols, respect hebben voor elkaar.
Ook leuk de manier waarop jullie elkaar zijn tegengekomen Benzz. Tja en leeftijd zegt verder toch niet zoveel, uiteindelijk is het maar een getal.

MarocjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 19:25

Grappig is dat hè? Ik heb altijd gezegd dat ik niet jonger hoef. Ook geen jongere sekspartners dus toentertijd. Een enkele was 2 jaar jonger dan ik maar das was dan toch niks (en werd ik weer bevestigd in mijn keus :x )

Net als andere ‘eisen’: niet te ver reizen (wat heb je daar nou aan?) Woont deze gewoon 200km verderop _O-

Aan mijn andere eisen voldoet ie ruimschoots (hij is écht een Dominant en heeft veel ervaring) dus dat compenseert het ruimschoots, hahaha

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 19:38

Hebben jullie een D/s relatie of een volledige relatie met D/s erin? :)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 19:45

Marocje schreef:
Hier ook zo’n groot leeftijdsverschil alleen de andere kant op: hij is nog geen dertig.. Maar maken er idd vaak grapjes over.

Dat vind ik interessanter dan ouder. Ik ken zelf ook iemand die 28 is die ik interessant vind. Maar hij lijkt wel wat ouder vind ik.

MarocjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 19:58

Muronia schreef:
Hebben jullie een D/s relatie of een volledige relatie met D/s erin? :)

Nee dat laatste. Echt een relatie maar dus ook sessies (D/s).
Grappige was dat ik daar ook naar op zoek was, een Dominant dus, maar die juiste klik is onwijs lastig te vinden. Ik was juist dominant over hen en dat werkt niet :') .

Dus dat was wel heel gaaf toen we ontdekten dat dit juist zat tussen ons <3

Suzanne F. schreef:
Marocje schreef:

Dat vind ik interessanter dan ouder. Ik ken zelf ook iemand die 28 is die ik interessant vind. Maar hij lijkt wel wat ouder vind ik.

Mijn vriend lijkt ook absoluut ouder. Maar die heeft dus ook veel (levens)ervaring en dat merk je. Hij heeft ook geen vrienden van zijn leeftijd maar minimaal 5 jaar ouder. Maar de echte vrienden zijn zelfs 20/25 jaar ouder.

Jongens van zijn leeftijd zitten toch (meestal) in een andere levensfase: net een eerste huis, vrouw, kindje.. Hij heeft al jaren een eigen huis, s echt carrière gericht en daarnaast verschillende eigen bedrijfjes. Das toch wel een heel verschil dan..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 20:16

Wat leuk om te lezen Benzz!! Hoelang daten jullie al?

Qua leeftijd had ik ze altijd wat ouder. Oke mijn eerste zoen op m'n 14e was met eentje van 22 die wel twee koppen kleiner was :') We lagen in een tent en hij kwam er de volgende dag achter dat ik 14 was. Die lengte weer :')

Mijn ex lijkt ook een stuk ouder, maar is een jaar jonger dan ik. En mijn date van zondag ook 3 of 4 jaar jonger, hangt er vanaf wanneer hij 31 wordt, aangezien ik maandag 34 word.

Ik vind het een prettig idee, die hebben hopelijk wat minder haast zeg maar...

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 20:34

Wat leuk Benzz! :)
Qua leeftijd kijk ik tussen de 25-35. Ben zelf 27.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 20:38

Citaat:
Dank Pien voor je openheid en je tips, kan ik echt wat mee!

Graag gedaan. We hebben het nl echt leuk en dat gun ik jou ook. En natuurlijk is het leuker om dezelfde relatie te hebben met een man die bijna even oud is, maar het is niet anders en we hebben het erg leuk!!

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 20:49

Hier ook een groot leeftijds verschil, 18 jaar.
Maar vanaf het begin gelijkwaardig en respectvol.
Vrij gelijke levensfases, geen kinderen in het spel, geen eigen huis etc.
Dus dat voorkomt alweer enige mogelijke afhankelijkheid enzo.
Iedereen schat mijn vriend standaard 10 jaar jonger dus de meeste zien wel wat leeftijdsverschil, maar niet zo veel

MarocjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 21:04

fleurtjeuh schreef:
Hier ook een groot leeftijds verschil, 18 jaar.
Maar vanaf het begin gelijkwaardig en respectvol.
Vrij gelijke levensfases, geen kinderen in het spel, geen eigen huis etc.
Dus dat voorkomt alweer enige mogelijke afhankelijkheid enzo.
Iedereen schat mijn vriend standaard 10 jaar jonger dus de meeste zien wel wat leeftijdsverschil, maar niet zo veel

Bij jullie valt het idd ook niet zo op nee.

Jullie hebben ons ook gezien: hij ziet er ouder uit en ik jonger :D

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 21:24

Janine, we kennen elkaar een maand of 2 en daten nu een maand denk ik? Wat wel scheelt is dat we op loopafstand wonen van elkaar.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 21:31

Wat leuk zeg! Lekker van genieten!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 21:35

Genieten is zo belangrijk.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 22:15

Wat heerlijk Benzz! Lekker van genieten, dat leeftijdsverschil vind je wel een weg in als de liefde echt is en de relatie goed. Hier ook 13 jaar leeftijdsverschil (ik ben jonger) en daar merken we niets van.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 15:35

Wat een fijne respectvolle verhalen. Heerlijk om te lezen en ik geniet met jullie mee van jullie geluk(jes) <3

Hier gisteren een Breezedate. Toen ik aankwam bleek hij een bosje bloemen en een reep milka voor me te hebben meegenomen. Echt zo lief en attent.
Leuke kerel ook! Er komt nog een tweede date.

Nemen jullie iets mee als cadeautje op de eerste date? Of is dat iets voor de man? Of gewoon niet doen?
Ik kom altijd alleen met mezelf (dat is al cadeautje genoeg :+, flauw grapje), maar vroeg me gisteren af of ik ook iets had moeten meenemen.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 15:37

Nee joh, vind ik zelf overdreven maar goed een ander ziet het waarschijnlijk als respectvol/attent/ouderwets etc :-)

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 16:00

Bij de eerste dates waarbij je ergens wat gaat drinken neem ik nooit iets mee. Mij te vaak gebeurd dat het zo vreselijk tegenviel dat de date nog geen 10 minuten duurde. Als ik naar iemand zijn huis ga dan neem ik meestal een flesje wijn mee.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 17:02

Zonnetje81 schreef:
Nee joh, vind ik zelf overdreven maar goed een ander ziet het waarschijnlijk als respectvol/attent/ouderwets etc :-)

Zo sta ik er ook in idd... zou er ook totaal niet mee om kunnen gaan en mezelf verplicht voelen om een tweede date af te spreken.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 17:11

assie schreef:
Wat een fijne respectvolle verhalen. Heerlijk om te lezen en ik geniet met jullie mee van jullie geluk(jes) <3

Hier gisteren een Breezedate. Toen ik aankwam bleek hij een bosje bloemen en een reep milka voor me te hebben meegenomen. Echt zo lief en attent.

Nemen jullie iets mee als cadeautje op de eerste date? Of is dat iets voor de man? Of gewoon niet doen?
Ik kom altijd alleen met mezelf (dat is al cadeautje genoeg :+, flauw grapje), maar vroeg me gisteren af of ik ook iets had moeten meenemen.

Als mannen cadeautjes geven is dat hun taal van de liefde.
Een ander biedt aan om even te helpen met het een en ander of iets voor je te doen (is ook een taal van de liefde). Een derde zegt gelijk dat ie je wel of niet leuk vindt (praten en zeggen ik hou van je is, zijn taal van de liefde).

Dus accepteer het gewoon en zoek er niets achter. Dat is ook de ander accepteren zoals hij of zij is.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 17:21

Zonnetje81 schreef:

Vind ik zelf ook! :)

Als je al een paar keer vaker hebt afgesproken, vind ik het een ander verhaal.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 17:42

pien_2010 schreef:
assie schreef:

Als mannen cadeautjes geven is dat hun taal van de liefde.
Een ander biedt aan om even te helpen met het een en ander of iets voor je te doen (is ook een taal van de liefde). Een derde zegt gelijk dat ie je wel of niet leuk vindt (praten en zeggen ik hou van je is, zijn taal van de liefde).

Dus accepteer het gewoon en zoek er niets achter. Dat is ook de ander accepteren zoals hij of zij is.

Als je iemand niet kent?

Wat geef je dan nog na een half jaar?

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-24 18:09

Hier nogsteeds een erg leuke match met een jongen via Badoo. We hebben lekker uitgebreide gesprekken. Enige nadeel daarvan vind ik soms dat ik dan het gevoel krijg dat ik later tijdens de eerste date niks meer te vertellen heb ofzo :')