Prairy schreef:Ik heb gisteravond een nieuw pleegkind in mijn tuin gevonden.
[ [url=m/dl2VhF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ach nee dat angstige koppie!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Och wat een hummeltje![]()
Gisteren in de trein naar huis kwam er plots een moeder achter me zitten met 2 kinderen. Er kwam een nogal aanwezige geur direct mijn kant op en jawel... Beide kinderen zaten met een bak (stinkende) friet op schoot. Niet alleen meurde de hele wagen in no time naar frietvet, ik kon ook heerlijk meegenieten van luid gesmak. Met mond dicht eten was ook niet aan de orde.
Na 2 stations moesten ze eruit maar zijn wel door de treinbegeleider berispt dat dit niet kan. Zeker niet in een volle spitstrein waar ze overduidelijk hinder gaven.
mellanion84 schreef:pft afgelopen weekend naar de bios geweest met vriend en zijn kinderen... noooit meer.. die van hem hebben geen piep gegeven en zaten heerlijk film te kijken maar er zaten ook flink wat kinderen die flink jonger waren en lekker aanwezig waren (Super mario film dus okai) die vond ik niet eens zo vervelend.. de moeders die overal wat moesten vinden daarintegen..
Ik vind dat ik echt super brownie points heb verdiend
Varekaj schreef:Wij moesten verplicht blokfluit leren spelen in het 1e jaar middelbaar. Eindeloos respect voor de klassen die in de lokalen naast ons zaten tijdens de dramatische oefensessies