Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Moestuin schreef:Hello fresh die belde. 3 x aangegeven geen interesse te hebben. Toen ze de 4de keer begon met: Dat is spijtig want ik heb een zeer aantrekkelijke korting, heb ik neer gegooid. Wat verstond ze niet aan de vorige 3 nee, geen interesse. Wij gaan dat niet meer bestellen.
Rambogirl schreef:Telpeva schreef:Ik wil tekenen maar het kan niet
Ik kan ook niet zingen, maar dat wil niet zeggen dat ik t niet doe!
Gewoon doen wat je wil dus
Moestuin schreef:Wij zijn zo meteen een weekendje weg. Man ging deze keer alles inpakken en de auto inladen terwijl ik andere zaken deed. Zegt hij gisterenavond: Zo, ik moet morgen enkel nog alles in de auto zetten en dan kunnen wij om 10.00 vertrekken. Blijkt dat in de auto zetten gewoon alles nog in te pakken zijn ook. Enkel de kleren staan. Geen speelgoed voor dochter, geen toilettas, geen medicatie, materiaal voor de honden en ga zo maar door. Het is nu 11.00 en ik ga blij zijn om hier om 12.00 weg te zijn, maar wij gaan hierdoor waarschijnlijk niet meer kunnen zwemmen. Waar loopt het toch fout in dat mannenbrein
Rambogirl schreef:MarlindeRooz schreef:Twee rot meiden die vannacht om 4uur luid dronken schreeuwend aan het basketballen waren. Wat bezield je????
…. Nog 13 dagen. En slaap dit weekend bij mijn vriend kan ik eindelijk weer een nacht doorslapen.
Kan je niet een keer een emmer ijswater uit t raam gooien 's nachts?
T liefst op hun natuurlijk
Zou zeker een actie zijn voor in je laatste week
Roodvos schreef:Moestuin schreef:Wij zijn zo meteen een weekendje weg. Man ging deze keer alles inpakken en de auto inladen terwijl ik andere zaken deed. Zegt hij gisterenavond: Zo, ik moet morgen enkel nog alles in de auto zetten en dan kunnen wij om 10.00 vertrekken. Blijkt dat in de auto zetten gewoon alles nog in te pakken zijn ook. Enkel de kleren staan. Geen speelgoed voor dochter, geen toilettas, geen medicatie, materiaal voor de honden en ga zo maar door. Het is nu 11.00 en ik ga blij zijn om hier om 12.00 weg te zijn, maar wij gaan hierdoor waarschijnlijk niet meer kunnen zwemmen. Waar loopt het toch fout in dat mannenbrein
Nou, ik ken meerdere alleenstaande mannen (weduwnaar of gescheiden) die wel kans zien om tijdig met alles ingepakt op vakantie te gaan. Alleen met de kinderen. En die wel kans zien het huishouden te organiseren en de juiste boodschappen op het juiste moment te doen enz enz. Dus het ligt niet aan "het mannenbrein", want anders konden deze mannen dat ook niet. Het is dus verstandig dit ook voor je man voordelige excuus zo snel mogelijk te laten varen en te kijken wat de werkelijke mogelijke oorzaak is. Een paar suggesties:
* Je hebt een lapzwans van een vent
* Je vent heeft zoiets als ADD of ADHD of weet ik veel wat waardoor hij niet kan plannen en geen overzicht heeft
* Je red hem altijd als het mis loopt/neemt het hem uit handen/geeft aan dat het niet goed is gedaan. Dus er is geen enkele prikkel voor hem om ook een deel van de mental load echt op zich te nemen.
hagelslag schreef:[***] schreef:Ken je dat verhaal van de monteur die de deurbel moet komen repareren en niet op komt dagen?
"Ja maar ik heb aangebeld en je deed niet open"
DUH DE DEURBEL DOET UT NIET HE
![]()
![]()
![]()
Sorry maar eh ja ik ken het van heel heel lang geleden maar ik moet er alsnog om lachen
Appeltje_1 schreef:Dat (sommige) jongens zo ontzettend seksistisch zijn en ook verschrikkelijk gedrag hebben.
Vandaag was het natuurlijk de laatste druppel.
Wij hadden de Shuttle Run Test (piepjes test) en de meisjes mogen een trap minder rennen voor een 6. Mag bij alle dingen die met rennen te maken hebben.
Komt er een jongen die gaat lopen schreeuwen en klagen:"Ja dat is seksistisch! Waarom mogen zij minder rennen! Ja dit is echt b*llshit." En weet ik veel wat voor andere dingen. Je snapt het wel.
Nou om het tot het toppunt te brengen, die jongen ging door het veld heel langzaam heen en weer lopen. Dus wij moesten er helemaal omheen terwijl er al niet zoveel ruimte was.
En telkens ging hij roepen:"Ja te langzaam, af!" Wanneer dat niet het geval was.
En sws gewoon in de klas doen ze de meest rare dingen. Nou dat ga ik niet eens allemaal benoemen, ik denk niet dat dat nodig is.