Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lavitabella schreef:Okeeee nog een poging! Ik ging in bed liggen en kon gewoon niet slapen met het idee dat ik het nog niet wist. Dus weer een tijdje verder, volgende poging.![]()
Ynskek, ben jij mijn Santa ?![]()
Jij bent in september jarig! Met zijn 3e thuis en 7 dieren als ik het even goed heb gelezen. Verder ben je creatief en hebben we de E gemeen.
ynskek schreef:Lavitabella schreef:Okeeee nog een poging! Ik ging in bed liggen en kon gewoon niet slapen met het idee dat ik het nog niet wist. Dus weer een tijdje verder, volgende poging.![]()
Jij bent in september jarig! Met zijn 3e thuis en 7 dieren als ik het even goed heb gelezen. Verder ben je creatief en hebben we de E gemeen.
![]()
![]()
Goed geraden
We hebben inderdaad 3 paarden, een pony en 3 katten waarvan alleen de katten thuis wonen
Mkango schreef:Yonker schreef:Superfijn!Owww heel tof!! Ben echt blij met alle cadeau's dankjewel![]()
![]()
![]()
Nu nog even beslissen wat ik van dat garen ga makenEn wanneer ik koekjes ga bakken!!
Heel erg graag gedaan, ik vond het echt superleuk om voor je te shoppen en de wol te verven! Stiekem ben ik best een beetje jaloers op de steekmarkeerders, haha. Ik twijfelde nog een beetje over de koekjesvorm, omdat je in het topic vorig jaar schreef dat je niet heel veel tijd had voor koken en bakken, maar ik hoop dat Harry je overhaalt om er tijd voor te maken.
Charaz schreef:Ik ga een gokje doen Adamootje ben jij mijn SS?
Fem schreef:Ik kwam niet eerder toe aan een fatsoenlijke reactie + update en ik vond dat je die wel verdiende Roodvos, dus vandaar nu wat later alsnog.
Ja, ik vond het super leuk dat je die chocolade er in had gedaan samen met die berichtuitwisseling tussen mij een Roosch![]()
Die waarde bon is overigens supergoed van pas gekomen, niet eens voor mezelf, maar voor mijn vader.
Hij is kerstavond jarig en ik wilde hem een kalender geven met allemaal foto's van zijn vrouw, kinderen, aanhang en kleinkinderen.
En ik maak altijd mijn kalenders daar!![]()
En dan nog de update
Ik had dus een beautycase waar een hangslotje op zat.
Toen ik de muziek-link opende zei mijn vriend meteen: Dat is echt takke-herrie en het moet 666 zijn.
Alsnog toch geluisterd tot ik het nummer hoorde en dat volgde gelukkig heeeeel snel.![]()
[ [url=m/I8EAru.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na het openen trof ik het volgende aan:
[ [url=m/5PLmpE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik kon natuurlijk alleen beetje raden wat het was aan de hand van de vormen:
[ [url=m/ILikDN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Super blij mee!
En opeens zie ik dat er in een aantal lijstjes mijn eigen foto's zitten!
[ [url=m/sle0m0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nogmaals super bedankt lieve Roodvos!
De fotolijstjes komen zeker aan de 'foute' muur te hangen, we zijn al bezig met plannen hoe we het willen, maar zal nog wel even duren voordat het daadwerkelijk klaar is.
Sokken heb ik al gedragen!
Veel spulletjes hebben al een mooi plekje in huis gekregen
Roodvos schreef:Nou ja, en toen kreeg ik jou als lootje!Fem schreef:Ik bedacht me ook net nog een top.
We willen ergens in huis een fotolijstjes muur maken met niet matchende fotolijstjes.
Soort wall of shame/fame.
Dus fotolijstjes zijn welkom. Mag ook tweedehands/kringloop zijn, graag zelfs.
Ik wil jou als lootje! Ik heb er nog een heleboel....
IMAY1990 schreef:Lieve Santa,
Ik ben echt mijn hersens aan het kraken over wie je zou kunnen zijn, maar ik ben niet zo goed in cryptische hints ontcijferen vrees ik.
Als er nog iemand mee wil denken, ik heb de volgende hints gekregen:
1. Ik kom uit 1999
2. Ik hou van reizen
3. Ik ben een controlfreak
4. Ik ben terug van weggeweest
5. Ik ben spannend en onvoorspelbaar
Extra. Ik ben bekend in 80 landen op tv
fohadie schreef:germie schreef:Het gaat lekker met de pakketten. Hoeveel ontbreken nog?
Volgens mij nog een stuk of vijf. Iig Debbie en die van mij. Op de lijst zie ik er nog een paar staan, maar kan zijn dat die al wel hun pakket hebben gekregen, maar dit nog niet in dit topic hebben gezet.
Matheno schreef:IMAY1990 schreef:Lieve Santa,
Ik ben echt mijn hersens aan het kraken over wie je zou kunnen zijn, maar ik ben niet zo goed in cryptische hints ontcijferen vrees ik.
1. Ik kom uit 1999
2. Ik hou van reizen
theadora99 is 22 jaar?
fohadie schreef:germie schreef:Het gaat lekker met de pakketten. Hoeveel ontbreken nog?
Volgens mij nog een stuk of vijf. Iig Debbie en die van mij. Op de lijst zie ik er nog een paar staan, maar kan zijn dat die al wel hun pakket hebben gekregen, maar dit nog niet in dit topic hebben gezet.
IMAY1990 schreef:Lieve Santa,
1. Ik kom uit 1999
2. Ik hou van reizen
ynskek schreef:Lavitabella schreef:Okeeee nog een poging! Ik ging in bed liggen en kon gewoon niet slapen met het idee dat ik het nog niet wist. Dus weer een tijdje verder, volgende poging.![]()
![]()
![]()
Goed geraden
We hebben inderdaad 3 paarden, een pony en 3 katten waarvan alleen de katten thuis wonen
Lavitabella schreef:Mkango, Aaah wat fijn voor je dat je er weer 2 hebt! Zo leuk !![]()
Ik ben hier dus blijkbaar wel ontzettend slecht in.Donna en Mkango waren de enigste die evenveel dieren hadden als mensen. Blijkbaar toch niet. Er was nog 1 iemand creatief en kwa overeenkomsten maar die heeft ruim 40 paarden op het bedrijf.