Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-23 14:06

roxiie schreef:
Kan dat überhaupt wel een automatische review verwijderen?

Verwijderen niet, aanpassen wel. :D Heb ik 3 weken terug gedaan. Je kunt nml bij een automatische beoordeling het aantal sterren en het commentaar aanpassen.

Ik had iets gekocht en die dame kon het zo snel niet vinden ivm een verhuizing. Dus te laat verstuurd.

We hadden gewoon goed contact, dus ik besloot de negatieve review aan te passen naar 5 sterren. Ik kan er begrip voor opbrengen. :)

Uiteindelijk gewoon alsnog kunnen kopen. Dus iedereen blij! :D

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-23 14:59

xMyrth schreef:
MyWishMax schreef:
Het enige wat ik vraag is hoe lang een broek valt als er geen aan foto bij zit. Want dat valt niet aan de maat af te lezen en weinig mensen zetten dat erbij. Dus niet de lengtemaat oid, maar of het enkellengte, normale lengte of weer anders valt.

Ik houd van advertenties met aan foto's en waar mensen nog bij zetten hoe groot ze zelf zijn :')

Het model op de foto is 175 cm lang en draagt maat 38 :')

Zelf koop ik geen jeans ofzo op Vinted, die moet ik echt passen.
Maar losse zomerbroeken / stretch zonder knoop / elastiek durf ik wel aan.

Jeans durf ik alleen merken die ik ken en liefst dus aan foto's. Maar juist die zomerbroeken enzo wil ik weten hoe lang ze vallen haha. Te vaak gehad dat het ineens een enkellengte bleek te zijn en dat valt bij mij niet op enkel. Terwijl een normale lengte wel lang genoeg is.
Dus bij aanfotos kan ik het zelf inschatten, anders stuur ik toch een berichtje.

Zoals lorette zegt dus. Ideaal, scheelt voor beide weer een berichtje.

Alja

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 09:55

Kun je op vinted ook laatst online uitzetten?

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 17:25

Volgens mij niet? Waarop zou je dat willen?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 09:27

Zodat mensen niet gaan klagen "je bent online geweest, waarom die je dit of dat niet" neem ik aan.
Ik heb geen idee of dat kan.

Ik heb gisteren wat dingen een hartje gegeven. Om dan later een keuze te maken weet je wel.
Zat iets tussen van 19 euro. Krijg ik een aanbod in mijn mailbox. Het mag weg voor 18,90 euro _O-

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 09:28

pmarena schreef:
Zodat mensen niet gaan klagen "je bent online geweest, waarom die je dit of dat niet" neem ik aan.
Ik heb geen idee of dat kan.

Ik heb gisteren wat dingen een hartje gegeven. Om dan later een keuze te maken weet je wel.
Zat iets tussen van 19 euro. Krijg ik een aanbod in mijn mailbox. Het mag weg voor 18,90 euro _O-

Royaal aanbod wel :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 09:54

Daarom heb ik uitgezet dat ze zien dat ik het als favoriet opsla. :') Hoewel bij sommige producten ik een aanbod wel zou willen krijgen haha

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 12:08

Soms krijg je idd echt een goed aanbod. Maar soms word je ook gestalkt met 10 berichten. Ik sla zoveel op als favoriet dat ik soms 30 berichten heb met: hallo, heb je al besloten of je het wil kopen?
3uur later: ik kan morgen verzenden!
Dag later: het is echt heel mooi!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 12:10

_lautje_ schreef:
Soms krijg je idd echt een goed aanbod. Maar soms word je ook gestalkt met 10 berichten. Ik sla zoveel op als favoriet dat ik soms 30 berichten heb met: hallo, heb je al besloten of je het wil kopen?
3uur later: ik kan morgen verzenden!
Dag later: het is echt heel mooi!

Dat dus!

Als mensen iets favoriet bij mij maken dan stuur ik wel een ander prijsje maar daarna is het wel klaar.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 12:22

Ja soms worden ze (bijna?) pissig als je niet reageert := Joh ik heb toch nergens om gevraagd...? Y;(

Heel soms kijk ik even welke van mijn items gefavoriet zijn, en af en toe doe ik dan een aanbod.

Heb nu zelf een bod gedaan op een mutsje, die worden nieuw verkocht voor 35 euro. In de sale 18 euro. Staat er op voor 25. Is een kleur van een paar jaar geleden, die ik eigenlijk liever wil.... in advertentie staat 25 euro vast prijs. Maargoed die advertentie is inmiddels 2 jaar oud dus dan vind ik het wel "kunnen" om een bod te wagen toch :=

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 13:39

pmarena schreef:
Ja soms worden ze (bijna?) pissig als je niet reageert := Joh ik heb toch nergens om gevraagd...? Y;(

Heel soms kijk ik even welke van mijn items gefavoriet zijn, en af en toe doe ik dan een aanbod.

Heb nu zelf een bod gedaan op een mutsje, die worden nieuw verkocht voor 35 euro. In de sale 18 euro. Staat er op voor 25. Is een kleur van een paar jaar geleden, die ik eigenlijk liever wil.... in advertentie staat 25 euro vast prijs. Maargoed die advertentie is inmiddels 2 jaar oud dus dan vind ik het wel "kunnen" om een bod te wagen toch :=

Als iets al 2 jaar online staat dan gooi ik er een bod tegenaan, ook als erbij staat "vaste prijs". :=

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 14:06

Is er echt geen optie om Homerr als verzend optie uit te zetten? Dichtstbijzijnde punt, 20 min van huis is er mee gestopt.

Ga het ook in de advertenties zetten, maar er zijn altijd mensen die niet lezen. :+

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 15:58

minouesmee schreef:
Is er echt geen optie om Homerr als verzend optie uit te zetten? Dichtstbijzijnde punt, 20 min van huis is er mee gestopt.

Ga het ook in de advertenties zetten, maar er zijn altijd mensen die niet lezen. :+

Ik heb het in de advertentie staan dat ik niet verzend met Homerr en UPS. Die punten zitten voor mij 20 minuten met de boot heen en dan ook weer 20 minuten terug. Dat ga ik niet doen, ken te gek ook. Mocht iemand het toch selecteren annuleer ik de koop. Ik leg dan wel netjes uit waarom. Tot nu toe maakt niemand er een probleem van gelukkig. En anders, ja jammer dan

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 16:19

Ik kreeg gistermiddag de melding dat er een pakketje klaar lag op het ophaalpunt, maar ik had geen tijd. Kreeg ik gisteravond een berichtje van de verkoper met de vraag waarom ik het nog niet had opgehaald.. misschien heb ik ook een leven naast Vinted? :')

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 19:10

Ja zo snel had ik dat ook een keer.... alsof je meteen als door de bliksem getroffen kostte wat kost alles laat vallen en je een weg baant naar het afhaalpunt zodra je de melding krijgt :=

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 21:14

MyWishMax schreef:
Daarom heb ik uitgezet dat ze zien dat ik het als favoriet opsla. :') Hoewel bij sommige producten ik een aanbod wel zou willen krijgen haha

Hoe doe je dat?

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 22:28

Bij instellingen:
Afbeelding

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 07:11

Dank je.
Staat die standaard uit?
Want de mijne heeft geen blauwe kleur.
Met andere woorden. Wanneer staat hij aan en wanneer uit?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 15:47

Ik heb een artikel wat verzonden is door de verkoper op de 10e en sindsdien helemaal geen beweging meer… iemand hier ervaring mee?

Verder vandaag een prachtige tas binnen gekregen <3
Afbeelding

cocktailtime

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 21:04

Ik heb vorige week vrijdag wat gekocht maar het is nog steeds niet verzonden. Hoelang duurt het voordat het weer geannuleerd wordt?

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 22:20

Normaal vandaag dan.

Maar stel dat de verkoper nu aan vinted heeft aangegeven dat ze het verstuurd heeft, komt daar nog 48u extra bij, omdat het soms tot 48u kan duren voor een pakket ook als verstuurd geregistreerd wordt.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 08:23

Ik heb een spaanse koper die zijn pakket maar niet afhaalt van het pakketpunt. :\

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 08:33

Wat een lüllos!

cocktailtime

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 11:09

Ik heb nu een trui die net op tijd (hopelijk) gaat binnen komen voor dat ik op vakantie ga.
Dat jasje wat ik gekocht heb (bontjasje voor carnaval) die is dus nog niet weg. Zo irritant als je het een week geleden heb gekocht. Ze heeft wel allemaal goede reviews

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 08:25

Pff, hier nu iemand die d’r pakket niet ophaalt. Het ligt nu een week op het pakketpunt, ze is gisteravond nog online geweest maar afhalen ho maar. Vrees dat die weer terug gaat komen. Heb d’r net een berichtje gestuurd, benieuwd of ik een reactie krijg.