Misschien om 12 maar op terras zitten wachten, haha
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Ik heb me gisterMIDDAG pas geërgerd aan een meneer die een patatje “pulled pork” bestelde. Toen hij het eenmaal had vroeg hij welk vlees het was. Ja varken he. Bleek hij moslim (heb je geen ramadan ofzo?) en wilde het dus niet eten. Kwam zijn dronken vriend zeuren dat het onze fout was (eist geld terug). Omdat “niemand” toch wist dat pork varken was. Leek enorme op “poultry” volgens hem en dat was kip.
Kerel er staat levensgroot PORK overal. En als je een soort vlees niet eet dan vraag je van tevoren om te controleren.
MarlindeRooz schreef:Ik heb me gisterMIDDAG pas geërgerd aan een meneer die een patatje “pulled pork” bestelde. Toen hij het eenmaal had vroeg hij welk vlees het was. Ja varken he. Bleek hij moslim (heb je geen ramadan ofzo?) en wilde het dus niet eten. Kwam zijn dronken vriend zeuren dat het onze fout was (eist geld terug). Omdat “niemand” toch wist dat pork varken was. Leek enorme op “poultry” volgens hem en dat was kip.
Kerel er staat levensgroot PORK overal. En als je een soort vlees niet eet dan vraag je van tevoren om te controleren.
saskiaojan schreef:Gezin waarin 2 kids niet naar school mogen omdat er een klasgenootje positief getest was.... om vervolgens de andere kids wel naar de school te laten gaan en dus alleen de 2 kids in quarantaine te doen, terwijl de test vh gezin gewoon naar het werk gaat ed...
ik vind dat bijzonder.
Moestuin schreef:Hier in België werkt dat ook zo. Stel nu dat mijn man in contact komt met iemand die corona positief is. Hij moet dan in quarantaine maar ik moet blijven werken. Want hij is nog niet positief getest en valt voor mij niet onder hoog risico contant. Pas als hij effectief positief is, moet ik ook in quarantaine en mij laten testen. Bizar, maar goed...