lenaa_tje schreef:Toch blijf ik erbij dit is niet alleen een Nederlands probleem maar een westers probleem.
Ook geen westers probleem. Kijk maar naar India, Zuid-Amerika en Afrika.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lolaliza schreef:Ja Pandora die heeft een aziatische vrouw en daar is alles zoveel beter vooral nu met de coronacrisis .
Zijn gesprek op tv deze week nou daar ben ik het echt niet mee eens
Cer schreef:rien10 schreef:Ik ben daar ook blij om. Maar ik vind dat een boel Nederlanders nu verwend kleuter gedrag laten zien. Inclusief het zich huilend en gillend op de grond gooien als ze hun zin niet krijgen.
Ik hoop ook echt dat dat de minderheid is..
Maar ik schrik ook van mensen die roomser dan de paus willen zijn en niet bestaande regels willen opleggen aan anderen en het fijn vinden om te wijzen.. Ik heb de laatste tijd pas echt de betekings van 'polarisatie' geleerd.. ik kende dat woord helemaal niet..
Sizzle schreef:In China zal ook niet iedereen blij meewerken, maar ja, die verdwijnen dan ook nogal makkelijk.
Mensen elimineren ook een manier om het tegen te gaan, dat is helder. Of het de juiste is laat ik maar even in het midden.
Sizzle schreef:lenaa_tje schreef:Toch blijf ik erbij dit is niet alleen een Nederlands probleem maar een westers probleem.
Ook geen westers probleem. Kijk maar naar India, Zuid-Amerika en Afrika.
Cer schreef:De mensen die roepen 'wij hebben het hier slecht, mondkapjes zijn muilkorven'' en dat soort debieligheid moeten ze eigenlijk gewoon opsluiten, het is opruierij en aanzetten tot burgelijke ongehoorzaamheid EN het in gevaar brengen van anderen (zoals dus de biertenten gisteren)..
Ik snap die mensen echt echt niet, wáár halen ze het lef vandaan om te beweren dat een mondkapje buiten en met winkelen ook maar enigszinds te vergelijken is met onderdrukking.. welke klap van de molen heb je dan gehad echt... ik wens daar echt niet mee geassocieerd te worden...
deCitaat:eerst mauwen dat ze mondkapjes willen
SusanH schreef:Lees net dat Wilders 72 uur in isolatie gaat vanwege een positief geteste beveiliger. Wat heeft hij voor op gewone mensen die 10 dagen in thuisisolatie moeten na een dergelijke situatie?
Lolaliza schreef:Zo ziet de verdeling van Corona in de wereld er uit ( verleden week )
[ [url=m/0midS4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Destination schreef:SusanH schreef:Lees net dat Wilders 72 uur in isolatie gaat vanwege een positief geteste beveiliger. Wat heeft hij voor op gewone mensen die 10 dagen in thuisisolatie moeten na een dergelijke situatie?
Op zich vind ik die 72 uur nog niet eens zo gek. Als je een positief geteste huisgenoot hebt die geen klachten heeft, mag je ook na 72 uur weer uit thuisquarantaine.
https://lci.rivm.nl/informatie-voor-hui ... r-klachten
SusanH schreef:Wij moeten mensen 10 dagen isoleren gerekend vanaf laatste contact met een besmet persoon. Dat is ook de richtlijn van het RIVM. Dus 72 uur zou kunnen als hij die man 7 dagen geleden voor het laatst gezien heeft.