Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

N0a

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 10:50

Sterkte met je vader en oma Fjordjes! Vervelend als je jezelf zo machteloos voelt.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 11:03

Sterkte Fjordjes!

Ik erger me aan het zinnetje "niet voor amateurs" als het gaat om paarden. Geeft nul info en ik ben de laatste die mezelf overschat in het rijden, maar het lijkt wel te zeggen dat amateurs maar een beetje aanmodderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 11:15

Sterkte, fjordjes! :(:)

denisesilver schreef:
Sterkte Fjordjes!

Ik erger me aan het zinnetje "niet voor amateurs" als het gaat om paarden. Geeft nul info en ik ben de laatste die mezelf overschat in het rijden, maar het lijkt wel te zeggen dat amateurs maar een beetje aanmodderen.
Mensen willen zichzelf tegenwoordig graag speciaal voelen, dus wanneer hun paard slechte gewoontes heeft ontwikkeld omdat zij niet sterk genoeg in hun schoenen staan en geen basale horsemanship skills hebben, willen ze graag denken dat het een Bijzonder paard is met een rugzakje, een gebruiksaanwijzing in het Chinees, mishandelingsverleden, complexe hooggevoeligheid, links-rechts georiënteerd extravert, behalve als er koekjes voor hun neus gehouden worden en er een regenboogkleurig schaap langshuppelt, en dat zij de enigen zijn die ermee overweg kunnen (nadat ze 5 instructeurs en 6 goeroes versleten hebben en het niet-bestaande probleem nog niet is opgelost omdat ze nog steeds zelf die horsemanship skills niet hebben). :+ In de praktijk kan iemand met een béétje ruitergevoel in hun linker kleine teen er vaak prima mee overweg. :))

Ondertussen erger ik me aan mensen die in nogal houterig Engels zelfbedachte 'live, laugh, love'-achtige citaten in topictitels verwerken. Doe maar gewoon niet. :')

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 11:19

hagelslag schreef:
MoniekJ schreef:
Beschuit met hagelslag viel uit mijn handen. Dus vloer lag vol hagelslag 8)7

Nee hoor, ik zit gewoon met een kop koffie op de bank

Ik snapte het eerst niet :')

Sterkte fjordjes!

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 11:22

Hahah sorry ik hoop wel dat je er om hebt kunnen lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 11:28

hagelslag schreef:
Hahah sorry ik hoop wel dat je er om hebt kunnen lachen
Ik vond hem leuk gevonden! :D

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 11:29

N0a schreef:
Irritatie van vandaag, dat ik paard zoekt baas betrapt heb op leugens en ze hier op gewezen heb. Waarna het hele bericht (van hunzelf) van hun Facebook verwijderd is. Henk gaf aan met de donaties slechts 1532 euro ontvangen te hebben, maar er zijn destijds meerdere tikkies aangemaakt omdat er te veel donateurs waren. Op een tikkie kan max €2500 per dag gestort worden, dus dat bedrag is totale bullshit.

En het topic waar het er keurig aan toe ging over deze fraudeurs is gesloten.

Waarom geeft niemand hen aan bij de belastingsdienst?
Ik begrijp niet hoe die onverstoorbaar verder kunnen gaan met hun praktijken.Zo kan iedereen grof geld verdienen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 11:48

Dat ik iemands vriend zag on een dating app. Deze bezocht mijn profiel. En ik weet niet wat ik er mee moet.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 11:51

Mijn vriend die sochtends veel te vrolijk is. En na 7 jaar nog steeds niet snapt dat die mij sochtends met rust moet laten...

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 11:53

Marije_1997 schreef:
Dat ik iemands vriend zag on een dating app. Deze bezocht mijn profiel. En ik weet niet wat ik er mee moet.

Kan het zijn dat ze een open relatie hebben of iets dergelijks?

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 11:54

Marije_1997 schreef:

hangt een beetje van je verhouding met die andere persoon af, is dat een echt goede vriend of vriendin?

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 12:02

hagelslag schreef:
MoniekJ schreef:
Beschuit met hagelslag viel uit mijn handen. Dus vloer lag vol hagelslag 8)7

Nee hoor, ik zit gewoon met een kop koffie op de bank

Proest _O-

Heel veel sterkte fjordjes... wat zal jij je machteloos voelen :knuffel: heel veel beterschap voor je vader en sterkte met je oma. Kan iemand anders misschien niet videobellen regelen? Is anders dan fysiek, dat snap ik, maar kan je elkaar toch nog even zien.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 12:06

Goeie, dat zal ik even voorstellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 12:15

Ik werd net gedwongen om de Jerusalema challenge te kijken. Nu heb ik heimwee. -O-

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 13:09

Dat ik mij nu schuldig voel omdat ik ver in mijn achterhoofd hoopte dat mijn moeder met zwaar Alzheimer en een gebroken heup tijdens de operatie een hartstilstand zou krijgen.Ik weet het vreselijk om zo te denken.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 13:11

Britta31 schreef:
Dat ik mij nu schuldig voel omdat ik ver in mijn achterhoofd hoopte dat mijn moeder met zwaar Alzheimer en een gebroken heup tijdens de operatie een hartstilstand zou krijgen.Ik weet het vreselijk om zo te denken.

Eindelijk snap ik je gedachte wel hoor! Misschien dat ik hetzelfde zou denken....

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 13:22

Britta31 schreef:

Ik snap je ook. Niet schuldig voelen, Alzheimer is verschrikkelijk :(:)

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 13:23

Sterkte fjordjes.

Ik snap je gedachte wel Britta. Alzheimer is zo slopend en nu dit er nog bij

Ik ben vanmorgen voor 11.00 al 2 x uitgemaakt voor stom wijf. En bedankt sta gewoon mijn werk te doen mensen. Is het nou zo moeilijk om gewoon een looproute te volgen..

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 13:39

Ik snap je Britta. Niet schuldig voelen.

Mala26, het feit dat ze jou uitschelden zegt alles over die personen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 15:57

Danielleeee_ schreef:
Marije_1997 schreef:

Kan het zijn dat ze een open relatie hebben of iets dergelijks?

Nee lijkt me niet. Tenminste zoals ik het altijd voorbij zie komen lijkt het me geen open relatie.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 16:36

Mijn katten die naast (binnen meter) de bak gaan. Van 1 kan ik het hebben maar die andere hebben geen enkel excuus...

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 16:48

Dat vriend niet thuis werkt vandaag, maar op kantoor... weliswaar de maatregelen in acht nemend, maar toch.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 17:24

Bloemetje75 schreef:
Mijn katten die naast (binnen meter) de bak gaan. Van 1 kan ik het hebben maar die andere hebben geen enkel excuus...

Heb je aantal katten plus 1 aan kattenbakken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 18:12

Amandavd schreef:
Bloemetje75 schreef:

Heb je aantal katten plus 1 aan kattenbakken?

Is niet nodig hoor. Wij hebben er 2 op 1. Nog geen enkele keer dat ze ergens anders hun behoefte hebben gedaan.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 19:03

Ik heb al jaren deze combi katten en kattenbakken. Is jaren goed gegaan. Helaas is 1 echt oud (dus die “mag” naast de bak). De rest kan zich gewoon gedragen en de kattenbakken gebruiken die meermaals per dag schoon gemaakt worden.