Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
denisesilver schreef:Mensen willen zichzelf tegenwoordig graag speciaal voelen, dus wanneer hun paard slechte gewoontes heeft ontwikkeld omdat zij niet sterk genoeg in hun schoenen staan en geen basale horsemanship skills hebben, willen ze graag denken dat het een Bijzonder paard is met een rugzakje, een gebruiksaanwijzing in het Chinees, mishandelingsverleden, complexe hooggevoeligheid, links-rechts georiënteerd extravert, behalve als er koekjes voor hun neus gehouden worden en er een regenboogkleurig schaap langshuppelt, en dat zij de enigen zijn die ermee overweg kunnen (nadat ze 5 instructeurs en 6 goeroes versleten hebben en het niet-bestaande probleem nog niet is opgelost omdat ze nog steeds zelf die horsemanship skills niet hebben).Sterkte Fjordjes!
Ik erger me aan het zinnetje "niet voor amateurs" als het gaat om paarden. Geeft nul info en ik ben de laatste die mezelf overschat in het rijden, maar het lijkt wel te zeggen dat amateurs maar een beetje aanmodderen.
N0a schreef:Irritatie van vandaag, dat ik paard zoekt baas betrapt heb op leugens en ze hier op gewezen heb. Waarna het hele bericht (van hunzelf) van hun Facebook verwijderd is. Henk gaf aan met de donaties slechts 1532 euro ontvangen te hebben, maar er zijn destijds meerdere tikkies aangemaakt omdat er te veel donateurs waren. Op een tikkie kan max €2500 per dag gestort worden, dus dat bedrag is totale bullshit.
En het topic waar het er keurig aan toe ging over deze fraudeurs is gesloten.
hagelslag schreef:MoniekJ schreef:Beschuit met hagelslag viel uit mijn handen. Dus vloer lag vol hagelslag
Nee hoor, ik zit gewoon met een kop koffie op de bank
Britta31 schreef:Dat ik mij nu schuldig voel omdat ik ver in mijn achterhoofd hoopte dat mijn moeder met zwaar Alzheimer en een gebroken heup tijdens de operatie een hartstilstand zou krijgen.Ik weet het vreselijk om zo te denken.
Danielleeee_ schreef:Marije_1997 schreef:Dat ik iemands vriend zag on een dating app. Deze bezocht mijn profiel. En ik weet niet wat ik er mee moet.
Kan het zijn dat ze een open relatie hebben of iets dergelijks?
Amandavd schreef:Bloemetje75 schreef:Mijn katten die naast (binnen meter) de bak gaan. Van 1 kan ik het hebben maar die andere hebben geen enkel excuus...
Heb je aantal katten plus 1 aan kattenbakken?