Dus ik wacht nog wel een paar jaar ben ik bang.. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dus ik wacht nog wel een paar jaar ben ik bang..
Ik ga ook niet graag in zeewater, ik zie graag waar ik mijn voeten zet en wat er rondom mijn tenen zwemt. Die drol en volle luier van jaren terug vergeet ik nooit meer
Ik heb vooral een hekel aan nattigheid, regen en ijskoude wind. Dit jaar hopen we op een herkansing voor Nepal in november. Dat is alles bij elkaar: relax, citytrip, natuur, hiken, cultuur en prachtige stukjes wereld ontdekken. Qimm schreef:Voor de Annapurna Base Camp Trek in mei volgend jaar? Sure!Oooh mag ik mee naar Nepal?
MarlindeRooz schreef:Ik wil daar heel graag nog eens heen. Maar ik word echt enorm misselijk in vliegtuigen en krijg enorm veel last bij de landing. Ik ken echt niemand die zo achterlijk wagenziek is als ik. Als ik in de trein achteruit reis gaat het al mis.
En in een hangmat ga ik ook slecht.
Zonder die krengen kwam ik ook de achtertuin niet uit.
Sintara schreef:Ik ook.Ik wil sowieso een keer naar Australië en nieuw Zeeland.. Ik slaap meestal aan een stuk door in het vliegtuig, toen ik naar Azië vloog had ik het geluk dat broertje me wakker maakte voor eten enzo.
Ik weet niet hoe het kan, maar op zo'n dag kan ik blijkbaar rustig 20 uur slapen
Zelfs op een vlucht naar Londen lig ik al te tukken. Nederland - Nieuw Zeeland had ik in zes dagen gedaan met een overnachting in Oman en een paar dagen Singapore, maar Nieuw Zeeland - Zuid Afrika in twee vluchten, waarvan er eentje rechtstreeks van Auckland naar Dubai gaat (met een A380
) en 17 uur duurt. Dus ik dacht: ha, fijn, films kijken, maar ik heb gewoon 11 uur liggen tukken. 
MarlindeRooz schreef:Voetreis naar Australië, wordt sowieso een bestseller! Of fietsend...Ik wil daar heel graag nog eens heen. Maar ik word echt enorm misselijk in vliegtuigen en krijg enorm veel last bij de landing. Ik ken echt niemand die zo achterlijk wagenziek is als ik. Als ik in de trein achteruit reis gaat het al mis.
Captain schreef:MarlindeRooz schreef:Ik wil daar heel graag nog eens heen. Maar ik word echt enorm misselijk in vliegtuigen en krijg enorm veel last bij de landing. Ik ken echt niemand die zo achterlijk wagenziek is als ik. Als ik in de trein achteruit reis gaat het al mis.
Primatourtjes for life!Zonder die krengen kwam ik ook de achtertuin niet uit.
Beetje tukken onderweg!
kleintjes gaan nog, maar grote boten of schepen zijn zo niet okee.
) . Meeega duizelig