Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Qimm schreef:Voor de Annapurna Base Camp Trek in mei volgend jaar? Sure!Oooh mag ik mee naar Nepal?
MarlindeRooz schreef:Ik wil daar heel graag nog eens heen. Maar ik word echt enorm misselijk in vliegtuigen en krijg enorm veel last bij de landing. Ik ken echt niemand die zo achterlijk wagenziek is als ik. Als ik in de trein achteruit reis gaat het al mis.
En in een hangmat ga ik ook slecht.
Sintara schreef:Ik ook.Ik wil sowieso een keer naar Australië en nieuw Zeeland.. Ik slaap meestal aan een stuk door in het vliegtuig, toen ik naar Azië vloog had ik het geluk dat broertje me wakker maakte voor eten enzo.
Ik weet niet hoe het kan, maar op zo'n dag kan ik blijkbaar rustig 20 uur slapen
MarlindeRooz schreef:Voetreis naar Australië, wordt sowieso een bestseller! Of fietsend...Ik wil daar heel graag nog eens heen. Maar ik word echt enorm misselijk in vliegtuigen en krijg enorm veel last bij de landing. Ik ken echt niemand die zo achterlijk wagenziek is als ik. Als ik in de trein achteruit reis gaat het al mis.
Captain schreef:MarlindeRooz schreef:Ik wil daar heel graag nog eens heen. Maar ik word echt enorm misselijk in vliegtuigen en krijg enorm veel last bij de landing. Ik ken echt niemand die zo achterlijk wagenziek is als ik. Als ik in de trein achteruit reis gaat het al mis.
Primatourtjes for life!Zonder die krengen kwam ik ook de achtertuin niet uit.