Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 13:00

Grrr. In onze voortuin is net gras gezaaid en komt net een beetje omhoog. Heb je die dodo's die glasvezel aanleggen even lekker door t gras heen baggeren ipv via oprit of t pad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 13:04

Detroit schreef:
Grrr. In onze voortuin is net gras gezaaid en komt net een beetje omhoog. Heb je die dodo's die glasvezel aanleggen even lekker door t gras heen baggeren ipv via oprit of t pad.

Even helemaal afzetten met lint. Helpt vaak wel goed. Wij hebben altijd dodos die door de berm heen rijden met 80 ofzo. Al een aantal keer de hele berm er uit gehad (aangrenzend aan ons perceel, dus onderhoud is voor ons. Gemeente maait de bermen echt maar 1 keer per jaar)

Nayomie

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 13:43

Programma die zegt dat Hoogeveen het Hoge Noorden is. :')

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 13:44

Marije_1997 schreef:
Detroit schreef:

Even helemaal afzetten met lint. Helpt vaak wel goed. Wij hebben altijd dodos die door de berm heen rijden met 80 ofzo. Al een aantal keer de hele berm er uit gehad (aangrenzend aan ons perceel, dus onderhoud is voor ons. Gemeente maait de bermen echt maar 1 keer per jaar)

Lint neerzetten is nu beetje laat :') er ligt inmiddels een bult zand overheen (ze graven voor de kabels)

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 13:45

MPR4 schreef:
Het mag tot en met 18. Dus 18-jarigen mogen ook. :)
Gok vanwege de leeftijden van middelbare scholieren.

Tja maar wij hebben ook leerlingen van 19 in vwo 6. Ik vind die leeftijdsgrenzen dus een beetje bijzonder.

Net als dat mijn buurjongen uit groep 8 maar 13 jaar niet mag voetballen en buitenspelen maar zijn klasgenoot van 12 wel.

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 13:57

Ik ben al 2 dagen boos/verdrietig/geërgerd omdat ik met iemand in gesprek was voor een leuk perceel land maar die heeft het al snel aan de buurman verkocht :(

Baal zoooo erg omdat ik het zo graag wil en dit dus als het 3rde stuk is wat onder mijn kont vandaan geplukt word...

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 13:59

Nayomie schreef:

Tja, voorbij Zwolle houdt Nederland op volgens sommigen :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 14:03

Dat ik me ergens toch een beetje zorgen begin te maken over onze hond. Weer binnen gepoept vanacht, gewoon een normale drol en s'avonds laat nog lang buiten geweest. Hij is gewoon goed zindelijk.
Ijverig 'bijten' / jeuken aan z'n pols en knie.. jeuk in z'n lies.. naar de DA schiet nu niet echt op, hij is harstikke angstig daar en ik mag nu niet mee naar binnen.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 14:04

Foaly schreef:
Nayomie schreef:

Ik heb oprecht mensen ontmoet die dachten dat er na Zwolle geen snelwegen meer lagen. :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 14:04

Nee hou op _O-

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 14:06

casperzazoe schreef:
Dat ik me ergens toch een beetje zorgen begin te maken over onze hond. Weer binnen gepoept vanacht, gewoon een normale drol en s'avonds laat nog lang buiten geweest. Hij is gewoon goed zindelijk.
Ijverig 'bijten' / jeuken aan z'n pols en knie.. jeuk in z'n lies.. naar de DA schiet nu niet echt op, hij is harstikke angstig daar en ik mag nu niet mee naar binnen.

Ik zou gewoon overleggen. Hier mag 1 begeleider bij je huisdieren mee naar binnen.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 14:07

Mensen die, als er een item over het onderwijs is, hetzij in het nieuws, hetzij een vlag, hetzij nota bene een afbeelding van Blond-Amsterdam, direct erbovenop zitten met "Jamaar, de zorg dan?!"

Ja Linda, de zorg is óók belangrijk.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 14:11

Jolien87 schreef:
Mensen die, als er een item over het onderwijs is, hetzij in het nieuws, hetzij een vlag, hetzij nota bene een afbeelding van Blond-Amsterdam, direct erbovenop zitten met "Jamaar, de zorg dan?!"

Ja Linda, de zorg is óók belangrijk.

:') _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 14:16

__Sannne schreef:
Ik heb oprecht mensen ontmoet die dachten dat er na Zwolle geen snelwegen meer lagen. :')

Huh, de snelwegen stoppen toch bij Utrecht? }:0
Grapje uiteraard.

Ik heb het koud, ben moe, en ik moet allerlei dingen doen waar ik geen zin in heb. Also: er is gewoon geen bakpoeder, baking soda, gist of bloem te verkrijgen hier in de omgeving. :') Vet irritant, want ik wil cakes bakken. En brood.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 14:18

__Sannne schreef:
Foaly schreef:

Hahah raap me op. _O- _O-
Hoe kun je dat denken hahahaha ik dacht dat mijn topografie enzo slecht was

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 14:19

Godsgloeiende $%$%#^@% hebben ze wéér mijn account uitgezet.

Edit: ik weet nu ook waarom. Mijn regiomanager heeft dit account doorgegeven dat het uitgeschakeld kon vanwege kostenbesparing. MAAR dit is niet naar mij gecommuniceerd van tevoren (dan hadden we kunnen zorgen dat we op de locatie Ipad in de mail konden, en had ik belangrijke bestanden veilig gesteld dat ik er nog in kan), en mijn manager en haar assistent manager wisten ook van niks. Er staan bestanden op de gedeelde map waar zowel planning, de manager, de assistent manager en ik in moeten kunnen werken, zonder dat we 3000 versies hebben en niet duidelijk is welke de juiste is. We moeten dus allemaal bij hetzelfde bestand kunnen, en dan kan het zo ongeveer niet anders.
Laatst bijgewerkt door Merileth op 23-04-20 14:29, in het totaal 1 keer bewerkt

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 14:21

Ik erger me eraan dat ik een pre order heb geplaatst, maar ik heb hier helemaal geen geduld voor jongens. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 14:24

Onkruid -zucht-

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 14:45

Pb’s krijgen van een groepje 12 jarigen :=

En aan mijn eigen domheid om mijn wasmachine wel vol te laden en wasmiddel erin te doen maar hem vergeten aan te zetten :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 14:47

lenaa_tje schreef:
MPR4 schreef:
Het mag tot en met 18. Dus 18-jarigen mogen ook. :)
Gok vanwege de leeftijden van middelbare scholieren.

Tja maar wij hebben ook leerlingen van 19 in vwo 6. Ik vind die leeftijdsgrenzen dus een beetje bijzonder.

Net als dat mijn buurjongen uit groep 8 maar 13 jaar niet mag voetballen en buitenspelen maar zijn klasgenoot van 12 wel.

Tsja, je moet ergens een grens trekken. En als je traject qua school 'normaal' gaat, dan verlaat je de middelbare school op z'n laatst op je 18e.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 15:02

Tja dat ligt dus wel aan jou inschuifmoment op de basisschool. Ze zijn bij ons niet blijven zitten :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 15:28

De soap gaat door Mars ? :')

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 15:29

Mars schreef:

Oh loooord, nee toch? :')

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 15:35

Wat is dat toch tegenwoordig met bedrijven als je online besteld?
Het ene wordt niet geleverd, het andere wordt de helft maar geleverd, de volgende levert het verkeerde, etc. En de klantenservice is bij allemaal even k.u.t. -:(- -:(- zelfs tot het geld niet terug willen storten aan toe! _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 15:51

Mars schreef:

En aan mijn eigen domheid om mijn wasmachine wel vol te laden en wasmiddel erin te doen maar hem vergeten aan te zetten :roll:

OHHH jee zijn vast hele lieve pb's

Ik vergeet dat ook wel eens hoor, en vooral in deze tijd vergeet ik veel simpele dingen (en dan zijn mijn hersenen nog maar 22 jaar oud)