Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Detroit schreef:Grrr. In onze voortuin is net gras gezaaid en komt net een beetje omhoog. Heb je die dodo's die glasvezel aanleggen even lekker door t gras heen baggeren ipv via oprit of t pad.
Marije_1997 schreef:Detroit schreef:Grrr. In onze voortuin is net gras gezaaid en komt net een beetje omhoog. Heb je die dodo's die glasvezel aanleggen even lekker door t gras heen baggeren ipv via oprit of t pad.
Even helemaal afzetten met lint. Helpt vaak wel goed. Wij hebben altijd dodos die door de berm heen rijden met 80 ofzo. Al een aantal keer de hele berm er uit gehad (aangrenzend aan ons perceel, dus onderhoud is voor ons. Gemeente maait de bermen echt maar 1 keer per jaar)
MPR4 schreef:Het mag tot en met 18. Dus 18-jarigen mogen ook.
Gok vanwege de leeftijden van middelbare scholieren.
casperzazoe schreef:Dat ik me ergens toch een beetje zorgen begin te maken over onze hond. Weer binnen gepoept vanacht, gewoon een normale drol en s'avonds laat nog lang buiten geweest. Hij is gewoon goed zindelijk.
Ijverig 'bijten' / jeuken aan z'n pols en knie.. jeuk in z'n lies.. naar de DA schiet nu niet echt op, hij is harstikke angstig daar en ik mag nu niet mee naar binnen.
__Sannne schreef:Ik heb oprecht mensen ontmoet die dachten dat er na Zwolle geen snelwegen meer lagen.
lenaa_tje schreef:MPR4 schreef:Het mag tot en met 18. Dus 18-jarigen mogen ook.
Gok vanwege de leeftijden van middelbare scholieren.
Tja maar wij hebben ook leerlingen van 19 in vwo 6. Ik vind die leeftijdsgrenzen dus een beetje bijzonder.
Net als dat mijn buurjongen uit groep 8 maar 13 jaar niet mag voetballen en buitenspelen maar zijn klasgenoot van 12 wel.
Mars schreef:Pb’s krijgen van een groepje 12 jarigen![]()
En aan mijn eigen domheid om mijn wasmachine wel vol te laden en wasmiddel erin te doen maar hem vergeten aan te zetten